2011. február 25., péntek

Teszt: AVON perfect wear tartós szájfény

Amit ígér:
„A tartós szájfény hidratáló formulája puhán és simán tartja ajkait, és nagyon jól mutat.”
 
6 színben kapható, nekem 2 színben van meg, az egyik a Neverending nude, a másik a Perpetual Pink. 
A Neverending nude egy világos, rózsaszínes, hússzínű árnyalat, szájon szinte csak csillog. 
A Perpetual Pink valamivel sötétebb, élénkebb. Szájon visszafogottabb a színe, nem fed erősen.


Teljes áron 1600 Ft-ba kerül, de a február 28-tól érvényes katalógusban 1399 Ft-ért lesz kapható.
Avonos viszonylatban ez a szájfény határozottan drágának számít, főleg, mivel mindössze 3 ml az egész. (A normál Avonos szájfények 6 ml-esek.)

A csomagolása eltér az Avonnál megszokott formától, hosszabb és vastagabb, mint a glazewear szájfények, de szép, elegáns.


Az illata érdekes, nem tudnám meghatározni, hogy mi ez, de nekem tetszik, nem kellemetlen.  

Felvitelnél nem tapasztaltam különösebb problémát, de a pigmentáltsága nem tökéletes. Nem annyira intenzív és mély a szín ajkakon, mint a tubusban.   

Mivel tartós szájfényként vezették be, a legfontosabb, hogy minél tovább tartson, akár több órán át. 
Számomra is hihetetlen, de ez a szájfény tényleg azt nyújtja, amit ígér. Nagyon- nagyon tartós! Evés és ivás nélkül, az első 2 órában hibátlan volt, később a színe fokozatosan elhalványult, de a szatén fény még a 6. óra végén is megmaradt a számon! Nem olyan magasfényű, vizes hatású fény, inkább visszafogott, de nagyon szép.

Azt szokták mondani, hogy minél jobban ragad egy szájfény, annál tartósabb. És valóban! Ez a szájfény ugyanis nagyon-nagyon-nagyon ragad!! De hát valamit valamiért nem? :)

Hogy mennyire hidratál, az nem derült ki, de nekem ez nem is nyom a latba, mert napi 2x úgyis carmex-ezem. Egyébként, ha szárítana, azt sem bánnám. :)

Ha szigorú lennék, 5-ből csak 4-est adnék a ragadóssága miatt, de nem vagyok az, ezért 5-ből 5-öt adok neki, mert a tartóssága természetfeletti! Mindenkinek ajánlom, aki szeretne több órán át tartó csillogást az ajkain, és akit nem zavar az extrém ragadós állag.


Remélem hasznos volt számotokra ez a poszt és kedvet kaptatok egy kis Avon rendeléshez.
További szép napot csajok!

1 megjegyzés:

  1. Nekem az Everlasting Petal árnyalat van meg, ez egy sokkal erőteljesebb szín, és fed is rendesen:) Nekem kicsit erős is,úh csak finoman beleütögetem az ajkaimba, olyan,mint egy folyékony rúzs:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...