2012. október 29., hétfő

I Am a Lob Star - lakk teszt by Anna



Sziasztok, Lánykák!

Jó pár hónap eltelt az utolsó bejegyzésem óta, de most újult erővel és rengeteg ötlettel térek vissza, szóval több poszt is érkezik tőlem a közeljövőben! :) Rólam és a lakkozási szokásaimról az előző bejegyzésben már olvashattatok, ezt nem ismétlem meg, inkább jöjjön a lényeg. :)

Most egy CATRICE tesztet hoztam nektek, melynek apropója a Primőr Kft. blogtalálkozója, ahol kaptunk egy-egy üveggel a lakkokból. Még jóval azelőtt, kaptam az egyik barátnőmtől egy Catrice-lakkot, ami fekete, színes csillámokkal, de mivel olyan sötét maga a lakk, az üveg felirata pedig fekete, jó darabig nem is tudtam, hogy Catrice lakkal van dolgom. :) (Mentségemre szóljon, hogy külföldi szerzemény volt a lakk, úgyhogy eleinte azt hittem, itthon nem is kapható a márka.) Azóta utána jártam milyen lakkjai is vannak a Catrice-nek és nagyon pozitív csalódás ért.

A 2012-es őszi/téli katalógusukban, amit Ti is megtaláltok a boltokban mint elvihető szóróanyagot, minden színt felsorakoztatnak név szerint (erre még később visszatérek), továbbá azt is megjelölik, melyik a szezonális újdonság.
Ahogy a katalógusból is kiderül, a CATRICE Ultimate körömlakkok 40 árnyalatban kaphatók. Minden egyes üveghez új típusú, lapos ecset tartozik a könnyebb felvitel érdekében – állításuk szerint egyetlen ecsetvonással felvihető a lakk. Nekem ez még nem sikerült, de rajta vagyok az ügyön. :)


A színpaletta egészen elképesztő! Jómagam rengeteg lakkal és árnyalattal rendelkezem, már-már úgy érzem, túl sokkal is, de valahogy legszívesebben majdnem mind a 40 színt megvenném! A Catrice honlapján meg tudjátok nézni az összes színt nagy képen, ám ez csalóka, élőben természetesen kicsit más színűek, viszont nagyon pozitív, hogy nem csak kis négyzeteken nézhetjük a színeket, hanem tényleg minden üveget megcsodálhatunk. :)

Mai tesztalanyunk a 895-ös színárnyalat: I Am A Lob-Star.

A promókép

Itt ejtenék néhány szót előbb a nevekről, ahogy ígértem. Hihetetlenül vicces és találó nevek születtek, ezt is megnézhetitek a katalógusban, de hozok néhány példát: Welcome To Roosywood, Aretha’s R-E-S-P-I-N-K, Yellow Sub-Mandarine, Khaki Perry, ACid/DC, How I Matt Your Mother, Dulce & Havanna, Grey’s Kelly és személyes nagy kedvencem, mind névben, mind árnyalatban: George Blueney. :) 
(Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy mennyire jó lehet egy ilyen márka kreatív szakemberének lenni!)

Maga a szín nekem teljesen az ősz hangulatát idézi, már régóta szerettem volna egy hasonló árnyalatot, de valahogy nem találtam az igazit. Az üveg nagyon szép és praktikus, az ecset formája tényleg nagymértékben megkönnyíti a felvitelt, igazi gyerekjáték a lakkozás.


Első próbálkozáskor nagyon siettem, ami sosem jó ha lakkozásról van szó, de úgy gondoltam, úgyis megy rá fedőlakk, hát nem lehet nagy baj. Nem is lett volna, ha hagyok elegendő időt arra, hogy az alapszín normálisan megszáradjon és csak utána kenem fel rá a fedőlakkot, ám ezt elmulasztottam, így hihetetlenül csúnya, buborékos felületű lett a lakk – nagyon csalódott voltam. Mivel eddig nem nagyon használtam fedőlakkot, csak csillámos lakkoknál, még nem tapasztaltam ilyet korábban. Később azonban világos lett, hogy nem az alapszínnel volt a baj, hanem azzal, hogy túl korán kentem fel rá a fedést.  


Másodjára már mindent a nagykönyv szerint csináltam, a végeredmény pedig azt hiszem, magáért beszél. Kicsit lassan szárad ugyan, viszont két rétegben kentem, plusz ment rá fedőlakk is, amire extra időt szoktam hagyni, de nem kirívó az időtartam még így sem. Ha pedig megszáradt rendesen, akkor már nem deformálódik, ami nekem a legnagyobb mumus.  


Tartósságát tekintve 4 nap után kezdett el kicsit lepattogzani, bár ebben vastagon benne volt a pénteki nagytakarítás. Állagában semmi kirívót nem tapasztaltam, több rétegben sem muszáj felvinni, mert a szín már egy rétegnél is nagyon szép. Én jobban kedvelem a dupla réteget, biztos, ami biztos alapon, de mindig öröm, ha olyan lakkot találok, ami nem igényli, ugyanakkor elbírja azért.  

Ár/érték arányát tekintve pedig azt hiszem, még sosem voltam elégedettebb egy lakkal sem, amit ilyen áron szereztem be (darabja 799 Ft).

Összességében nagyon elégedett vagyok, van pár szín, amit mindenképpen be fogok szerezni: Oh My Goldness, The Pinky And The Brain, Caught on The Red Carpet, Salmon & Garfunkel, és persze George Blueney. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...