2012. szeptember 18., kedd

TAG: Ha eltűnnének a sminkcuccaim



Egyik nap találtam egy nagyon aranyos kis TAG-et adryenka blogján
A TAG arról szól, hogy ha valamilyen oknál fogva eltűnne az összes sminkcuccom,  mi lenne az a 10 termék, amit először újravásárolnék.

Én az örök kedvenceimet vásárolnám meg először természetesen, vagyis azokat a termékeket, amik minden igényemet kielégítik, amiket nagyon-nagyon szeretek, amik ellen egyetlen ellenérvem sincs. 
Persze ha csak 10 terméket vehetek egyszerre, akkor annak is szempontnak kell lennie, hogy egy komplett smink elkészíthető legyen a minikészlettel, ami minden alkalommal megállja a helyét, és nem ártana, ha nem kellene vagyonokat elköltenem...

Mindezt figyelembe véve, íme az én 10-es listám:  


Missha Perfect Cover BB krém 21-es árnyalat vagy Lioele Beyond The Solution BB krém
Hogy melyikük lenne végül a szerencsés, azt az aktuális bőrszínem határozná meg, a MPC ugyanis tökeletes a téli színemhez, a Lioele pedig a nyári arcszínemhez passzol kiválóan. Egyébként mindkettőt imádom.:) Igaz, hogy a Lioele-ből csak mintám van, de 5 alkalom elég volt ahhoz, hogy beleszeressek. :)

Sleek Face Contour Kit - Light
A kívánságlistámon is szerepel ez a termék, tehát egyelőre nem találkoztunk még személyesen, de ha eltűnne minden sminkcuccom, ez a termék egyszerre megoldaná a kontúrozó-kiemelő problémáimat. Nagyon praktikus és az ára sem rossz!  


Rimmel Stay Matte púder 
Mióta megvettem az elsőt, mást nem is vagyok hajlandó használni. Már az 5. tégelyt fogyasztom és imádom! 

  

Nem pont ez a szín. :P

NYX Powder pirosító – Mauve vagy Dusty Rose 
 Az összes pirosítóm közül az egyik legtartósabb, megpigmentáltabb, legcsinosabb csomagolású darab,
ami ráadásul rengeteg színben kapható. Az ára is nyerő és a legtöbbjük matt finishű, ami Nálam nagyon fontos. 



NYX szemöldökpúder 
Soha nem cserélném le a NYX szemöldök púdereit, sem ceruza, sem más drogériás szemöldökpúder amivel találkoztam, nem vált be ennyire. Az már most biztos, hogy egész életemben ezt a szemöldökpúdert fogom használni.  



Artdeco szemhéjalapozó 
Szintén nagy kedvenc! Tudnám helyettesíteni mással, ha esetleg bevonnák vagy ilyesmi, de amíg kapható, Én Őt választom. 


Maybelline Lasting drama szemhéjtus 
Őt is újravásárolom, ha egyszer elfogy a mostani tégely. Persze el tudom képzelni, hogy ilyen árban, vagy akár olcsóbban van hasonlóan jó tégelyes tus is a piacon (elf), de én maximálisan meg vagyok elégedve a Maybelline tusával, így maradnék ennél a változatnál.  



Sleek i-divine Storm paletta (esetleg Coastal Scents 88 metal mania paletta vagy CS 88 warm paletta)
Ha egyetlen palettával kéne megoldani az állandó sminkelést, akkor Sleek Storm paletta! Miért? Mert van benne matt barna, matt fekete, tökéletes satírozó szín, fényes highlighter, világos és sötét színek, natúrak és színpompásak és a legtöbbjük metálfényű, amit imádok. :) 




Max Factor szempillaspirál vagy essence szempillaspirál 

Ha a pénztárcám engedné, Max Factor spirált vennék (jóformán mindegy is, hogy melyiket, mert mindet nagyon szeretem), de ha költségvetés ezt nem tenné lehetővé, akkor az essence pultról választanék. (Get Big Lashes, vagy I love Extreme) 

Nem pont ez a piros, de ez a márka. :)
NYX Round rúzs
Az összes rúzsom közül ezek a kedvenceim. A legtartósabb, a legkrémesebb, a legjobb illatú, a legtöbb színben kapható és remek az áruk is. :) :) Nagy kedvencek. 


Ha tetszett a TAG, nyugodtan töltsétek ki Ti is! Kíváncsi vagyok a Ti listáitokra is! :)

9 megjegyzés:

  1. Jó kis lista :) Tényleg benne van, ami szükséges lehet a mindennapi smink elkészítéséhez :) Naaa, majd én is kitöltöm :)

    VálaszTörlés
  2. de klassz kis tag, ezt én is megcsinálom :D a round lipstickre most kattantam rá újabban :D (UI: mivel tudom hogy nagy kedvenced a nyx dobj rám priviben egy mailt, kérdezni szeretnék valamit ;D)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a tag, jó dolgokat szedtél össze! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon megtetszett ez a Tag, én is összeszedtem az én listám:
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2012/09/abszolut-kedvencek-avagy-ha-eltunnenek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfelejtettem írni, hogy Hozzád képest én még elég kezdő (és néha ügyetlen vagyok) és érdekes, hogy a kiválasztott termékek is mennyire mások lettek (egyet kivéve :-))

      Törlés
    2. Megnéztem a blogodat, és tetszik, szívesen feliratkoznék, viszont nincs követés gomb....és az olvasóidat sem látom. :S

      Törlés
  5. Tetszik a lista, bárki használhatná kezdő készletnek akinek még nincsen 120 millió felhalmozott cucca :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van! Most, hogy így mondod, meg is néztem a Kezdőknek összeállított készletemet, és egy csomó egyezés van.:)
      http://katiebeauty.blogspot.hu/search/label/kezd%C5%91knek

      Törlés
  6. Te szerelmes vagy a sminkekbe! Én is! Jó olvasni Téged!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...