2012. november 27., kedd

Teszt: Max Factor Colour X-pert vízálló szemhéjtus

Ez a termék a Max Factor fiatalosabb, színesebb termékei közé tartozik, a Max Factor Colour Effect család tagja.


A csomagolás oké. Hosszú, vékony, fekete kiszerelés, matt lila X az oldalán, kissé háttérbe szorult, szürkés betűk jelzik a nevet és hogy vízálló szemhéjtussal van dolgunk. Jól záródik.

Elég folyékony, amilyen egy folyékony szemhéjtusnak lennie kell. A felvitel során semmilyen illatot nem éreztem.

Ez a szín a Deep Black, ami abszolút igaz is rá, szép mélyfekete. Nem szürke, nem kékes, nem barnás....fekete. :) Felvitel után közvetlenül vizes hatású, de fokozatosan mattá válik.  


Az ecset nem az a kemény filctoll és nem is az a régi, hagyományos szálas ecset. A vége felé folyamatosan elvékonyodó, gumiszerű, a tövénél merevebb, a végénél hajlékonyabb, rugalmasabb ecset. Szépen ráfekszik a szemhéjra.  


A pigmentáltsága csillagos ötös! Egyetlen húzással intenzív hatású, ráadásul többszöri áthúzással sem kenődik az első réteg, nem csíkozódik a még nedves vonal, így nyugodtan javítgathatjuk a tusvonalat, amíg csak akarjuk.



A tartósságára nem lehet panasz. Bár nem tettem ki különösebb próbáknak, nem dugtam a fejem víz alá, és nem pucoltam vele hagymát sem, de a reggeli könnyezést és egy egész napot kibírt anélkül, hogy bármi változást tapasztaltam volna, nekem ennyi elég. :)  

Aki szereti a folyékony tusokat, az imádni fogja. Ami miatt én mégis a krémes tusoknál maradok:
1. Én béna vagyok ezekhez a tusokhoz. Akárhogy ügyeskedek, folyton összekenem a szempilláimat, amitől csomókba állnak össze, és mivel a tus maga elég gyorsan szárad, menthetetlenül összeragadnak, úgy, hogy a spirállal már nem tudom szétszedni őket.
2. Nagyon-nagyon precízen kell dolgozni ezekkel a folyékony tusokkal. Elég egy apró bizonytalan mozdulat és máris látszik a hiba, ráadásul nehezebb javítani is a vonalat.

Az ára akciósan 2000 Ft, de csak meghatározott drogériákban található meg. (Ott, ahol van Max Factor Colour Effect állvány is, a sima Max Factor mellett.)


Összességében, aki szereti a folyékony tusokat és elég biztos a keze, az nyugodtan ruházzon be ebbe a tusba, mert a minőségére nem lehet panasz! Én béna vagyok, ezért maradok a krémes tusomnál...:S

1 megjegyzés:

  1. Dettó. Sajnos ehhez én is túl béna vagyok. Sokat kell még gyakorolni, hogy úgy menjen ezzel, ahogy szeretném.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...