2011. február 14., hétfő

A körömvirág krém + zsákmány


Biztosan sokan ismeritek ezt a krémet, mégis úgy gondoltam, megér egy bejegyzést, mert ez a krém nagyon sokoldalúan alkalmazható, én rendszeresen használom mindenfélére.  

Drogériákban, gyógyszertárakban, hipermarketekben is kapható.
Nekünk kétféle körömvirág krémünk is van itthon, egy zsírosabb, nehezen beszívódó és egy nem zsíros, könnyen beszívódó változat. Mutatom:  

A zsírosabb, sárgás színű kivitel

Könnyen beszívódó, fehér színű változat

Amit tudni kell róla (a címke szerint):
A körömvirág krém egy gyógyhatású készítmény, elősegíti a bőr regenerálódását, bőrpuhító, bőrmegújító, bőrnyugtató, ezen kívül gyulladáscsökkentő és sebgyógyító hatású.
Hámosító és regeneráló, hidratáló hatása is van.

Mire használom? 
Szőrtüszőgyulladásra
Ha a fülem begyullad a fülbevalótól (sajnos csak az aranyat bírja)
Ha nagyon ki van száradva a szám és Carmex nincs kéznél, akkor ez azonnal rendbe teszi
A sarkamra, könyökömre, körömágyra, más bőrkeményedésre
Pattanásokra
Viszketésre
Ha már olyan száraz a bőröm, hogy fehérlik :D
Horzsolásokra, sebekre, vágásokra, zúzódásokra: Amikor kicsi voltam, mindig ezzel kentük be a sebeket, hogy gyorsabban gyógyuljon. Nyílt, még vérző sebeken tilos használni!

Azt olvastam, hogy ezeken kívül jó még kiütések, bőrgyulladások, ekcéma, napozás okozta leégés, égés, rovarcsípés- szúnyogcsípés, szemölcs, láb- és körömgomba, tyúkszem kezelésére is. Eltünteti a műtéti hegeket, nehezen gyógyuló sebeket, májfoltokat és pigment foltokat is.
Ezeket sajnos nem tudom megerősíteni, mert még nem voltak ilyen jellegű problémáim, illetve nem próbáltam ki ezekre a bajokra.

Aki a fészkes virágzatú növényekre érzékeny, az legyen óvatos ezzel a krémmel, mert allergiás reakciót válhat ki!

Ti ismeritek? Mire szoktátok használni?

+ Zsákmány: egy új L'Oreal Volume Million Lashes szempillaspirál és egy essence (fehér) szemceruza.



Később lesz róluk teszt, csak hagyok nekik egy kis időt és lehetőséget a meggyőzésemre. :)

UI: A napokban véletlenül moderálást állítottam be a megjegyzéseknél, ezért nem jelentek meg a hozzászólások időben. Ma észrevettem és módosítás nélkül közzétettem gyorsan mindet. Elnézést kérek, nem célom moderálni vagy visszatartani senkinek a megjegyzését, ez egy szabad ország, ahol mindenki azt csinál, amit szabad. :D :D  

2 megjegyzés:

  1. Én pont nemrég vettem körömvirág krémet egy sérülésre. Arra annyira nem vált be, viszont a száraz kezemre nagyon jó. Én egy sima Baleásat vettem, az is sárga, nem is értem hogy lehet, hogy ez fele annyiba került, mint amit te második képként betettél, ezek szerint az a gyengébb :o

    VálaszTörlés
  2. Nekem mamám csinálta minden évben, és szinte mindenre ezt használta...eleinte hülyeségnek hangzott, h bármi volt, "Kend be körömvirággal", de tényleg hatásos. Sajnos mama már nincs köztünk, így házi körömvirág krém sincs, de sikerült találni egy nagyon hasonlót. Szerintem minél kevesebb adalékanyag van benne, annál jobb. mama csak gyógyszertári vazelint és a virágot használta.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...