2011. július 17., vasárnap

Amik nekem nem váltak be...

Ma 3 olyan terméket szeretnék nektek megmutatni, amik sajnos nekem nem igazán váltak be. Nem akarom leírni sem a márkát, sem a termékeket, mert egyrészről azért elégedett vagyok velük, de én biztosan nem venném meg őket újra, szerintem nem érik meg az árukat. Lássuk mikről van szó:

Nagyobb képért, katt a képre!
Egy időben bármit megtettem volna azért, hogy a rúzsom, vagy a szájfényem kicsit tovább tartson mint az átlag, ezért szinte mindent kipróbáltam, hogy meghosszabbítsam az tartósságukat. Ezen erőfeszítések eredményeképpen vettem meg a két következő Artdeco terméket, a rúzsalapozót és a rúzsfixálót.

1. Artdeco Lifting Ajakrúzs alapozó

Amit ígér:
Optikailag növeli az ajkakat, eltünteti a finom ráncokat és növeli az ajakrúzs tartósságát. E vitamin tartalmának köszönhetően táplálja és hidratálja az ajkakat. 
A tesztelés úgy zajlott, hogy a szám egyik felére felvittem az alapot, a másikra nem. Rúzsoztam, majd figyeltem a hatást.

Amit én tapasztaltam:
Az apróbb egyenetlenségeket tényleg szépen kitölti, így a rúzs valamivel szebben mutat az ajkakon, de a tartósságát egyáltalán nem növeli. Ugyanolyan hamar lekopik a rúzs akkoris, ha teszek alá alapot és akkor is ha nem. Egyáltalán semmilyen különbséget nem vettem észre a két oldal között, és a hidratáló hatásától sem estem hanyatt.     
Biztos ami biztos, kipróbáltam szájfény alá is, hátha ott jobban működik, de azon kívül, hogy kivilágosította a színeket, itt sem értem el vele semmit.

2. Artdeco Magic Fix rúzsfixáló

Amit ígér:
A Magic Fix fixál és vízálló tulajdonságokkal ruház fel bármilyen típusú rúzst. Használata után a rúzs nem kenődik és nem hagy foltot. 
A tesztelés során a szám egyik felére felvittem a fixálót a rúzs fölé, a másikra nem.

Amit én tapasztaltam:
Szinte ugyanolyan rossz teljesítményt nyújtott, mint a rúzsalap. Semmilyen kézzelfogható hatást nem vettem észre, olyan mintha nem is használtam volna. Nem lett se tartósabb a rúzs, sem semmivel több vagy jobb, ráadásul furcsán csíp is, miután felviszed.
Egyetlen egy felhasználási módot találtam, ahol némi eredményt ért el, mégpedig ajakceruza fölött. Ha csak szájkontúrt használsz a szád teljes felületén, és ezzel átfutsz rajta, valamivel nő a tartóssága, de ez sem olyan eredmény, amiért érdemes lenne megvenni ezt a rúzsfixálót.
 
3. NYX Round szájfény - Clear

A szívemnek oly kedves NYX ezzel a szájfénnyel csúnyán melléfogott.
A szájfény állaga nagyon-nagyon folyós, szinte érzem, ahogy a szám széléről folyik le az államra, vagy éppen ahogy meggyűlik a szájzugokban. Brrr...Emellett ráadásul valamelyik tisztítószerre emlékeztető szaga és íze van, és sosem tudom anélkül rácsavarni a tetejét, hogy ne folyjon ki egy csomó anyag a kupaknál. A tartóssága említésre sem méltó, egyszerűen rossz viselni. Nagyon nem vált be, bocsi NYX.


Nektek is vannak rossz, vagy éppen jó tapasztalataitok a fenti termékekkel?  
Nektek mik nem váltak be?

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ,hogy ez nekem nem jutott eszembe !?
    Mindenki szívesen ír arról amit szeret de ez is hasznos ! :)))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nem olyan hálás téma, de szerintem is legalább oylan hasznos, mint a bevállt termékekről! :)
    Nekem valamiért mostanában a szemceruzákkal nincs szerencsém, az első hegyezésnél (!) adta be a kulcsot kettő is, amit mostanában vettem :(

    VálaszTörlés
  3. nekem a rúzsfixálótól véresre cserepesedett az ajkam,na azóta sem merek vele kísérletezni:S

    VálaszTörlés
  4. Hát nem hidratáló hatású, az biztos! :)

    VálaszTörlés
  5. nekem sem vált be a rúzs alapozó:/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...