2015. február 1., vasárnap

Tényleg olyan jó? - Labello lip butter

A Labello itthon újnak számító tégelyes ajakvajait hazai és nemzetközi viszonylatban is rengetegen szeretik. A legtöbben a vaníliás verziót dicsérik, de a gyümölcsös illatú ajakvajak is népszerűek: a Krémmánián pl. a maximális 5 csillaggal büszkélkedik az általam is birtokolt vaníliás ajakvaj.

Én hosszú ideje Carmex rajongó vagyok, nem szívesen kísérletezek mással, de ezúttal kivételt tettem.
A kérdés: Tényleg olyan jó ez az ajakbalzsam? Lelövöm a poént: szerintem nem...


Csomagolás: A 19 ml ajakvaj egy fémszerű anyagból készült (de szerintem nem igazi fém) tégelyben érkezik. Nagyon könnyű, lapos, és elég nagy az átmérője, így kényelmesebb használni,  mint a Carmex-et.
A csomagolás kellemes színvilágú, hívogató, nincs rajta túl sok felesleges felirat. Szép, jól esik ránézni.  


Illat, állag, szín, finish: Az ajakvaj maga fehér színű és elég tömör állagúnak tűnik. Nem krémes, nem is igazán vajas, inkább vazelines... 
A tégelyben erősen fénylik, az ajkakon viszont ennél jóval szolidabb. Felvitel után nagyon enyhén, tipikusan ajakbalzsamosan csillog, nem szájfényszerű, de nem is matt.  

Az illata krémes, telt, de nem tolakodó, nem túl tömény és a vanília is pont eléggé domináns. Sajnos ez az illat csak a tégelyben érezhető, felvitel után sem íze, sem illata nincs. 


Használat: Bár a tégelyben tömörnek tűnik, valójában nagyon könnyű felvinni, nagyon könnyen terül. Érzésre kicsit fura, nem ragad, nem tapad, inkább "csúszik". A Carmexhez képest lassabban, nehezebben szívódik be, határozottan érezhető, hogy ott van és ez nem feltétlenül kellemes.      

Hidratálóhatás: Gyenge! Amíg be nem szívódik, addig úgy érzem, hogy jól hidratál. Felvitel után azonnal enyhítette a száraz érzést, de amint beszívódik, visszatér a szárazság. Valamennyit javít persze a helyzeten, de a hatása nem hosszú távú. Hiába kentem be a szám naponta 10x vele, a 10. alkalom után sem lett olyan hidratált a szám, mint a Carmex-szel egyetlen alkalom után...

Beszerezhetőség, ár: Én a Müllerben vettem, kb. 1000 Ft-ért.

Összességében: Nekem csalódás volt ez az ajakbalzsam, komolyan nem értem a hype-ot körülötte. 
Az illata jó, de csak néhány pillanatig érezhető, az állaga sem tetszik túlzottan és a hidratáló hatása is kevés volt számomra, pedig nincsenek nagyon durván kiszáradt ajkaim! Nálam ez csak 2,5 pont az 5-ből...nem fogom elhasználni.

Van még valaki az éterben, akinek nem jött be?!
  

10 megjegyzés:

  1. Annyira jókor jött ez most! Pont tegnap tettem vissza 3x ezt a fajta ajakápolót és lám milyen jól tettem. Valahogy éreztem, hogy annyira nem lehet jó, hiszen a stickek sem az igaziak. Jajj de ügyi vagyok és milyen hálás ezekért az őszinte posztokért!!!!Köszönöm!!!!Tartsd meg jó szokásodat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg lett mentve a pénztárcám, bár már amikor visszatettem tudtam hogy nem fogom megvenni. És tényleg! Alapból hogy már maga a Labello márkát utálja a szám, még jobban cserepesíti. De annyit hallottam róla és láttam mindenkinél, hogy mondom nem lehet olyan rossz. De akkor maradok egyenlőre a jó kis Isana ajakápolóknál, amitől jobbat eddig még nem találtam! Talán a Carmex-et fogom max. kipróbálni, mert róla jókat hallottam. :)

    VálaszTörlés
  3. En is vacillaltam, hogy kiserletezgessek-e vmivel, vagy maradjak a soooook eve bevalt Carmexnel :)
    Itt Mo-on sztem irrealisan draga, en meg nem is vettem itthon belole egy db-ot sem. Mindig USA-bol szerzem, hozatom :) Ahogy epp alakul. Mindig nagyobb tetelben :) De azt hiszem, tovabbra is maradok nala;)

    VálaszTörlés
  4. Én is szerettem volna kipróbálni, de ha valami bevált, akkor nem kell leváltani, márpedig nekem a klasszikus Nivea krém segít csak. Jól tettem akkor, hogy ellenálltam.
    A hype talán a nevében van, hogy ajakVAJ. A testvajak megjelenése is mekkora dolog volt, és be is vált az embereknek, akkor ez már mégis csak egy csoda lehet... de a sima Labello-t is sokan imádják annak ellenére, hogy haszontalan. Egy márkanév meg egy különleges elnevezés csodákra képes. :D

    VálaszTörlés
  5. Annyi mindenkinél látni tényleg de még nem vettem meg. Én valahogy a carmex ajakbalzsamokat nem tudom elviselni...annak a kinyomós változatnak például olyan a tubusa mint valami ragasztónak..:/

    VálaszTörlés
  6. Én megvettem a múltkor akciósan, 600 valamennyi FT-ért és szeretem. Jobb, mint a sima Labellok, olyat már évek óta nem is használok, csak a Carmexemet, de ezt jó érzés felkenni :) Szerintem az illata teljesen olyan, mint a Kinder csoki/Kinder tojásé :)

    VálaszTörlés
  7. Én már jó ideje megvettem, igazából teljesen impulzusvásárlás volt, mert sok oldalon láttam, hogy Magyarországon nem árulják és sok blogger Amerikából rendelte, én meg 'hááá, egy ilyen kis város eldugott kis üzletében árulják, amit egy ország keres, már csakazérti megveszem!' :) Az enyém Nivea néven fut amúgy, de ugyanez lehet. Nemrég vettem elő, vártam, hogy elfogyjanak, amit eddig használtam. Én nem bánom, hogy annyira nem érződik az illata felkenés után, a tégelyre beleszagolva nekem már émelyítő. Amúgy tényleg semmi extra, olyan mint eddig bármelyik ajakápoló, amit használtam.

    VálaszTörlés
  8. Olyan cuki és hívogató, hogy a teszt ellenére, lehet, hogy teszek majd velük egy próbát, ha elfogy a Carmexem :D

    VálaszTörlés
  9. Tudod, miért nem hidratál? A benne levő glicerin miatt... Ez az összetevő az, amitől azt érzed egy darabig, hogy hidratált meg pihe-puha pl. az ajkad, aztán kiderül, hogy csak még szárazabb és még jobban könyörög hidratálásért.
    A másik dolog, ami miatt örülök, hogy sosem vettem meg, az a csomagolás. Gondolj bele, mennyi bacit viszel fel vele az ajkaidra meg bele a termékbe, akárhányszor csak használod. Fujj :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...