2012. szeptember 30., vasárnap

Step-by-step party smink (nemcsak) rejtett szemhéjú lányoknak!

Ma délelőtt Andival összeültünk, hogy kiderítsük, milyen smink állna neki jól, amivel kicsit kiemelhetnénk, nagyíthatnánk a szemét, megküzdve a rejtett szemhéjával.

Két sminket is elkészítettünk, egy nappalit (arannyal és barnával) és egy füstöset, de mivel a füstös szemet találtuk mindketten a szebbnek (majd meglátjátok milyen ütős lett! :), és úgy láttuk a füstös verzió sokkal jobban nagyította a szemét, ezért úgy döntöttünk, legyen ez a smink a mai poszt témája. Az elkészítés nem lesz nagyon bonyolult: csak 3 szín és satírozás, satírozás, satírozás. :) 

Sajnos az általam készített "előtte" kép túl sötét lett, úgyhogy néhány korábban készült fényképet használok, hogy lássátok, mi volt a kiindulópont.


Andinak egyáltalán nem látszik a mozgószemhéja, ha egyenesen előre néz, (ha mosolyog, akkor meg főleg nem :) viszont nagyon szép kék, kissé mandulavágású (felfelé ívelő) szeme van.

A smink készítésénél természetesen az alábbi posztban megfogalmazottakat vettem alapul:
http://katiebeauty.blogspot.hu/2012/09/a-rejtett-szemhej-sminkelese-rengeteg.html


1. Első lépésként lealapoztam Andi szemhéját, hogy ne mozduljon el a smink a nap folyamán (a sminkelés előtt nem alapoztunk az arcán a várható szemhéjpúder potyogás miatt), majd kihúztam a felső szempillasort krémes fekete tussal. A vonalnak nem kell tökéletesnek lennie, úgyis össze fogjuk dolgozni a szemhéjpúderrel.
 A vaku láthatóvá teszi a szemhéjalap fehérjét, de ez élőben, természetes fényben nem látszik.


2. Ezután matt fekete szemhéjpúderrel elsatíroztam a tusvonalat és felvittem a színt a szemöldökcsontig.  
Ennél a lépésnél sem fontos, hogy precíz legyen a vonal, majd később úgyis elsatírozzuk a széleket, a lényeg, hogy ezzel meghatározzuk a legsötétebb szín magasságát.

3. A fekete szemhéjpúder fölé, a szemöldök alatt egy kis részt világosan hagyva, felvittem egy taupe színt.
(Hideg fényű közép barna)

4. A szemöldök alá és a belső szemzugba pedig egy fényes barackos színt.
5. Ezután satírozás ezerrel, hogy a színek összemosódjanak, és sehol le látszanak éles vonalak!

Tipp! Nem kell, hogy minden lépés után tökéletesen nézzen ki a smink! Úgyis a színek összedolgozásán van a hangsúly. Akármilyen trehányul is viszed fel a színeket először a szemedre, aa utána elég időt szánsz a satírozásra, szépséges lesz a végeredmény!

6. Az eldolgozás után kihúztam az alsó szempillasort, ügyelve, hogy a szeme köze közepénél sokkal beljebb ne vigyem a vonalat, hogy a tusvonal ne szűkítse nagyon a szemet.
Utána ezt a vonalat is elsatíroztam kissé a fekete szemhéjpúderrel, majd spirál, szemöldökpúder, egy kis púderalapozó, egy kis pirosító, szájfény és kész is.









Remélem a képeken is átjön, hogy Andi mennyire szép lett, mert élőben nagyon dög volt! :)

Bár sötét szemhéjpúdereket használtunk és nem igyekeztünk világos színekkel kiemelni a mozgószemhéjat vagy a belső szemzugot, viszont mivel a színekkel egészen magasan dolgoztunk, optikailag szépen meg tudtuk növelni Andi szemeit.

A konklúzió: Rejtett szemhéjú lányok is nyugodt szívvel viselhetnek sötét, füstös sminket, csak arra kell ügyelni, hogy a mélyítővonal felett is dolgozzanak a színekkel! :)

A használt termékek listája: 
NYX szemöldökpúder - Taupe/Ash-ből a sötétebb árnyalat
Urban Decay Primer Potion
Maybelline Lasting Drama krémes tus - Intense Black
Sleek Storm paletta - matt fekete
NYX egyrészes szemhéjpúder - Iced mocha
essence egyrészes szemhéjpúder - adorable
Aden hosszabító szempillaspirál - Teszt hamarosan! 
NYX krémes pirosító - Rose Petal
Avon 24K szájfény - Golden peach

Legközelebb a lekonyuló szeműek step-by-step-je jön majd, amit már magamon prezentálok. :)

Most ennyi csajok, jók legyetek, sziasztok!  

13 megjegyzés:

  1. Jó lett. Szerencse hogy ilyen magasan van a szemöldöke... Nekem régebben az volt a gond, hogy alig volt hely ahova sminkelhetek, mert rejtett, és fölötte nem volt hely. Szemöldökszedéssel megoldottam :)

    VálaszTörlés
  2. Én szívesen megnéznék egy nappali változatot is ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó! és egy szép szemöldök, ami mégsem a klasszikus "három-pontos"

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó és annyira vagány ez a lány alapból is a smink csak rásegít, épp annyit, amennyit 'kell'.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett és milyen különleges a szeme! :)

    VálaszTörlés
  6. ez a smink nagyon látványos lett:)

    VálaszTörlés
  7. Na és akinek nagyok a szemei?Bárhogy sminkelek még nagyobbnak hatnak,valóságos hagymákat cipelek magamon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kidülledő szemeknél szó lesz a nagy szemek kisebbítéséről is.
      Elöljáróban annyit, hogy a fekete tusvonal az alsó és felső pillasoron csodákra képes. :)

      Törlés
  8. Bocsánat,Andi nagyon szép lett,ezzel kellett volna kezdenem:)

    VálaszTörlés
  9. Váó. :) Nagyon szép lett. Ha a modell is benne van, akkor örülnék majd nappali sminknek is. :)

    VálaszTörlés
  10. Profi vagy!!! Andi pedig kistányér-szemű lett! Én simán nappal is hasonlóképp sminkelnék a helyében :-)

    VálaszTörlés
  11. Szia Katie!

    Új (2 hetes) olvasód vagyok, nagyon tetszik ez a rejtett szemhéjas sminkelés (is). Az elejétől elkezdtem olvasni a blogodat, Te vagy nekem az első ;-) !
    Nagyon boldog vennék egy nappali smink step by step bemutatást én is, mint rejtett szemhéjú szenvedő alany.
    És nem győzőm csodálni az energiád, amit a blogodra fordítasz, imádom, mindennap olvasom, tanulmányozom, már az első próbálkozásokon is túl vagyok. Rémesen sikerültek... de!
    Néhány tesztelt termék már a kívánság listámon van, van amit már be is szereztem.

    Köszönöm, és kérlek csináld tovább!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...