2017. november 28., kedd

Novemberi zsákmány (MUP, ebay, Makeup market)

A novemberi sminkes bevásárlást a MUP-ban kezdtem.
Újravásároltam a MIYO mattító rizspúderét, a MIYO Beauty Skin nevű alapozóját (ezekről ITT és ITT írtam korábban), illetve kísérletezős kedvemben voltam és megrendeltem az uma szemhéjalapozóját is, mert a Krémmánián jó véleményeket olvastam róla.


A MIYO rizspúderét imádom, ezzel együtt már 3x is újravettem és az alapozóval is nagyon meg vagyok elégedve (ebből a második tubust fogyasztom), de a szemhéjalapozó sajnos - eddig legalább is úgy néz ki -, nem kompatibilis velem.




Attól függetlenül, hogy az uma szemhéjalapja beválik-e vagy sem, mindenképpen be akartam szerezni és be is szereztem egy újat a NYX HD szemhéjalapozójából. Ez a primer hosszú évek óta a kedvencem, enélkül egyszerűen nem tudok létezni! Remélem sosem hagyják abba a gyártását, mert komoly bajban lennék, ha új kedvencet kellene keresnem. 



Ha már NYX és ha már ebay (az ebayen keresztül vásároltam a NYX cuccaim 90%-át), rendeltem 3 NYX Matte ajakrúzst is, név szerint a Sierra-t, az Eden-t és a Strawberry Daiquiri-t. Ezzel teljes lett a NYX Matte gyűjteményem (sőt a rúzs gyűjteményem is úgy általában), ugyanis minden színre lecsaptam, ami egy kicsit is tetszett. :D



Végül, de nem utolsósorban, a Makeup Marketről rendeltem egy Ben Nye száraztust és egy LiquiSet nevű folyadékot is, ami a száraz tus tartósságát hivatott meghosszabbítani.
Eddig tetszik mindkettő, de nem akarok elhamarkodottan ítélni, úgyhogy picit még várnotok kell a részletes tesztre.



Nem bírtam ki, és még a fotózás előtt kipróbáltam a tust, ezért ilyen csúnyácska a képen.


Amiről eddig nem volt, arról természetesen lesz teszt illetve swatch, csak győzzétek kivárni! :P ;)

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...