2012. november 30., péntek

Termékek, amiktől többet vártam 3. rész



Ma ismét egy olyan termékről lesz szó, amihez nagy reményeket fűztem, de csalódnom kellett. Nem nagyon, de jobbra számítottam...a mai poszt főszereplői, a Catrice monó szemhéjpúderek. 


3 árnyalatot teszteltem a Catrice őszi kollekciójában megjelent szemhéjpúderei közül:
I Like To Mauve It - csillogó világosbarna, enyhe ezüstös-szürkés-lilás beütéssel
Plum Up The Jam - meleg tónusú, sötét bordós-lila, arany csillámokkal
Saw It On Blue Tube - fényes éjkék
És egyet az állandó kollekcióból: 
Bring me frosted cake - matt bőrszín, hideg, rózsaszínes tónussal.

A csomagolás teljesen rendben van: a szokásos átlátszó, strapabíró műanyag csomagolás, egyszerű, praktikus, nem csicsás, jellegzetesen Catrice-es megoldás. Nincs panasz.

A színskála szuper! A sötétkék, a sötétlila és a lilás világosbarna is nagy kedvencem, számomra igazi telitalálat mind. Nem túl élénkek, nem túl rikítóak, tényleg őszies a hangulatuk.









A finishük enyhén szatényfényű illetve matt. A kék és a mályva visszafogottan fénylik, a lila majdnem teljesen matt, a bőrszín teljesen matt. Bár a metál fényű szemhéjpúderek a kedvenceim, az ilyen finishű szemhéjpúdereket is szeretem, mert nem olyan feltűnőek és a mélyítővonalban sem hatnak soknak.

Szemhéjalapozóval a tartósságuk is jó, nem porolnak nagyon, ezzel sincs gond.

Az elégedetlenségem oka a pigmentáltság.  
Alapvetően nem rosszak ezek a szemhéjpúderek (ujjon kifogástalanok), de már annyira megszoktam a Sleek erősen pigmentált palettáit és a különböző pigmentjeim intenzív színeit, hogy a Catrice ezek mellett valahogy eltörpül.

Miután felvittem a szemhéjalapra őket, az volt az érzésem, hogy nem került mindenhova festék, átsejlett a bőröm színe a szemhéjpúderen, a fedésük tehát elég gyenge, még akkor is, ha több rétegben viszem fel őket.

1 réteg

2 réteg

 1 réteg 

 2 réteg

A lilánál ráadásul az is váratlanul ért, hogy a pan-ben csillámosnak, bonyolultabbnak, érdekesebbnek tűnt a szín, a szemhéjon azonban már egy egyszerűbb matt árnyalat látszott csak, sehol az arany fény vagy a csilllámok.    

A Bring me Frosted Cake-kel sem vagyok maradéktalanul elégedett. A szemöldök alatt nem volt vele gond, de mikor a színeket akartam vele összesatírozni, valahogy csúnya lett az eredmény, pedig ugyanazzal az ecsettel, ugyanazokkal a mozdulatokkal dolgoztam el, mint bármelyik másik matt bőrszínű szemhéjpúderemet szoktam.

Jó, aláírom, a kicsit gyengébb pigmentáltság nem lenne tragédia. Egy jól színes alappal (mint a Maybelline Color Tatto), sokkal gazdagabb színe lesz a szemhéjpúdereknek és minden gondunk megoldódna, de én azt szeretem, ha a szemhéjpúdereim önmagukban is megállják a helyüket és nem kell trükköznöm.

Összességében: 
Mindig rossz érzés, ha egy termékről kénytelen vagyok rosszat írni, pláne, ha a márka egyébként szerethető, de nálam, ezek a szemhéjpúderek most csak 3-ast kapnak az 5-ből. :(

2 megjegyzés:

  1. Nekem két monóm van a Catrice-től, a C'mon Chameleon és a My first copperware party, (mindkettőt MAC doupe-ként emlegetik), én szeretem őket, szépen pigmentáltak, főleg az első.Mondjuk több szín beszerzésén én sem gondolkodom,ennek az az oka, hogy már így is rengeteg palettám van, és nem tudom megállni, hogy ne csábuljak el az újabbakra is(a Sleek-ről van szó persze :-DD.)

    VálaszTörlés
  2. A C'mon Chameleon nekem is megvan, azzal nem volt ilyen baj.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...