2017. június 4., vasárnap

Csalódás! - NYX lip lingerie

Már a címből is egyértelműen kiderül, hogy a NYX Lip Lingerie nem vált be számomra. Sőt! 
A NYX Lip Lingerie az egyik legnagyobb csalódás, ami valaha sminkcuccok kapcsán ért. Hiába próbálom szeretni, egyszerűen nem megy. :( 



Eleve nem szeretem a matt ajakkrémeket, mert a legtöbb – hiába írják rá, hogy nem – szárít és nagyon hamar kényelmetlenné válik, hiába a gondos előhidratálás és hiába az aláhidratálás. Ezeket a NYX ajakkrémeket viszont mindenki imádja, ezért gondoltam teszek vele egy próbát...hátha. 


Az első felvitelkor az első gondoltam az volt, hogy "Hű! De hasonlít valamire, amit korábban már próbáltam...de vajon mire?!" Utólag rájöttem, hogy a Max Factor Lipfinity rúzsának volt hasonló állaga és illata. Kicsit büdös, furán csúszós, de ennyi még belefér - gondoltam. 



  
Az első alkalommal sikerült viszonylag egyenletesen, szépen felvinni, amit aztán kb. soha nem tudtam megismételni. Ha ugyanis a felvitel során összecsukod a szád egy pillanatra, a szín az alsó ajkakról azonnal feltapad a felsőkre és lényegében foltokban leválik az alsó és felső ajkakról is, így célszerű lenne nyitott szájjal megvárni a teljes száradást.
A gond az, hogy viszonylag hamar lemattul, de teljesen száraz nem lesz pillanatok alatt. Ez pedig azt jelenti, hogy percekig kell tátott szájjal várakoznod, hogy egyenletes és szép legyen a végeredmény. A teljes száradásig valamelyest még az ujjaiddal tudsz kicsit javítani rajta, egyenletesebbé  tudod tenni, de célszerű ezt minél előbb, minél gyorsabban megtenni, mert száradás után egyáltalán nem lehet szépen korrigálni vagy rétegezni. Továbbá nem szabad túl sokat felvinni belőle egyszerre, mert vastag és nagyon egyenletlen lehet a végeredmény. 





Bár ekkor már éreztem, hogy nem leszünk jóban, azért próbáltam megoldást találni a fentiekre. Végül arra jutottam, hogy úgy a legjobb, ha az applikátorral felviszem a számra (a szám külső széleinél nagyon preczíen, majd az ajkak belső részénél (ahol az ajkak összeérnek, illetve ahol a szám belső, nedves fele kezdődik) az ujjammal kicsit eldolgozom. 
Így többé-kevésbé elfogadható, viszonylag szép és egyenletes lett a végeredmény. 
10 perc után viszont olyan száraznak éreztem a számat, mint még soha. Miután megszáradt, borzasztóan kellemetlenné vált a viselése és a tapintása, ráadásul pocsékul is nézett ki, le kellett mosnom...

A szám minden apró tökéletlenségét kiemelte, sőt több, Mariana-árok szintű árkot “varázsolt” az ajkaimra. A végeredmény látványra és érzetre is katasztrófa volt, néhány percnél tovább nem tudtam elviselni magamon.





Sajnos a színt sem sikerült jól kiválasztanom - nagyon sápaszt ez az árnyalat. 

A csomagolás designja, az applikátora, az illata oké, sőt a színek is rendben vannak. (Bár mindnek van egy enyhe szürkés árnyalata/tónusa, amiért én nem rajongok, de tudom, hogy egy szín megítélése elég szubjektív dolog, szóval ezt nem róhatom fel hibaként.)
Voltak napok, amikor a textúráját is el tudtam fogadni, mert bár macerás volt a felvitele, ha sok időt és figyelmet szántam neki, el tudtam érni, hogy többé-kevésbé szép legyen. 
Sőt, az első alkalommal jelentkező extrém száraz érzés sem volt mindig jelen, volt, hogy hosszabb ideig is képes voltam viselni, de azt semmiképp nem mondanám rá, hogy kényelmes viselet. Határozottan nyomja az ajkakat ugyanis. 
Ami a tartósságát illeti, nem extrém tartós. Az ivást, a beszédet, az érintést, a puszikat kibírja, de evés után nyoma sincs a számon. Az viszont pozitív, hogy nem nehéz lemosni. :P

Egy szó, mint száz, nem értem a hype-ot. Nem értem, hogy miért nincs a neten több negatív vélemény ezekkel az ajakkrémekkel kapcsolatban, nem értem hogy lehet ezeket szeretni, nem értem miért van ennyi rajongója a NYX lip lingerieknek. 

Bennem van a hiba? Valamit rosszul csinálok? Ti szeretitek ezeket a matt rúzsokat? 

1 megjegyzés:

  1. Kettő is van, abszolút ismeretlenek voltak amiket írtál. Szerintem árnyalatonként változnak. A világosabb (Bedtime flirt) nálam is gyengébben muzsikál, mint az Exotic, de ennyire nem rossz a helyzet. Bár az hogy nagyon szárít az tény. Ajak függő ki mennyire érzékeny erre, meg szintén lehet színfüggő, mert a világosabb itt is rosszabb, meg nem is annyira tartós, de pár órát vele is el lehet lenni.
    Sajnálom, hogy neked ennyire nem jött be. :/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...