2013. június 28., péntek

Júniusi zsákmány

A zsákmányolás nálam általában a következőképpen zajlik:
1. A fizetés napján végigjárok minden helyi drogériát és megveszem azokat a dolgokat, amiknek szükségét érzem, vagy amik már régóta kívánságlistások, csak addig mindig volt fontosabb náluk. (Ez a körút általában az egy havi sminkes költségvetésem felét viszi el.)
2. A hónap további zsákmányolásai  leginkább vigasztaló, örömszerző vásárlások. Ha nagyon rossz kedvem van, beugrok egy lakkért vagy egy szemhéjpúderért, esetleg leadok egy kisebb rendelést valamelyik webshopban és a felszabaduló endorfin máris jobb kedvre derít. :)

Az e havi zsákmányt a fentiek alapján két csoportba osztottam. Íme azok a termékek, amikre tényleg szükségem volt:


A nyár beköszöntével szükségét éreztem egy jó minőségű, magas faktorszámú naptejnek. (Rengeteg anyajegyem van és persze a leégés illetve a bőrrák sem hiányzik, úgyhogy ezt muszáj volt azonnal beszerezni.) A minőségen túl azért szempont volt, hogy a naptejnek legyen finom illata és ne legyen eget rengetően drága. Szerencsémre ez a Hawaiian Tropic naptej pont akciós volt a dm-ben (2500 Ft helyett 2000-ért el lehetett hozni kuponnal), úgyhogy nem volt kérdés, hogy ő jön velem haza. Múlt héten ki is próbáltuk, eddig nagyon-nagyon tetszik: isteni az illata és tényleg hatékony.  


A múlt hónapban elfogyott a sminklemosóm is, így beszereztem a Garnier Essentials szőlős sminklemosóját. Korábban a rózsás változatot használtam, amit szerettem, de most valami másra vágytam, viszont nem akartam csalódni, ezért maradtam a Garniernél. Nem a világ leghatékonyabb sminklemosója, de hiányozna, ha nem lenne itthon belőle...


A Garnier Ultra Doux citromos, normál hajra szánt samponja és balzsamja nagyon bejött. Az egyik legjobb drogériás sampon-balzsam, amit valaha kipróbáltam, azonnal kedvenccé vált. Most csak azért nem vásároltam újra, mert kíváncsi voltam, hogy a többi Ultra Doux sampon és balzsam is ugyanilyen jó-e. Nem kellett csalódnom, ezt a sárgabarackos-mandulás, száraz hajra szánt verziót is imádja a hajam. :) 


Mivel a következő hónapokban valószínűleg lebarnulok kissé, szükségem lesz egy sötétebb árnyalatú BB krémre is. A Skinfood Aloe nem tartozik a legextrább koreai BB krémek közé, de ennek a színe passzol a leginkább a bőrömhöz, illetve nagyon jó az oil-controll-ja, sőt a fedése sem utolsó. Szeretem. :)


A legeslegjobb tégelyes szemhéjtus, amit valaha használtam a Maybelline Lasting Drama. Szeretem a Sleek Ink Pot-ját is, abszolút meg voltam vele elégedve, de amikor elértem az alját és késztetést éreztem, hogy új tust vegyek, a szívem a Maybelline felé húzott...gyorsan meg is vettem. :)  

Ezek azok a cuccok, amikre nem volt igazán szükségem, de nem bírtam nekik ellenállni:

Life's a peach

Coral



A Makeup Plázából is rendeltem ezt-azt. Többek közt két Sleek pirosítót, amik már régóta piszkálták a fantáziámat, illetve választottam egy elf spirált és egy elf baked pirosítót/bronzosítót is. Egyelőre még minden érintetlen, de hamarosan jönnek a  tesztek, ígérem. :)


A napokban jöttem rá, hogy nincs itthon nude lakkom, pedig nagyon elegáns tud lenni egy nude-ra lakkozott, szép formájú köröm. Mivel több bloggerina társam dicsérte a Lovely Nude lakkjait, gondoltam teszek velük egy próbát. Eddig egyszer próbáltam ki, egyelőre vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, de majd meglátjuk...



A Wet'n Wild Comfort Zone palettája volt az egyetlen sminkcucc, amit hirtelen felindulásból, gondolkodás nélkül szereztem be. Épp a MAC Blue brown pigment dupe-ját kerestem a neten (kezd kifogyni a mintám), amikor találtam egy posztot erről a palettáról. A képek és a szöveg alapján is egyértelmű volt, hogy a jobb oldali oszlop, legalsó színe nagyon-nagyon hasonlít a Blue brown-hoz.

Mondanom sem kell, azonnal tűzbe jöttem. Nem csak azért, mert végre megnyugodhattam, hogy lesz utánpótlásom a világ egyik legegyedibb színű szemhéjpúderéből, hanem azért is, mert a palettában található többi szín is álomszép (pont az én színeim), ráadásul ez a paletta nem is olyan drága.

A felfedezéstől számított max. 5 perc után már vissza is igazolta az e-bay a vásárlást. :) Szerdán ért ide, de azóta nem mertem belenyúlni, egyelőre csak nézegetem.:)

23 megjegyzés:

  1. .ezt a Hawaiian napkremet en is szeretem, utana az aloes husito krem valtozatat hasznalom.
    A WnW paletta a szinek alapjan nagyon jol nez ki :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan régóta piszkálja már a csőrömet ez a Wet'n'Wild paletta, de sehol egy valamirevaló teszt. Esetleg ha lesz vele több tapasztalatod, akkor írsz róla? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Egy héten belül jön a teszt. :)

      Törlés
    2. Gyönyörű a paletta, összesen hány nap alatt érkezett meg, kitől rendelted? Most épp ezt nézegetem, de nem találok szimpi eladót.

      Törlés
    3. http://www.ebay.com/itm/Wet-n-Wild-8-Pan-Eyeshadow-Palette-COMFORT-ZONE-WORLDWIDE-SHIP-/400515124421?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item5d408fccc5

      Tőle vettem, most is van eladó palettája.

      Törlés
  3. Én is ezt a sminklemosót használóm, és nagyon sokáig elég. tényleg nem egy nagy durranás, de szereti a bőröm. A Garnier samponját és balzsamját pedig jó szívvel ajánlom, talán március óta használom ezt a fajtát, és imádja a hajam. Az illata pedig mesés :) A pirosítókról lesz majd esetleg teszt? Régóta szemezek ezzel a két árnyalattal, mert nincs még barackos pirosítóm, de nem mertem megrendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam ezekkel a pirosítókkal, féltem, de végül csak nem bírtam ellen állni. :) Mindenről lesz teszt, de sajnos nem tudom mikor. Ahogy időm engedi.

      Törlés
  4. A HT naptejre be fogok ruházni, imádom a termékeiket, ennyi pénzért meg pláne... A pirosítókért pedig utállak :D Kívánságlistára jegyezve :D Én a lila sampont használom ebből a Garnier családból, nagyon szeretem, a balzsamot kevésbé, szilikonmentes létére nekem nagyon elnehezíti a hajam.

    VálaszTörlés
  5. Váááá a pirosítók engem is ezer éve piszkálnak, annyira kíváncsi vagyok!

    A paletta szintén a gyengém, várom a tesztet!

    Én is ezt a sampon-balzsam párost használom, a hajam tényleg puhább lett de azt vettem észre, hogy gyorsabban zsírosodik, így nekem elég lehet a normál hajra való. Tényleg nagyon jó darab, a legjobb amit próbáltam a drogériákból.

    A Elf baked szintén érdekes, kíváncsi vagyok hogy működik.

    VálaszTörlés
  6. @Eszter!

    Elég csak guglizni, és máris találsz jópár tesztet. :)
    https://www.google.hu/#biw=1680&bih=878&sclient=psy-ab&q=wet+n+wild+palette+swatches&oq=wet+n+wild+p&gs_l=hp.1.2.0l4.1018.9337.0.12800.12.10.2.0.0.0.90.644.10.10.0...0.0...1c.1.18.psy-ab.PFCclqs9g4Y&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.Yms&fp=950d67055ade05e

    De azért Katie-éra is kíváncsi vagyok. ;)

    VálaszTörlés
  7. A WnW paletták nekem is birizgálják a fantáziámat. :D A Garnier sampon és balzsam nekem nagyon bejött, szép puha lett tőle a hajam és az külön tetszik hogy az illatát 2 nap után is érzem. :)
    A Maybelline tusra kíváncsi lennék, annyi jót hallottam róla... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Maybelline tusban még nem csalódott senki, nagyon jó kis cucc. :)

      Törlés
    2. Nekem nem jött be sajnos. Nem volt tartós és nem volt bársonyfekete. De az úl L'Oreal vmi csoda. :)

      Törlés
  8. Hú, ez a paletta nagyon tetszetős :)

    VálaszTörlés
  9. Nagy segítség lenne ha több netes rendelésed mellé odaírnád, hogy melyik oldalról is szerezted be őket :)

    VálaszTörlés
  10. Most lehet, hogy hülyeséget mondok, de a Catrice C'mon Chameleon szemhéjpúdere nem pont olyan, mint a WnW legalsó árnyalata? :D A Catrice-t meg a WnW-ot is MAC Club dupe-ként emlegetik. Nekem mondjuk csak a Catrice van meg, szóval lehet, hogy túloztak a külföldi blogokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálok majd egy összehasonlító posztot, és akkor egyértelmű lesz a különbség. :)

      Törlés
  11. Hány nap alatt érkezett meg a paletta? Már ott voltam, hogy megrendelem, mikor megláttam hogy az estimated delivery utolsó napja a nyaralásom kezdete előtti nap. :D Jó lenne valami bíztatót hallani, hamarabb megjött esetleg, vagy nem volt 2 hét.. Köszönöm még1x. Nagyon felcsigázott ez a kép.

    VálaszTörlés
  12. Az egyes pont teljes mértékben rám is igaz, hatalmasat vigyorogtam, mikor elolvastam! :)))
    A Wet'n'Wild palettákat, hosszú hónapok óta nézegetem, egyenlőre még megvagyok nélküle...egyenlőre... :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  13. Én most nemrég vettem meg a Maybelline tust, hát imádom! Remélem még sokáig tart! :) Neked mennyi idő alatt fogyott ki?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...