2015. február 13., péntek

Teszt: L'Oréal Miss Manga szempillaspirál

Időről időre elcsábulok egy-egy új L'Oréal spirál láttán, annak ellenére, hogy alapvetően mindig arra jutok, hogy nem kéne többet venni. Nem mondom, nem rosszak a L'Oréal spirálok, ha nagyobb akció van megéri őket megvenni, de annyira nem jók, hogy a teljes árat 2-3 havonta kifizessük értük, szerintem.


Ezt a spirált még az őszi Glamour napokon vettem, de csak néhány hete kezdtem használni, mert akkoriban vagy 3-4 spirál is használatban volt egyszerre, ami nem túl ésszerű.
Mostanra határozott véleményem van róla, úgyhogy kezdjük a tesztet! :)

Csomagolás: Nagyon szép. :) Bájos ez fényes fekete-rózsaszín kombináció, nem zavarja az összképet sok felirat, az ujjlenyomatokat sem gyűjti a tükrös felületű "kupak", nekem bejön!  


Illat, állag, szín: Föld illat, megfelelően pigmentált fekete szín, először kissé híg, majd hétről hétre szárazabb állag.

A kefe: Karácsonyfa-alakú, hagyományos szálakból áll. A sörték egyenletesen helyezkednek el a kefén, ami a vége felé enyhén keskenyedik, tényleg olyan, mint egy szép formás műfenyő. :)   


Használat, hatás: A változó állag miatt változó a teljesítmény is.
Az első időkben nem igazán szerettem, mert túl híg volt és gyakran összekentem vele a szemhéjam, gyakran összeragasztotta a pilláimat és inkább csak hosszabbított, mint dúsított, viszont elég jól ívelt. Középtávon nem volt rossz: néha gombócos volt és még összeragadtak nagy ritkán a pillák, de már csak nagyon közelről lehetett kiszúrni a "hibát", egyébként elég szép volt.





Ezek a képek a spirál élettartamának kb. a közepén készültek. 

Állandó problémát jelentett a használat során, hogy a kefe végén minden alkalommal összegyűlt egy nagyobb mennyiségű festék, amit ugyan megpróbáltam "lehúzogatni", de nem nagyon sikerült, és a belső szemzug pillát rendszerint "szépen" összeragasztotta illetve egy nagy csomóban felkenődött rájuk. (Ez a keféről készült fotókon is jól látható.)

Ez a mozgókefe dolog is zavart egyébként az elején - a szár közepén/végén van egy törés, ezáltal a kefe nem egyenesen, mereven áll, hanem a pillákat fésülgetése közben mozog -, de ezt napok alatt megszoktam és a végén már fel sem tűnt...megtanultam használni. :) 

Tartósság: Nem pergett, nem kenődött, a tartóssággal nem volt baj.

Összességében: Nem rossz ez a spirál, sőt, talán az utóbbi idők egyik legjobb L'Oréal spirálja, szóval nem bántam meg, hogy megvettem, de azt hiszem nem fogom újravenni. Átnyargalok a Bourjois spirálokhoz és kipróbálom én is a Twist Up the Volume-ot. :) 3,5/5  

1 megjegyzés:

  1. Nem rossz, de azért nálam még mindig a Max Factor False Lash Effect Fusion spirálja a befutó - dúsít, hosszabbít, ível, mi kell még? :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...