2011. július 18., hétfő

MUP zsákmány

Ma, mikor hazaértem a munkából izgatottan láttam, hogy megérkezett a Makeup Plázából rendelt csomagocskám. Csak ti érthetitek mekkora eufóriát tud ez okozni az embernek, képzelhetitek, hogy mennyire örültem :D
Ma sajnos csak annyira van időm, hogy gyorsan megmutassam nektek mit rendeltem, illetve az új cuccok mellé tettem az előző MUP rendelésem eredményét is, mert azt sem láttátok még.

Sleek Glisten me illuminátor - Empress és Goddess
Sleek glo paletta - gold digga
Sleek i-divine Storm paletta (2-t rendeltem, egyet magamnak, egyet pedig nektek :)
Sleek kétvégű (kontúr és highlighter) ecset
Coastal Scents 88 Warm paletta
(Illetve jött még múltkor egy Sleek Pout Polish, de őt a színe miatt (nem állt jól) a Blog Sale-n kiárusítottam.)

Na csajok, mi legyen az első tesztalany? :)

9 megjegyzés:

  1. gyönyörűséges! Teljesen meg tudom érteni az örömödet :) Szerintem kezd a palettákkal, de majd kiderül mi kapja majd a legtöbb kérést :)
    Nagyon jó kis zsákmány, veled örülök neki :D

    VálaszTörlés
  2. Szép kis csomag, átérzem az örömödet! Én is a palettákra vagyok kíváncsi!

    VálaszTörlés
  3. Sleek i-divine Storm paletta!

    VálaszTörlés
  4. Glo paletta és az illuminátorok, ezeket kevésbé látni másoknál :)

    VálaszTörlés
  5. Én is az illuminátorokra és a Coastal Scents palettára vagyok előbb kíváncsi, ezekből kevesebbet látni máshol.:) Jaj most nagyon jó neked.:)Szép kis dolgok.:)

    VálaszTörlés
  6. a CS88W palettával mindenképp készíts sminket :D

    VálaszTörlés
  7. a GLO és az illuminátorok is teljesen belopták magukat a szívembe! :D

    VálaszTörlés
  8. Az illuminátorok és a glo paletta!

    VálaszTörlés
  9. Cs paletta, GLO paletta, highlighterek. A palettái szuperek, de mindig olvasni róluk további jókat, szóval arra is kíváncsi vagyok. Egyébként nem értem, hogy miért csak a palettáit emeli ki a legtöbb blogger, pedig szuperek a folyékony szilikonos alapozói, az ONE powdere (tényleg olyan, mintha vizet permeteznének rád), a rúzsok, a Pout Polishok és a Dip it termékei is nagyon-nagyon jók, meg még sorolhatnám. Kell mind!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...