2017. július 12., szerda

Haul + első benyomások - Real Techniques, NYX, Zoeva, stb.

Bár még sosem írtam tesztet a Real Techniques ecseteimről, azt gondolom, hogy az én tesztjeim nélkül is eljutott már hozzátok a hír, hogy mennyire jók ezek az ecsetek. :P :D

Korábban egy Multitask Set, egy Setting brush és egy Nic's Picks ecsetkészlet tulajdonosa voltam, a múlt hónapban pedig megrendeltem az iherbről a satírozó, a szemöldökformázó -és színező készletet, illetve a legújabb szemre való ecsetszettjüket.


Hogy életet leheljek néhány pigmentembe, megrendeltem a NYX Mixing Medium géljét is a Beautyjointról, illetve a helyi fodrászkellékesből jött velem haza egy szemöldökfesték is, oxival együtt.


Nemrég megvettem életem első Zoeva palettáját is (lelőhely: Beautybay), az ebayről pedig rendeltem egy NYX HD pirosítót és három árnyalatot a NYX legújabb pigmentjei közül. A képen látható essence Lash Princess spirált ajándékba kaptam, egyszer már használtam is, de nem ájultam el tőle.


Nem rossz, nem rossz, de nem jobb, mint a Maybelline Lash Sensational, úgyhogy nemrég elajándékoztam. (A spirálokat nem szeretem halmozni.)


A NYX HD pirosítóját ellenben imádom, már az első alkalommal belopta magát a szívembe! :) Csak nehogy megint az Alle vagy a Westend felé vezessen az utam, mert a végén még veszek pár színt ebből a pirosítóból...;)



A Mixing Mediummal kapcsolatban még kissé vegyesek az érzéseim, de szerintem jóban leszünk, a szemöldökfesték - hiába választottam a legvilágosabb árnyalatot - kicsit sötét. Ennek ellenére nem bántam meg, hogy megvettem. Ha strandra megyek, általában nem sminkelek, szemöldökpor nélkül azonban alig látszik a szemöldököm.
Ha viszont befestem ezzel a festékkel, kicsit jobb a helyzet. Ha nem is dús, nem is tökéletes, legalább látszik, hogy van. :D


A pigmentek közül a Metallic Velvet a kedvencem, ami egy barna alapú, türkizen irizáló pigment, de nem teljesen olyan, mint a MAC Blue Brown pigmentje. Szép nagyon, később megmutatom. :)
A másik két árnyalat amit a magaménak mondhatok a Stunner és az Old Hollywood...róluk is lesz egy részletesebb bejegyzés nemsokára.



A Zoeva En Taupe palettáját is használtam már párszor, de egyelőre nem sikerült beleszeretnem. A matt színek kétségkívül tökéletesek, egy álom velük dolgozni, de a fényes/csillogó színek kissé vérszegények az én ízlésemnek. Még barátkozunk, adok neki időt, de lehet, hogy Blog Sale-n végzi majd végül...még nem tudom.

Végül, de nem utolsósorban, a RT ecsetekről annyit, hogy mióta kézhez kaptam őket, kb. csak ezeket az ecseteket használom reggelente...hogy is mondjam...elég jók. :D





Részletes teszt lesz mindenről (kivéve a spirált), csak győzzétek kivárni. :)


Most ennyi Csajok, puszi, Katie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...