2012. október 3., szerda

Hasznos és haszontalan sminkeszközök az eBay-en


Az eBay-en kutatva sok-sok furcsaságot lehet találni a szépségápolási eszközök között, amik főleg Ázsia kreatívitását dicsérik és már néhány dollárért kaphatók.
A kérdés: Hasznos vagy haszontalan?
  
1. Szempillaspirál applikátor
3 funkciós spirálozást könnyítő eszköz, ami megakadályozza a spirál felkenődését a felső illetve az alsó szemhéjra, úgymond „vezeti” a kefét. A végén található recés szél szempillafésűként funkcionál. (1 dollár)



Link a termékez ITT


2. Világító szemöldökcsipesz
Egy kis LED-es lámpával ellátott, fém szemöldökcsipesz. Elemmel működik, ON-OFF gomb is van rajta. (2 dollár)



Link a termékhez ITT!


3. Beauty spoon, azaz szépségápolási kanál??
Speciális kialakítású és formájú kanál, amivel a krémekbe, szérumokba, folyékony arcápoló-és sminktermékekbe lehet belenyúlni. (10 dollár!)

ITT megveheted! 


4. Pattanás és mitesszer eltávolító eszköz!!! - A döbbenet!
Igen, jól látjátok! Először fogalmam sem volt, hogy kell egy ilyet használni, de aztán találtam egy videót a YT-on, amiben ezzel az eszközzel dolgoznak. Undorító, de nagyon érdekes!!! (kb. 5 dollár)



Ha valamiért nem látjátok a videót a blogon a "Link a termékhez ITT" felirat felett, nézzétek meg a folyamatot itt: 
Őrület!
CSAK ERŐS GYOMRÚAKNAK!

 
Link a termékhez ITT!


5. Alapozó roller???
Pontosan nem derül ki, hogy mire való, de én azt gondolom, hogy ez egy felturbózott alapozó szivacs.
Szerintetek? (Több, mint 10 dollár)

Link a termékhez ITT!


6. Műszempilla applikátor
A műszempilla felrakását segíti. A csipesszel könnyen megfogható a műszempillasor és odailleszthető a saját pillák tövéhez. (Ilyen terméke egyébként az elf-nek is van.) (5 dollár)
Link ITT!


7. Fém műszempilla applikátor
Szemöldökcsipeszre hajazó, speciális kialakítású, műszempilla felrakást könnyítő eszköz. (Néhány dollár)
Link a termékhez ITT!


8. Orrformázó eszköz!!!
Rögtön kétféle! Keskenyebb, formásabb, piszébb orrot produkál...(4-5 dollár)


ITT és ITT láthatjátok a részleteket!


9. Szemöldökformázó segédeszköz
A műanyag eszközt az orra helyezve kiadja a szemöldök ideális ívét.....(3-6 dollár)




Link ITT és ITT!


Ti ezek közül megvennétek valamit?
Vannak tapasztalaitok a fenti eszközökkel?
Mit találtok a leghasznosabbnak és mit a leghaszontalanabbnak?

21 megjegyzés:

  1. Hát ez csúcs, jó kis összeállítás :-D

    VálaszTörlés
  2. Amit megvennék az a műszempilla applikátor és a világító szemöldökcsipesz.

    VálaszTörlés
  3. nekem van műszempilla felrakós izé, de hát az pont semmire nem jó XD

    VálaszTörlés
  4. Az első kettőt hasznosnak tartom, de a többi... főleg az a roller érdekes.. :)

    VálaszTörlés
  5. A műszempilla applikátort én is megvenném. Az a mitesszereltávolító pedig kapható a müllerben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan?? Még sosem láttam, de legközelebb megnézem! :)

      Törlés
  6. A szempilla applikátor szerntem hazsnos, főleg annak, akinek rejtett a szemhéja, és összekeni magát, 230 Ftot szerntem megér. A mitesszer eltávolító izé is nagyon érdekes, nagyon sok videó van róla, jó nem néztem meg őket, egy is elég volt :D, de tényleg érdekes.

    Ilyen alapozó rollerem nekem van, L'oreal True Match roll on alapozó is ezzel a kütyüvel működik, kipróbáltam már más, folyékony alapozók mellé is, és egyébként szépen beledolgozza a bőrbe az alapozót, vékonyan, és nem lesz maszkhatás tőle. De azért 10 $-t nem adnék érte, kicsivel többért, már alapozóval együtt megveszem :D.

    VálaszTörlés
  7. A világító szemöldökcsipesz okos dolog, csak amit én rendeltem, az alig csíp ki valamit... A mitesszer eltávolító (szaknyelven comedo szippantó) szakértelmet igényel, száraz, érzékeny bőrt nagyon meg tud sebezni, inkább kifejezetten zsíros bőrre ajánlott. Az orrformázó mega LOL :)

    VálaszTörlés
  8. Vicces összeállítás :-)

    Mitesszer eltávolítót már évekkel ezelőtt mutatott nekem a kozmetikusom (ő is a comedo-t emlegette, akkor még fogalmam sem volt mi az) - próbálni nem próbáltuk, nekem nem voltak ilyen nagy mitesszereim szerencsére...

    VálaszTörlés
  9. a legelsőben látok fantáziát, a többit kisebb nagyobb mértékben hülyeségnek tartom.

    VálaszTörlés
  10. úristen.. :D majdnem behánytam a videón :D :D ki engedi, hogy ezt lefilmezzék... :D

    VálaszTörlés
  11. Én nem mertem megnézni a videót :$ :D
    De pl a szemöldökcsipesz, meg a fém műszempilla applikátor nem tűnik olyan hülyeségnek. Bár a szemöldök íves bizé nem olyan jó szerintem, mert hát mindenkinek más nem?:D

    VálaszTörlés
  12. Say hello to my blackhead! :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  13. kifordult a gyomrom ettől a videótól, pedig az isteni, mikor valamit sikerül kinyomni magamon vagy máson. na, most mondjátok, hogy fuj de undi vagyok, de akkor is tök jó:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom mire gondolsz...magamon én is szeretek nyomkodni, de pl. mást már nem nyomkodnék olyan nagy örömmel...ettől a videótól meg egyenesen rosszul vagyok. De legalább hatásos a cucc!

      Törlés
  14. Ohhh azért felnevettem az orrformázón... most komolyan :D
    A videót nem merem megnézni, ahhoz most érzékeny a gyomrom. Az ebay a lehetőségek tárháza, eszméletlen dolgok vannak fent amúgy nekem a best of kedvencem a wc ülőke melegítő plüss valami. :D

    VálaszTörlés
  15. Én megrendeltem a mitesszer eltávolítót... nagyon jó és nagyon hasznos, bár inkább este csinálom, mert elég rondán néz ki tőle a bőröm, de reggelre nyoma sincs :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Honnan rendeltél mitesszer eltávolítót? Válaszod, köszi

      Törlés
    2. Szia! Honnan rendeltél mitesszer eltávolítót? Válaszod, köszi

      Törlés
    3. Szia! Honnan rendeltél mitesszer eltávolítót? Válaszod, köszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...