2012. október 25., csütörtök

Újabb hasznos és haszontalan beauty eszközök az Ebay-en


Mivel úgy láttam, hogy a "Hasznos és haszontalan sminkeszközök az Ebay-en" poszt sokatoknak tetszett, ezért összeszedtem még pár hasznos és haszontalan szépségápolási kiegészítőt ami az Ebay-en fellelhető. :)


1. Sonia Kashuk szemöldökcsipesz és szemöldökfésű egyben 
Anyaga rozsdamentes acél és nejlon. Az eladó szerint a műszempilla felrakásnál is hasznos.




 2. Fültisztító - fülzsír eltávolító eszköz
Ebből a szerkezetből többfélét is találtam. Elsősorban a gyermekek fültisztítására fejlesztették ki. Van olyan verziója is, aminek led-es világítása is van, így aki tisztítja a fülünket, az jól látja, hogy mi a helyzet odabent. 




3. Szemöldök-és arcborotva
A kis feje miatt (állítólag) le lehet vele borotválni a visszanövő szemöldök szálakat, és az arcon található zavaró szálakat. 




4. Mitesszereltávolító arctisztító kefe
Többfélét is találtam.  Ezek szilikonból készült kis kefék, amivel az eltömődött pórusokat ki lehet tisztítani. Van ujjra húzható és kézre húzható változata is. 



 





 5. Kontyvarázsló :)
 Hasonlót nagyon régen a Teleshopban is árultak. A hajvégeket be fogni a két anyaggal bevont drót köz, fel kell tekerni a fejre, majd kör alakot kell belőle formázni, és már kész is a konty. :)










 6. Hajgöndörítő eszköz 
Ilyenem Nekem is van, csak a "magyar változat"-nak tulipános volt a vége, és abban volt a lyuk, amibe be kellett dugni a tulipán szárának a végét, ha az ember belecsavarta a vizes hatát a szárba.
Működött, szép kis loknijaim voltak tőle, de hiába készült szivacsból, így sem volt kényelmes vele aludni.
Száraz és vizes hajon is alkalmazható egyébként, nem töri meg a hajat.




 7. Fejmasszírozó
 Ezzel is találkoztam már korábban itthon, állítólag csökkenti a stresszt és felfrissít, javítja a vérkeringést. 
 Rozsdamentes acél. 




8. Copfkészítő
Egy újabb frizurakészítő eszköz, ezúttal a tökéletes lófarok jegyében.  




9. Fogkrém "kinyomó"
Egy műanyagból készült száj alakú eszköz, amibe ha belehúzod a fogkrémes tubus végét, garantáltan a tubus végéről is ki tudod paszírozni a fogkrémet. 





10. Cérnás szőrtelenítő 
Külföldön nagy divatja van a cérnával történő szemöldökszedésnek. Ez az eszköz ennek a technikának az otthoni verziója lehet...






11. Hajszárítós törölköző 
Kis alakú törölköző gombokkal, hogy tökéletes turbánt tudjunk készíteni magunknak. 
Állítólag gyorsabban megszárad benne a haj, mint egy átlagos törölközővel.






12. Lakkozás utáni körömvédők
A frissen lakkozott kezek ujjaira kell felhúzni ezeket a műanyag "izéket", amik megakadályozzák, hogy a lakkunknak baja essen, míg az teljesen meg nem szárad.




13. Arcepiláló
Úgy látszik manapság nagyon sok szőrös arcú nő él a világon, mert ez egy újabb arcepiláló szerkezet. A működési elvét sejtem, de nem tudnám elmagyarázni.




14."Hajkefe fésű"
Ilyet már a Müllerben is láttam. Arra szolgál, hogy a hajkefénkből eltávolítsuk a kihullott hajszálakat. 




15. Egy újabb kontykészítő segédeszköz
A felső hajtincsek alá helyezve megemeli a hajat, így szép alkalmi frizurát alkothatunk. 




Ti mit gondoltok mi hasznos és mi nem?

19 megjegyzés:

  1. Mennyi hülyeség. De az a fogkrémkinyomó az tetszik. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem az 5-ös számú kontyvarázsló szimpi, sőt rendeltem is egy ilyet ebayról, mert egyszerűbbnek tűnik a használata a hajfánknál, de sajna még nem jött meg 1 $-t tuti megér :)

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen, hogy miket ki nem találnak. Már mindenre van egy speciális eszköz, ami pontosan arra az egy dologra való. Ha banánt akarsz szeletelni, vedd elő a banánszeletelőt, ha almát, akkor viszont az almaszeletelőt. Ha mindenre külön-külön megvennénk minden vackot, nekünk nem igazán maradna hely az otthonunkban. Ennek ellenére azért van egy két jó ötlet is. Például a hajhoz, frizurakészítéshez való eszközöket jónak tartom.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy a cérnás szőrtelenítést már próbáltam. Akkor jó, hogyha nincs nálunk csipesz. Viszont ez az eszköz hozzá elég durva. Akkor már inkább veszek egy csipeszt, mint ezt ...

    VálaszTörlés
  5. A fogkrémkinyomó nagyon jó! :)

    Az arcszőrtelenítő az egy rugó, amit ha meghajlít az ember akkor a rések közé becsípi a szőrszálat, majd miután kiegyenesíti becsípi azt a rugók közé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmire gondoltam én is. Köszi a leírást! :)

      Törlés
  6. Ha végre rendesen megnő a hajam kontyvarázslóm biztos lesz!! Kiskoromban volt és imádtam! Claire's ben láttam a múltkor, tuti veszek majd egyet :)

    VálaszTörlés
  7. Olyan hajcsavaróm nekem is van, hasznos kis holmi. A cérnás szemöldökszedést kipróbálnám, de amúgy ilyen mini borotvát itt is lehet kapni, állítólag a KIK is árul. A legijesztőbb ezek közül a fülpucoló, nem dugnék ilyen valamit a fülembe :S

    VálaszTörlés
  8. Hajjaj...én több dolgot is kipipálhatok a listáról :)
    Kontykészítőm van, szerintem szuper pillanatok alatt normálisan néz ki a hajam :) Igaz, én egy kínaiban vettem, de nem volt több 300 Ft-nál. A fejmasszírozó is nagyon jó, és az egydolláros ára egy vicc, ahhoz képest, hogy Mo-n 1000 Ft körül van, én nagyon szeretem, ha birizgálják a fejbőröm. Tulipános hajcsavaró szintén pipa (százforintosból). A 15-ös sorszámút csak simán "búb"-nak kereszteltem és bármelyik nap megérkezhet már várom, mit lehetne kihozni a folyton lelapuló hajamból. Összességében én nem bántam meg egyiket sem, 1-1 dollárnyi pénzt más, sokkal haszontalanabb dolgokra.

    VálaszTörlés
  9. erről megint eszembe jutott az előző posztból a mitesszer/pattanás eltávolítós videó.. és még mindig a rosszullét kerülget tőle.. :D Szerintem ez egy komoly lelki sérülés lett nálam.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegénykém! Még jó, hogy neked nincs szükséged ilyen mitesszernyomó izére, mert az még nagyobb trauma lenne szerintem, ha tudnád, hogy a te arcod mélyén is olyan csúfságok vannak....:)

      Törlés
  10. A mitesszer eltávolító kefét én is nézegettem, de ötletem sem volt, hogy ez milyen elven lenne hatékony, így nem rendeltem meg.
    Egyébként néhány dolgot én is kipipálhatok innen :-) Van fejmasszírozónk (pontosabban a páromnak, mert sokat fájt a feje egy időben, gondoltam ez segít), meg kontyfánkom, olyan tulipános hajgöndörítőm is volt, de túl selymes a hajam hozzá, mindig kicsúszott belőle.
    Azért lehet lesz még egy-két "fontos" dolog, amit beszerzek erről a listáról :-)

    VálaszTörlés
  11. A körömlakk védő nagyon durva :D De gondolom a kis védő bizbaszt is bele lehet nyomni a lakkba ugyanúgy :/

    VálaszTörlés
  12. Nekem a fogkrémkinyomó nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  13. A hajgöndörítő szivacs és a kontykészítő (az első) nagyon jó dolog :) A fejvakaró meg vicces :) A mitesszer eltávolítóról nekem rögtön az egyik laboros segédeszközünk jutott eszembe...azt két ujjra kell felhúzni (szilikonos és recés az ujjrahúzható része) és arra jó, hogy a forró lombikot meg tudjuk fogni vele...de ezek szerint a mitesszereimet is kezelhetném vele...:D :)

    VálaszTörlés
  14. Én a mitieltávolító kistappancsra ruháztam be, még írtam is róla bejegyzést.
    Sajnos olyan haszontalan, mint amilyennek tűnik. Az a miti, ami annyira "kilóg", h ez bigyóka kihúzza, az már szimplán türcsis dörgöléstől is előmászik :D

    VálaszTörlés
  15. Az első kontykészítőt én is megvettem kemény egy dollárért, és mondhatom annyit is ért. Vagy csak szimplán az én hajam túl nehéz, de nekem nem jött be :/

    VálaszTörlés
  16. Van ami hasznos, pl a kontykészítők meg a fogkrémkinyomó, gyerekek esetében a fültisztító is, még a szemöldökborotvára is azt mondom, hogy talán, de a másik arcszőrzet eltávolító nagyon szar lehet, akkor inkább epilálja le vagy nem tudom :D
    A másik szemöldökkiszedő, a cérnás, az meg olyan félelmetes így ránézésre :D
    A körömlakkvédő meg szerintem hót felesleges kütyü, én tuti akkor cseszném össze, mikor azt ráteszem.. a hajkefe-kefe meg egyszerűen pótolható egy stílfésűvel

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...