2011. július 6., szerda

TAG 35

Én is beállok a sorba és kitöltöm a most futó tag-et. Íme:   

1. Melltartóban alszol?
Nem. Sosem aludtam benne és nem is értem, hogy miért kéne.

2. Zokniban alszol?
Nem. Sosem aludtam benne és nem is értem, hogy miért kéne. :)

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Szeretem mindkét változatot. Az egyiknek nagy előnye, hogy csak a tiéd az ágy, a másiknak pedig hogy ha rosszat álmodsz, van kihez odabújni. :)     

4. Szereted a drámát?
Filmekben néha, az életben nem.

5. Lányos lány vagy?
Őszintén? Igen!

6. Kit öleltél meg utoljára?
A barátnőmet. 

7. Kicsi vagy nagy táska?
Nagy!

8. Alacsony vagy??
Reggel 167 cm vagyok, napközben 165. Szerintem ez normális. 

9. Szeretsz most valakit?
Szerelemmel nem, szeretettel természetesen igen. 

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Igen.

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Igen! Ha tehetem, olyankor rögtön leveszem.  

12. Önteltnek tartod magad?
Néha igen. Ez egyrészt a csillagjegyemből, másrészt a személyiségemből adódik.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Nem. Nem igazán izgat ez az ünnep.

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Nem tudok róla.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Padlás. (Táborban)

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Sajnos nem. :P :D

17. Pletykálnak rólad valamit?
Persze, biztosan.

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Igen, de az az illető beceneve is.

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Testszínű.

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Nem a hajszín a lényeg és nem is tudnék választani. :)

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Legyen humora, legyen udvarias és lehessen vele beszélgetni.

22. Van most legjobb barátod?
Naná. :)

23. Összetört már a szíved valaha?
Igen.  

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Szerintem minden nő elgondolkozik ezen, főleg mivel nem tudhatjuk mi vár ránk majd a szülés után. Én is gondolkoztam már rajta, de egyelőre nem zavar semmi annyira, hogy emiatt kés alá feküdjek.

25. Elégedett vagy az életeddel?
Egyelőre nem, de dolgozom rajta. :)

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Igen, legalábbis azt hiszem.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Nem. De szerintem már nem is fogok.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
A legjobb barátom lány, de a többiek között vannak fiúk és lányok is.

29. Pofoztál már meg srácot?
Nem. Bár egyik másik építőmunkásnak szívesen lekevernék néha egy nagyot.   

30. Mitől félsz a leginkább?
A haláltól, a magánytól, a nagy pókoktól, a magasságtól...elég sok mindentől.

31. Sírtad már magad álomba?
Persze. 

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Igen, de csak néhány napig szokott tartani az egész. Valahogy mindig elmúlik.

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Még nem fordult velem ilyen elő, nem is nagyon tudom elképzelni, hogy hogyan reagálnék, meg tudnék-e bocsátani, de valószínűleg kiadnám az útját az illetőnek. Úgyhogy ha úgy vesszük, hiszek benne.

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Kiskoromban színésznő szerettem volna lenni. Ma már nem vágyom rá, hogy híres legyek, bár biztosan vannak előnyei, ha az ember közismert.

35. Hiányzik most valaki?
Most éppen senki. Talán később majd egy szeretnivaló pasi. :)  


Most ennyi csajok, legyetek jók! :)

2 megjegyzés:

  1. A 29-es kérdésre adott válasszal egyet értek! :@

    VálaszTörlés
  2. Néhány ilyen taget elolvastam már, de a tiéd a legszimpatikusabb. Olyan emberi és tényleg őszinte, tényleg spontán válaszokkal:) Az építőmunkások pofozó táborhoz pedig csatlakoznék én is:) Ja, és én csak nyáron nem alszom zokniban, de lehet, hogy nekem extrán fázós a tappancsom. Ez válasz a miért kellenére:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...