2017. július 13., csütörtök

Kedvenceim mostanában!

A Makeup Revolution Pro Fix mattító sminkfixálójára akkor figyeltem fel, amikor a Youtube-on Zabrena videóival múlattam az időt. Elég meggyőző videót készített erről a fixáló spray-ről, így gyorsan felírtam a kívánságlistámra és amikor legközelebb a notino-ról rendeltem ezt-azt, ezt a fixálót is betettem a virtuális kosaramba.


Nos, az hogy jól működik, nem kifejezés!! Hihetetlenül jól gátolja a kifényesedést! Még a legforróbb napon is, amikor izzadok és amikor a bőröm a szokottnál is gyorsabban zsírosodik, akkor is a helyén tartja az alapozót, a T zónám pedig elképesztően matt hosszú órák után is. Talán nem olyan olcsó (2890 Ft), de szerintem minden pénzt megér! Számomra legalábbis mindenképpen! :)


A drogériákban kapható tusfürdők közül a Nivea tusfürdőit tartom a legkrémesebbnek, a leggazdagabbnak, a legkényeztetőbbnek, mégis csak évente kb. 1 flakont használok el belőlük. Miért? Mert ritkán rukkolnak elő új illattal, a régóta kapható változatokat pedig unom.
Ezt a kókuszos illatút még nem próbáltam korábban, ezért csaptam le rá, és egyáltalán nem bántam meg! Sőt! Isteni illata van (krémes, kellemesen kókuszos, naptejre hajazó), jó érzés vele tusolni, nem szárít...jelenleg ez az egyik kedvenc tusim.


A Batiste szárazsamponjai alapjaiban változtatták meg a hajápolási, hajformázási rutinomat. A segítségükkel már csak minden másnap mosok hajat, ráadásul isteni az illatuk, dúsító hatásúak, könnyű őket használni, pillanatok alatt rendbe teszik a hajtöveimet, szóval nem tudok róluk rosszat mondani. A sweetie nevű verzió szuper, édes-cukorkás illatával minden reggel jobb kedvre derít, ezért szerepel ma ebben a posztban.


A MIYO transzparens mattító púderéről már áradoztam korábban itt a blogon, a színezett verzióról azonban eddig nem nyilatkoztam. Hiba volt! A színezett verzió sem rosszabb, mint a színtelen, sőt, még egy kis extra fedést is biztosít, amit én néha igencsak értékelek. :) Ha még nem találtátok meg a tökéletes mattító púdert, akkor mindenképpen próbáljatok ki egy MIYO púdert, nem fogtok csalódni!! :)





Nyáron nem szeretek durva szemcsés, fizikai radírokat használni, mert a néha kissé megpirult bőrömnek nem esik jól az erőteljes radírozás. A Missha Super Aqua peeling gélje igazán kíméletes, mégis nagyon-nagyon hatékony! Nem irritálja, nem sérti a bőrt, nincs zavaró, orrfacsaró illata és a csomagolása is praktikusabb, mint a tégelyes verziók. Az arcom utána pihe-puha, tükörsima és tökéletesen matt. Mindenkinek szívből ajánlom! :)






Végül, de nem utolsósorban, jöjjön az egyik legújabb kedvencem, a NYX HD pirosítója Amber színben. Pillanatok alatt végzek a pirosítással, ha ezt a pirosítót használom, mert nagyon-nagyon könnyű vele dolgozni! Eszméletlenül könnyű elsatírozni, azonnal belesimul a bőrbe, csodaszép színt adva az almácskáimnak. Jól pigmentált, nem kell építgetni, tartós, sőt az állaga is szuper. Nem porol túlságosan, selymes tapintású, jól működik a természetes és a szintetikus ecsetekkel is. Tökéletes, csak ajánlani tudom. :)








Próbáltátok valamelyiket a fentiek közül? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...