2017. november 9., csütörtök

Nails of the month - Draculaura

Mikor november elején beültem a műkörmös székébe a szokásos havi töltésre, nem igazán tudtam, hogy mit akarok.

Ehhez képest viszonylag hamar, néhány perc agyalás után eldöntöttem, hogy feketét szeretnék, de a második színnel kapcsolatban továbbra is tanácstalan voltam...

Versenyben volt a narancs, a bronz és a réz is, végül azonban nem egy tipikus őszi szín, hanem egy viszonylag sötét bogyószín illetve egy hasonló színű, fixálásmentes zselébe potyogtatott csillám lett a befutó.

Ez a kép adja vissza leginkább a bogyós színű zselé/géllakk színét. 

Ezen a képen pedig jól látható, hogy mennyire texturált, mennyire nem sima a gyűrűsujjam felszíne.  


Valahogy szokatlan, mégis furcsán ismerős volt ez a két szín egymás mellett, tudtam, hogy láttam már valahol, de nem ugrott be hogy hol...másnap aztán az egyik kisgyerekes kolléganőm megadta a választ a kérdésre. Monster high!!
Tudat alatt egy Draculaura inspirálta manit készíttettem magamnak. :D :P


Ugye, hogy akár Draculaura körmei is lehetnének? :D

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...