2012. október 24., szerda

Teszt: Olay essentials vízálló szemfestéklemosó


Nem igazán tudom ki-mit vár el a sminklemosójától, én a következőket tartom szem előtt:
- ne hagyjon olajos érzetet a bőrön
- tökéletesen távolítsa el a sminket a spiráltól a tusvonalig néhány mozdulattal
- ne szárítsa a szemem illetve a bőröm, sőt, lehetőleg ápolja is!
- ne legyen horribilis az ára
Kb. ezek voltak az elvárásaim az Olay sminklemosójával szemben is, lássuk, hogy teljesített.


Csomagolás:
Tetszik. Nem mondom, hogy hanyatt estem tőle olyan szép, de teljesen rendben van.
Tubusos kiszerelés, erősen záródó kupak, 100 ml. (Az árát nem tudom, de a Müllerben láttam a 150 ml-s változatot és az 1499 Ft volt.) 

Illat, állag:
Az állaga nagyon krémes, hidratálókrémszerű.  Ha kinyomom a kézfejemre "gombóc" marad, nem folyik, nem terül el. (Sokkal krémesebb, mint a Garnier sminklemosóm.)
Elvileg illatmentes, de ezt én cáfolnám. Miközben elkenem a szememen, gyakran egy nagyon enyhe szúrós szagot érezek, olyat, amit csak hajfestésnél szoktam. Olyan, mint a hidrogén peroxid szaga, csak sokkal-sokkal gyengébb verzióban. Persze nyilvánvalóan nincs köze ahhoz az oxihoz, hiszen akkor már 600x begyulladt volna a szemem tőle, de az illata hasonló!


Használat, Hatékonysága:
Remek! Kinyomok egy kis mennyiséget a kézfejemre, felkenegetem a szememre és a szempilláimra, pár körkörös mozdulattal eldolgozom és anélkül hogy várnék, már törlöm is le egy vattakoronggal.
Mindent, azonnal, erőfeszítés nélkül leszedett, maximum a tusvonalamat kellett 2-3x áttörölnöm, de az esetek 90%-ában még erre sem volt szükség. (A felirat alapján a vízálló sminket is eltávolítja, de ezt nem volt alkalmam tesztelni, mivel sosem használok vízálló sminket.)

Ha sikerül elbénáznom a törölgetést vagy túl sok krémet viszek fel és szembe kerül, na akkor azért csíp rendesen, de nem szárítja a szemkörnyéket és nem okoz olyan kis piros foltokat a külső szemzugban, mint amit a kétkomponensű sminklemosóm okozott régebben.

Nem hagy zsíros, olajos érzetet, kellemes, sőt úgy érzem tényleg hidratált a bőröm. ( Elvileg ez az Olay hidratáló formulája miatt van, ami ebben a sminklemosóban is megtalálható.) Normál, száraz és vegyes bőrre is ajánlott, jó tudni továbbá, hogy  színezékmentes sminklemosóval van dolgunk és bőrgyógyászatilag tesztelt.

Összességében: Elégedett vagyok, de az illata és a szembe kerülés miatti csípés miatt csak 4/5.

3 megjegyzés:

  1. Ez igazán jól hangzik, elgondolkodtattál, lehet beszerzek egyet. A mostani lemosómmal szenvedek egy ideig hogy letudjam mosni a sminket, de még így is hagy egy keveset a szememen.(Alverde kétfázisú) Nagyon nem szeretem, keresgélek már egy ideje, de ez meggyőzött.
    Köszi a tippet:)

    norasbeautylife.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad, nem fogsz benne csalódni. :)

      Törlés
  2. Nekem sajnos nem vált be, de egyetlen krémes állagút se szerettem még. Biztos az én módszeremmel van valami baj, de 99%-ban sikerült belemasszírozni a szemembe és akkor csíp és harap és jajj. :/ Nekem az utóérzete is olajos, úgyhogy maradok a kedvenc Bioderma micellásnál. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...