2012. február 11., szombat

A kísérlet eredménye

Ígéretemhez híven tegnap bementem a dm-be és kísérletet tettem arra, hogy kicseréltessem a hét elején vásárolt beszáradt szempillaspirálomat. Jelentem az akció sikeres volt, úgy ment minden, mint a karikacsapás. :)

Bementem, megkerestem az egyik (éppen a polcok közt pakoló) eladólányt és 3 mondatban vázoltam a helyzetet. (Kedvesen, minden hiszti nélkül.) Egyetlen kérdése volt a leányzónak: "A blokk megvan?"
Persze megvolt, és innentől kezdve kb. 5 perc alatt el is intéztük a dolgot. Azt mondta a csajszi, hogy ha nem lett volna meg a blokk, akkor nem tudtak volna segíteni, de így minden rendben.

Biztos ami biztos, ő is megnézte a spirált, ő is azonnal látta, hogy be van száradva, így máris hívott magával a pénztárhoz, hogy elkérje a blokkomat és a spirált, majd néhány hivatalos lépés (aláírás, mínuszos számla stb.) után visszakaptam a beszáradt spirál teljes vételárát. A csajszi azt mondta, nem kell levásárolnom az összeget és nem is kell az új spirált elfogadnom, ők visszaadják a pénzt és onnantól kezdve azt csinálok vele amit akarok. :) 

Nem húzták az időt, nem próbáltak sumákolni, szó nélkül visszafizették a pénzt, mindezt kedvesen, jókedvűen. Egyáltalán nem éreztem kényelmetlenül magam, gyorsan, problémamentesen lezajlott minden.

Örülök, hogy végülis visszavittem a spirált, kellemesen csalódtam, nehezebb menetre számítottam. Igaz, hogy új szempillaspirált végül nem vettem, mert nem tudtam választani, de ha végre döntök, azt is ebben a dm-ben fogom megvenni. :)

8 megjegyzés:

  1. örülök, hogy minden jól ment! Egyébként a maybelline-nek nemsokára lesz egy új spirálja :D

    VálaszTörlés
  2. Vártam már a posztot. Üdítően kellemes meglepetés. Gondoltam, h visszacserélik, de h vissza is adják esetlegesen a pénz nem - így sokkal jobb!

    VálaszTörlés
  3. dejó:) minden jó, ha a vége jó:D

    VálaszTörlés
  4. Én úgy tudom, hogy 3 munkanapon belül, blokk ellenében a hibás árut mindenhol ki kell cserélni. Én úgy jártam egyszer, hogy az esernyőm az első kinyitáskor eltörött, vissza is vittem, de ami a boltban volt...a pénztárnál elküldtek a cipő osztályon dolgozó kollégához, onnan a fehérneműshöz, onnan vissza a pénztárhoz..:D Nagy nehezen vállalta valaki, hogy az esernyők hozzá tartoznak, csak addigra már az összes boltban levő vevő azt figyelte, ahogy az ott dolgozók veszekednek.

    VálaszTörlés
  5. Én is vártam hogy mit fogsz írni, és örülök hogy sikerült!

    VálaszTörlés
  6. Jeeeeeeee!!!!!!!! Akkor mehetek továbbra is a Spar DM-be :DDDDDD
    (amúgy a Rossmannban 1699 ez a spirál most, tegnap láttam!)

    VálaszTörlés
  7. Jó olvasni végre egy pozitív véleményt a dm-esekről :)

    VálaszTörlés
  8. De jó lenne, ha elhinné (vagy legalább tudná) mindenki, hogy olyan sz*r helyzetben van a magyar gazdaság, hogy sem a multiknak, sem a szerencsétlen agyonra adóztatott magyar kisvállalkozóknak, webáruházaknak eszük ágában sincs kicseszni a visszajáró és az új vevőikkel. Higgyjétek el, egy ilyen spirálon kb. 50-150,- Ft hasznuk van és nem céljuk a vállalkozóknak (legyen az pékáru a Tescoban, vagy kozmetikai termék egy DM-ben, vagy egy webáruházban), hogy rossz hírüket keltsék és mindegyik azt szeretné, ha visszatérne hozzájuk a kedves vevő. Ezért bátran vásároljatok és felejtsétek el végre ezeket az előítéleteket! Magyarország gazdasága annyira rossz, hogy nem engedhetik meg maguknak a vállalkozók ezeket a "malőröket". Meg egyébként sem teszik, kár már előre feltételezni dolgokat.

    A lényeg, hogy ne csak elvárjuk a boltoktól, hanem a kedves vevő is tartsa be a magyar törvényt, ha már ugyan ezt elvárja az eladótól is! Tehát őrizze meg a blokkot, számlát és a visszaviteli határidőket.

    A Katie nagyon-nagyon korrekt és maximálisan kedvesen írta le a történetet, tehát senki ne értse félre, hogy őt támadom, hisz ő pont az pozitív kicsengést sugallja!!! Csupán azért írtam le, hogy mások is elolvassák. Szép napot mindenkinek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...