2012. október 14., vasárnap

Step by step natúr smink cicás tusvonallal és műszempillával

Tegnap végre úgy hozta a sors, hogy kipróbálhattam a Red Cherry műszempillámat, ami már hónapok óta csücsült a fiókomban. A kedvesemnek szombat este koncertje volt a helyi rock kocsmában, így volt alkalom, amihez végre nem éreztem túlzásnak a műszempillát és időm is volt elkészíteni a sminket és le is fotózni a folyamatot.
 
Most sem voltam túl extrém, visszafogott, natúr színeket használtam, de hamarosan lesz majd a blogon néhány színesebb smink, hogy ne unjatok rá végleg a barnára. :)

A sminket a Naked2 paletta színeivel alkottam....így:

1. lépés: Lealapoztam a szemhéjam és kihúztam a szemöldököm.

2. A mozgószemhéj kétharmadára  a Naked 2 paletta Suspect nevű árnyalata került, ami igazából egy átlagos bézs szín.

3. Felvittem egy világosabb, kissé mattabb színt (Bootycall) a belső szemzugba és a szemöldök alá.

4. Egy közepesen erős barnát (Snakebite) vittem fel a külső egy harmadba, és egy matt bőrszínnel (Foxy) dolgoztam el a széleket.

5. Krémes tussal cicás tusvonalat húztam...

...és felragasztottam a 82-es számú Red Cherry műszempillámat. :) (Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a műszempillával, a hossza is jó volt, rengeteg változatban kapható, nem túl borsos az ára és nagyon könnyű vele dolgozni. ITT írtam először róla.) 

Az arcomra a Lioele Beyond BB krém került, amit a Rimmel Stay Matte-jével fixáltam. A pirosítóm a Max Factor Naturelle árnyalata, a szájfény pedig essence sun club terracotta sunset-je.







 
Most ennyi csajok, sziasztok! :)

20 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket a szép natúr-barnás sminkeket tusvonallal (no és a műszempillával!)
    Nagyon aranyosak a szeplőid, tinikorom óta szerettem volna, de sosem volt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy szerettél volna szeplőket. :) Én nem szerettem volna sosem, de nem zavarnak, nem bánom, hogy vannak. :) Ami kicsit piszkál, hogy miattuk sosem volt szép, egyenletes bőrszínem, mindig ilyen kis "foltos" vagyok. :)

      Törlés
  2. Ezt tanítani kéne az iskolában a lányoknak! Egyszerű, elegáns, szép:)

    VálaszTörlés
  3. úgy szeretem az ilyen sminkjeidet, olyan szépek! *.*

    Dina

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű vagy ezzel a sminkkel! a műszempilla rengeteget dob rajta, de hétköznapra anélkül is tökéletes! a tusvonalad pedig tanítani kéne!=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tanítom is: http://katiebeauty.blogspot.hu/2011/03/step-by-step-tusvonal.html

      :)

      Törlés
  5. Meseszép lett, és gyönyörű a tusvonal :]

    VálaszTörlés
  6. Úristen milyen szépen meghúztad a tusvonalat. :O A smink pedig nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép! És a szeplőid nagyon jól mutatnak!

    VálaszTörlés
  8. ezt tényleg tanítani kellene:D nagyon szép:D

    VálaszTörlés
  9. Szép nagyon!
    Irigylem is. :)
    Nekem olyannyira rálóg a szemhéjam a szememre, hogy nem látszik, ha kunkorítom a tusvonal végét (nincs hely, eltűnik a "ráncban"). :/ Mondjuk, kíváncsi lennék... lehet, hogy egy hozzáértő boldogulna vele.
    (Rejtett, közelülő, lefelé görbülő, kicsi szemem van)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldj egy képet a szemedről, ha gondolod, megnézem, hogy én mit kezdenék vele. :)

      Törlés
  10. Örülök, hogy tetszik a smink csajok! :) Ez mindig nagy boldogság! egy bloggerinának :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...