2011. február 7., hétfő

40 beauty questions tag

A Makeup On A Budget szerkesztője , evilshedevil írta legújabb posztjában, hogy akinek tetszik a 40 beauty questions tag, az terjessze, hogy nálunk is szokássá váljon.
Nekem nagyon tetszik, én is szívesen válaszolok a kérdésekre és örömmel olvasom el a többi bloggerina véleményét is, ezért következzen az én 40 beauty questions tag-om:  

Bőrápolás

Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
Kétszer, reggel és este.

Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]

Vegyes. A T - vonalban zsírosodásra hajlamos, a többi részen normál, ráadásként nagyon érzékeny és kipirosodásra hajlamos.


Milyen arctisztítót használsz jelenleg?
A Garnier Pure termékcsaládból használom az arctisztító zselét és a tonikot. Szeretem, bevált, de ha elfogy, a kozmetikusomtól beszerzek egy Ilcsi készletet.

Használsz arcradírt?
Igen! Utána úgy érzem, mintha kicserélték volna a bőröm.  
Mit használsz? 
Jelenleg ez is Garnier Pure, de később ebből is Ilcsi-t veszek. 

Milyen hidratálót használsz? 
Ilcsi csipkebogyós habkrém. Ennek hatására lettem Ilcsi rajongó. J
Vannak szeplőid? 
Igen, bőven, bár a fényképeken ez nem látszik, mert a fényképezőgépemen van automata retusálás. Vannak az orromon, az arcomon, néhány a homlokon és az államon. Nem zavarnak, tulajdonképpen nincs bajom velük, bár nem rázna meg, ha egy reggel arra ébrednék, hogy eltűntek. :P
Használsz szemkörnyékápolót?
Nem.

A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha? 
A T-vonalban egyszer kétszer előjön néhány pattanás, főleg sós mogyi és chips után, de nem jellemző. 
Használtál valaha Pro-activot?
Nem. Tudom, hogy a Jessica Simpson nagyon ajánlgatja, de engem már nem lehet megtéveszteni ilyen Top Shop-os reklámokkal. 

Smink
Milyen alapozót használsz?
L’Oreal accord parfait. Tudom, hogy a L’Oreal feketelistás, mert nem Cruelty free, de a drogériás márkák közül ez vált be a legjobban.
Korrektor? 
Nem sűrűn használok korrektort, de ha mégis, akkor a L’Oreal Infallible!

Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
Igen, tudom: sárgás.
Mit gondolsz a műszempillákról?
Imádom őket! Ha műszempillát viselek, gyönyörűnek érzem magam. Volt 3D pillám is, szerettem, de lemondtam róla. Helyette, ha van valami nagyobb alkalom (közelgő diplomaosztó), akkor soros műszempillát teszek fel. 

Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
Igen, tudtam, de mit tehetnék, ha egyszer nem fogy el 3 hónap alatt?
Milyen szempillaspirált használsz?
Jelenleg Avon Sonic Boost, rezgős szempillaspirált, de a kedvenceim a L’Oreal szempillaspirálok. Kivétel nélkül mindet (Last Architect, Volume Collagene, Double Extension, Voluminous, Volume Shocking) imádom, igazából mindegy, csak L’Oreal legyen!

Drogériák vagy MAC?
Drogériák. Szerintem egy drogériában találunk hasonlóan jó minőségű termékeket, elfogadhatóbb árakon.

Van MAC pro-kártyád?
Nincs.

Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
Ecseteket, fültisztító pálcikát és celluxot.
Használsz szemhéjfesték-alapozót?
Igen! E nélkül már nem is állok neki a sminkelésnek.

És az arcodra?
Nem, bár már eljátszottam a gondolattal, hogy veszek valamilyet.
Melyik a kedvenc szemhéjfestéked?
Talán a MAC pigmentek. Azon belül a Deep Blue Green lenyűgöző.

Szemceruzát vagy inkább szemhéjtust használsz?
Szemceruzát, folyékony tust és zselés tust is használok, attól függ milyen hatást akarok elérni.


Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
Még soha nem fordult elő velem.

Mit gondolsz a pigmentekről?
Nagyon szeretem őket.  Tény, hogy gyakran összekoszolom a ruhám vagy a környezetem velük, de az eredmény kárpótol mindezért.

Használsz ásványi sminket?
Igen, az elf mineral szemhéjpúdereit a héten teszteltem és nagyon szépek + a közeljövőben megveszem a L’Oreal ásványi alapozóját, mert kipróbáltam és szuper!

Melyik a kedvenc rúzsod? 
NYX Round lipstick, azon belül is a Chambord.

Szájfény?
Avon glazewear intense: Sundance.
Melyik a kedvenc pirosítód? 
NYX Mosaic pirosító: Spice, Artdeco pirosító: 18-as.

Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en?
Rendszeresen. Az összes NYX cuccot az ebayen keresztül szerzem be, mert olcsóbb és gyorsabb, mint a CC.

Szereted a drogériás sminkeket?
Igen.

Jársz smink outletekbe vagy olyan helyekre, ahol olcsóbban lehet sminkeket venni?  
Nem, nem is tudtam, hogy ilyen létezik. Magyarországon van smink outlet? Mert ha van, megyek!   
Valaha tanultál sminkelni?
Sajnos nem. De tervezem, mert ez az egyik legnagyobb vágyam.  
Ügyetlenül sminkelsz?
Remélem, hogy nem. Előfordul, hogy valami nem úgy sikerül, ahogy elterveztem, de minél többször megpróbálom, annál jobban megy.
Nevezz meg egy sminkbűnt, amit gyűlölsz! 
A túlságosan kiszedett, túl sötét színű vagy csodálkozó formájú szemöldök.
Inkább az élénkebb színeket szereted vagy inkább a természeteseket?
Inkább a természetes színeket szeretem.
Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
Igazából nem figyelem a sztárokat ebből a szempontból, de Britney Spears sminkjei általában tetszenek.   
Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz, mi lenne az?
Szempillaspirál.
El tudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
El, de nem akarok. J
Szerinted jól nézel ki smink nélkül?
Talán igen, de biztos nem olyan jól, mint sminkkel.
Szerinted melyik a legjobb smink márka?
NYX és L’Oreal! Sosem csalódtam még egyetlen termékükben sem, amit én kipróbáltam tőlük az mind tökéletes!
Mit gondolsz a sminkről?
A smink az egyik legnagyszerűbb dolog a világon. Egy szépen kivitelezett smink átlényegít, önbizalommal tölt el, megszépít, kiemeli a belső és a külső szépséget.
A sminkelés a legnagyobb a szenvedélyem, egy a sok másik dolog közül, amitől az vagyok, aki. Smink nélkül nem érzem 100%-osnak magam, nem vagyok olyan magabiztos, nem érzem magam jól a bőrömben, ezért van az, hogy a legtöbb ismerősöm még sosem látott smink nélkül. 

2 megjegyzés:

  1. Jujj, én is imádom az Ilcsit. Most akarok arclemosót ebből a márkából. Annyi pénzt elköltöttem már a rossz arctejekre/lemosókra, hogy inkább váltok ezekből is Ilcsire. Az még eddig nem okozott csalódást. Arckrémből én is csipkebogyó habkrémet használok, de azt egész évben kenem magamra szorgalmasan.
    Az esemény előtti pakolás még nagyon jó, és sokáig elég szerencsére.

    Mostanában kezdtelek követni. Ha lehet kérésem, akkor még sok sminket kérek Tőled, és előbb-utóbb videót is csinálhatnál:)

    VálaszTörlés
  2. Pont holnapra terveztem egy FOTD-t, úgyhogy a kívánságod teljesül. :)
    Sajnos a videóra várnod kell, mert a jelenlegi fényképezőgépemmel ez nehezen megvalósítható, de amint lesz rá keret, beszerzek egy rendes kamerát és indul a videózás! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...