2017. január 23., hétfő

"Mézzel teli" csomagot kaptam!

Múlt héten felcsöngetett hozzánk a postás, miszerint csomagot hozott nekem. Nem számítottam csomagra, úgyhogy nagyon meglepődtem. Amíg arra vártam, hogy felérjen vele a másodikra, azon járt az agyam, hogy vajon kitől jött és mi lehet benne. Mikor megjelent az ajtóban, még izgatottabb lettem, mert egy nagy, csinos, masnival átkötött, sárga dobozt nyomott a kezembe.

Kiderült, hogy a Henkel Magyarország Kft. jóvoltából került hozzám a csomag, aminek - nyilvánvaló okokból - nagyon megörültem. :)

Még nagyobb volt az örömöm, mikor megláttam, hogy mi van benne, a doboz ugyanis telis-tele volt mézes kozmetikumokkal, én pedig imádom a méz illatát! :)



Mikor rájöttem, hogy Marc Jacobs Honey nevű illatkreációját és négy Fa terméket rejt a doboz (egy tusfürdőt, egy habfürdőt, egy folyékony szappant és egy krémszappant), madarat lehetett volna velem fogatni! Olyan érzés volt, mintha szülinapom lett volna vagy Karácsony. :D







A csomaghoz mellékelt levélből kiderült, hogy a Honey Creme és Honey Elixir a Fa egy teljesen új termékcsaládja. Az illat alapja a méz, amit egy kis fehér gardéniával (Elixir) illetve arany írisszel (Creme) bolondítottak meg.

Egyelőre csak annyi történt, hogy mindent megszagoltam - mind isteni! :), még semmit nem próbáltam ki úgy igazán, de amint lehet, belevetem magam a tesztelésbe és írok a tapasztalataimról! :)

Ja, és meg egy fontos dolog!
Ha kedved támadt kipróbálni a fent említett Fa termékek valamelyikét, vagy akár bármilyen más Henkel kozmetikai terméket, vásárolj legalább 1 db-ot 2017. január 2 és március 31. között, majd regisztrálj a blokkal a www.valoravaltalmok.hu-n, és ha Te leszel a szerencsés, akkor a Henkel 1 millió Ft értékben segít megvalósítani az újévi fogadalmadat!
Jól hangzik, nem? :) Dehogynem! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi lettem ezekre a Fa termékekre. :)
    A Marc Jacobs parfümöket imádom. Ezt még nem szagoltam, de a Daisy variációk és a Decadence nagyon tetszik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...