2012. október 23., kedd

Lioele Beyond the Solution BB krém teszt

Azért rendeltem meg szeptember környékén ezt a BB krémet, mert a Skinfood Aloe-m elfogyott, a Missha Perfect Cover viszont még túlságosan világos volt, így megfelelő árnyalatú BB krém nélkül maradtam.

Meg voltam elégedve a Skinfood Aloe-val is, később biztosan újra fogom vásárolni, mert nyáron tökéletesen mattít és az ára is kedvező, viszont szerettem volna kipróbálni valami mást, valami újat, amiben azért extra dolgok is vannak, mint pl. a ránctalanító vagy foltfehérítő.

Mindenképpen erős fedésű BB krémben gondolkodtam és fontos volt, hogy sárgás tónusú legyen, illetve, hogy a nyári, viszonylag barna bőrömhöz passzoljon a színe.

 
A BB krémválasztó táblázata alapján a Lioele Triple és a Lioele Beyond között vaciláltam, de mivel a Beyond jobb árban volt és most ősszel nem zsírosodik annyira a bőröm, hogy kimagasló mattító képességű BB kelljen, ezért a Lioele Beyond The Solution lett a nyertes.

A csomagolás:
Rózsaszín-fehér négyzetrácsos minta, ezüst betűk, tubusos kiszerelés, pumpával és átlátszó műanyag védőkupakkal. Praktikus, higiénikus, szép. 50 ml. Mi kell még?

Ebben a dobozban érkezett. 



Mindenhol koreai feliratok...


Nem teljesen pufi, hanem kicsit beesett tubus. 




Illat, állag:
Az illata nagyon kellemes, finomabb, mint a MPC-é. Elég erőteljes egyébként, de nem zavaró, nekem tetszik. :)
A krémet könnyű eloszlatni, nem ül meg a pórusokban, de érdemes gyorsan dolgozni vele, mert elég gyorsan szárad. (Ha pontozva viszem fel az egész arcomra, majd azután kenem el, akkor kicsit nehezebb vele dolgozni, mint amikor egy kis mennyiséget azonnal bedolgozok egy bőrterületre.)
Egyébként semmi gond nincs vele, nem túl folyékony, nem túl szilárd, felvitel után egyáltalán nem ragad, hamar beszívódik.

 Egy teljes pumpálásnyi adag.

Szín:
Egyértelműen sárgás, de nem kifejezetten sötét. Szépen alkalmazkodott a lebarnult bőrszínemhez és a mostani, átmeneti időszakban is simán megállja a helyét. (Már fakulok rendesen.) Egyetlen árnyalatban kapható egyébként, amit nem bánok, a különböző évszakokban úgyis másra van szüksége a bőrömnek, így legalább tudom váltogatni a különböző BB-ket. 



Fedés, finish:
A fedése nagyon szép, nekem tökéletesen elég, a közepesen erős-erős kategóriába sorolnám: a piros foltokkal, elszíneződésekkel megbirkózik, egyenletes bőrképet ad, de nem maszkszerű, a szeplőim többé-kevésbé láthatóak maradnak.    
Felvitel után nem teljesen matt, de nem is fénylik túlzottan. Én mindenképpen lepúderezem, mert nem szeretem, ha kicsit is fénylik az arcom, de el tudom képzelni, hogy valaki ezt a lépést kihagyja. :)

Tartósság:
A hűvösebb, enyhébb, de akár a kissé melegebb őszi napokon kiválóan teljesített. Nem fénylett az arcom még a nap végén sem és a fedése sem kopott meg, elégedett voltam vele. Viszont! Volt pár nagyon meleg nap is szeptemberben, ami inkább a nyári időjárásnak felelt meg (erősen sütött a nap, meleg volt, izzadtunk is a hosszú ujjú felsőkben), na akkor azért átfénylett a T-vonalam és láthatóan megszenvedte a dolgot a fedése is.

Extrák:
Ránctalanító, bőrtápláló, vízpótló hatású, elvileg. Ezeket a hatásokat viszont marha nehéz bebizonyítani vagy cáfolni, ami azonban biztos: Nem lettem sem pattanásos, sem mitesszeres, nem száradt ki a bőröm, semmi negatív változást nem idézett elő, pedig viszonylag érzékeny a bőröm. (A kozmetikusom szerint is.)

Összességében:
Szeretem. :) Az átmeneti időszakra vettem és remekül bevált. Ősszel-tavasszal tökéletes mind a színe, mind a finishe, de nyárra egy jobban mattító, télre pedig egy világosabb BB lesz a befutó Nálam.
Száraz bőrűeknek, illetve azoknak, akiknek nem okoz gondot a T-vonal kifényesedése, na Nekik viszont kiváló lehet egész évben.

Kíváncsi vagyok, hogy a nagytestvére, a Triple Solution-ra, hogy mennyivel jobb vagy rosszabb, ezért tavasszal valószínűleg Őt fogom megrendelni, de ha nem így lenne, mindenképpen újravásárolnám a Beyond The Solution-t. :) 
5/5

5 megjegyzés:

  1. Én csak mintát vettem belőle a vaterán. Az illata inkább szag, nem nőies inkább valami pasi deóra emlékeztet. Örülök h. nem vettem meg nagyban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy egyről beszélünk? Mert ez mindenre hasonlít szerintem, csak pasi dezodorra nem....

      Törlés
  2. Szerinted akkor sokkal sötétebb mint a Missha Perfect Cover 21-ese? És miért kellett midnenképpen sárgás, amikor a Missha is pinkes? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően nekem sárgás bőröm van, ami nyáron nagyon jól látható. Télen viszont annyira világos a arcszínem, hogy hiába pinkes a Missha, tökéletesen igazodik hozzá az is. Viszont a Missha 23-asa már nem jó (megrendeltem az egész tubust), mert abban erősebb a rózsaszín tónus, ezért kellett választanom egy olyan sötét színű BB-t, ami tutira sárgás.

      De egyébként igen, szerintem jóval sötétebb.

      Törlés
  3. Én egész évben használom, melegebb napokon egy kis púderrel tökéletes. De tavasszal, ősszel és télen egyenesen imádom! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...