2013. június 18., kedd

Teszt: Missha The Style Under Eye Brightener

A Missha folyékony korrektorát kifejezetten a szem alatti karikák eltüntetésére találták ki. Mivel a Missha The Style krémes korrektora nagyon bevált a pattanásokra és a bőrhibákra és mivel nagyon szeretem a koreai kozmetikumokat, gondoltam adok az Eye brightener-jének is egy esélyt. :)


Csomagolás: Szájfényszerű, henger alakú, applikátoros kiszerelés. Fényes fekete kupak, átlátszó alj, fekete betűk. A teteje sajnos sérülten érkezett (az ebay-ről rendeltem), de szerencsére a terméknek magának nem lett baja, tökéletesen záródik a benyomódás ellenére is.


Az applikátor is rendben van, eldolgozásra persze nem alkalmas, de arra, hogy felpöttyözzem a szemem alá a korrektort, arra tökéletes. A mérete is jó, pont annyi anyagot vesz fel, ami a két szemem alá elég, úgyhogy nem panaszkodom.


Illat, állag: Folyékony, de szerencsére nem túl híg. Könnyen eldolgozható, de érdemes igyekezni vele, mert pillanatok alatt púderesre szárad. Közvetlenül az eldolgozás után nekem bele szokott ülni az apró ráncokba, de ilyenkor egyetlen egyszer, egy gyenge mozdulattal eldolgozom és utána egész nap nincs gond vele, később már nem ül bele a redőkbe. Az illata nem erős, enyhe BB krém illata van.

Szín: Nagyon világos és határozottan sárgás tónusú! Nekem elég sárgás a bőröm, nehéz megfelelően világos, de sárgás színű alapozót/korrektort találni rá, ez a szín viszont tökéletesen passzol a bőrömhöz.

 Itt nem tűnik annyira sárgásnak...

Fedés: Nagyon-nagyon jó! Szépen felvilágosítja a szem alatti részt, elfedi mindent amit kell (hangsúlyozom, nekem nincsenek nagyon sötét karikáim, csak enyhe lilás elszíneződés a belső szemzug környékén), sőt építhető is.

Nem használtam mást, csak a korrektort, azt is csak a szemem alá...

Piros foltokon, apró sebeken és kezdődő illetve gyógyuló pattanásokon is kipróbáltam, azokat is gyönyörűen elfedte, aminek nagyon örültem, hiszen így nem kell két különböző korrektort használnom, elég csak ezt elővenni reggel.

Előtte - Utána

Tartósság: Kiemelkedő! A szem alatti területen annyira nem tudtam tesztelni hogy a helyén marad-e vagy sem (nem igazán láttam, hogy kopott-e), de a korrektorral elfedett piros foltok egész nap rejtve maradtak (8:00-17:00), így határozottan ki merem jelenteni, hogy ez a korrektor bizony órákig tart.
(A piros pattanásokra, sebekre kifejezetten érzékeny vagyok, nem szeretem, ha mások is látják őket, így ilyenkor általában óránként ellenőrzöm, hogy minden oké-e. Ennél a korrektornál azonnal feltűnt, hogy a sebek nem tűntek fel.:)
 
Összességében: Praktikus kiszerelés, hibátlan állag, kiváló fedés és tartósság. Rózsaszínes bőrű lányoknak nem ajánlom, de a világos, sárgás bőrű lányoknak igen. :) 5/5 

8 megjegyzés:

  1. Tetszetős :) Csak egy árnyalatban kapható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, van egy sötétebb változat is.

      Törlés
    2. Szuper, akkor azzal lehet, hogy teszek egy próbát, ha elfogy a mostani korrektorom :) Azt még megkérdezhetem, hogy kitől rendelted?

      Törlés
    3. Az eladó neve rubyruby76. Linkelem a jelenleg eladó cuccait:
      http://www.ebay.com/sch/rubyruby76/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

      :)

      Törlés
  2. Igen az engem is érdekelne, szem alatt környék elég problémás és még nem találtam meg az "igazit"! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mint az érdekelne kitől rendelted...ezt nem tettem hozzá :D

      Törlés
  3. Tényleg nagyon jónak tűnik! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is használom már egy ideje (csak a sötétebbet), nekem elég durvák a karikáim de azon is elég jól működik. Fedése korrekt, tartóssága remek és nekem se gyűlik a ráncocskákba. A jóval drágább korrektoraim se voltak jobbak, szóval nekem kedvenc :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...