2013. június 5., szerda

NYC körömlakk - Love Match

A legtöbb bloggerináéhoz hasonlóan az én postaládámban is landolt két NYC körömlakk a napokban. Aki ismer illetve aki régóta olvas az tudja, hogy manikűr vagy körömlakk teszt nagyon-nagyon ritkán van a blogon, aminek az az egyszerű oka, hogy nem szeretem színesre vagy mintásra lakkozni a körmeim. Valahogy jobban tetszenek natúran, természetes valójukban, úgy érzem, full smink és full köröm is Nekem már túl sok lenne egyszerre.

Mostanában viszont szemezek a lakkokkal (főleg a holo, a nude és a baltic sand lakkok piszkálják a fantáziámat), úgyhogy ezeket a NYC lakkokat most kivételesen nem passzoltam le az Anna barátnőmnek, hanem én magam próbáltam ki.


 A csomagolás teljesen rendben van, semmi kivetnivalót nem találok benne: pofás, jól záródik, 9,7 ml.


Az ecset teljesen hagyományos, az illata sem meglepő. Az állaga tökéletes: könnyen és egyenletesen lehet vele lakkozni, nem csíkozódik, szépen terül, nem nyúlik. Már egy rétegben is remekül fed, két réteg pedig maximális fedést biztosít. Durrrvvaaa....

A Love Match egy narancsos, pirosas, korallos szín. Nem az én színem, de tény, hogy szép.   


A finishe nagyon szép, magasfényű, de nincsenek benne se csillámok, sem holo effect, csak a szín és a fény. Szerencsére gyorsan szárad és száradás után nem deformálódik. (Teszteltem!)


Simán túlélt egy nagytakarítást (Domestos-szal, Cilit Bang-gel, Jar-ral és mindenféle tisztítószerrel kapcsolatba került), de semmi baja nem lett és ezen felül még 3 napot kibírt mielőtt lemostam, úgyhogy én a tartósságával is meg vagyok elégedve. :) 

Összességében:
Ha egyszer mégis nagy lakkozó leszek, vagy kedvem támad beújítani pár lakkot, valószínűleg a NYC körömlakkok lesznek az elsők, amik között keresgélek majd. A minőségük abszolút kifogástalan, az áruk sem vészes és rengeteg gyönyörű színben kaphatóak. Mindenféle elfogultság nélkül: 5/5

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű :) nekem több szín is megvan ettől a markatol, de csak javasolni tudom. Én jóformán mar törzsvasarlojuk vagyok:D

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Van egy nagyon hasonló színű Essence lakkom. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a szín, már biztos, hogy megveszem, én nagyon szeretem a korall színű lakkokat :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is megvan és egészen megszerettem! Nincs túl sok NYC lakkom, de az a kevés ami van, kíváló! :))

    VálaszTörlés
  5. Ugyanez van meg nekem is és imádom! :) Én is írtam róla tesztet, hasonló eredménnyel. :)

    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. szép szín =) <3

    VálaszTörlés
  7. Ezzel a színnel szemezgetek egy ideje, de élőben még nem volt szerencsém hozzá. Már alig várom a találkozást :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem egy régi NYC lakkom van, a MoMa ami egy igazán ütős pink fukszia nem is tudom megfogalmazni mennyire brutálisan szemetbántó szín- bár imádom. Ezt a kis gyönyörűséget meg fogom kukucskálni közelebbről az tuti, a gyengéim ezek a korallos színek.

    VálaszTörlés
  9. Sajnos az én tapasztalataim nem ilyen jók az NYC lakkok ezen típusával (quick dry) kapcsolatban. Nekem egy nude színárnyalat van, az első néhány alkalommal valóban nem volt gond az állagával, viszont pont ma próbáltam kifesteni vele, és a kb. 1 hónapja vásárolt, néhányszor használt lakk sűrű lett nehezen felhordható, kisség nyúlós. :( Pedig mindig nagyon jól visszazárom, azt gondolom, hogy a gyors száradását annak köszönheti, hogy valószínű, eleve sűrűbb állagú, mint társai, ezért is sűrűsödött be ilyen hamar. Pedig a színébe szerelmes vagyok. :( Viszont a NYC Expert Last Nail Polish-ánál nem tapasztaltam hasonlót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, ez a lakk még nincs egy hónapos, úgyhogy nem tudom, hogy később mi lesz, de ha velem is ez történik, mindenképpen frissítem a bejegyzést.

      Talán fel kéne kicsit hígítanod. Nem lakklemosóval hanem olyan speckó lakkhígítóval, ami a műkörmösöknek van.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...