2012. október 30., kedd

Teszt: Max Factor Glossfinity - Annától



Sziasztok, Lánykák! :)

Ahogy ígértem az előző bejegyzésben, ismét egy teszttel jelentkezem, ám ezt most egy kicsit megbolondítottam! :)


Mai tesztalanyunk a Max Factor Glossfinity lakk-kollekciójának egy darabja, (mely szintén a Primőr Kft blogtalálkozójának egyik szerzeménye), név szerint a hot choco (165) árnyalat. Maga a kollekció az őszi divatszínekhez igazodik, szerintem egészen elképesztő színek születtek, nagyon tetszenek. Egy sötétkék biztosan landol majd a polcomon! :)


Ezelőtt nem használtam még Max Factor lakkot, kicsit ódzkodtam tőlük. Ennek oka az lehet, hogy nagyon csalódtam a felsőbb árkategóriás lakkokban, ezért nem akartam újra kockáztatni; viszont azt kell mondanom, hogy a félelmem teljesen alaptalan volt.

Személy szerint jobban kedvelem azokat a csomagolásokat, amikor a lakkos üveg és az ecset ugyanolyan széles (pl.: Catrice, régi Essence, S-he, stb.), de itt nem okozott gondot a festésnél. A keféje átlagos, nem szélesített, mégis könnyű vele lakkozni. Állagra sem fedeztem fel semmi különöset, viszont egy réteg is elég ahhoz, hogy a szín intenzíven ragyogjon – pedig ha valaki, hát én mindent két rétegben kenek. Száradási idejét tekintve is elfogadhatónak tartom, nem is túl gyors, nem is túl lassú, pont megfelel. 


A felirat azt ígéri, hogy egy teljes hétig megőrzi a ragyogását. Nos, ha hét napot nem is, de négyet-ötöt kibír, sőt! Túlélt egy maratoni, buli utáni mosogatást és egy ablakmosást is! :) Ár/érték arányban azt hiszem, mi sem beszédesebb annál, hogy a promóciós termékek hatására magam is tervezem pár szín beszerzését. Drogériánként eltérő egyébként, hogy mennyibe kerül, átlagosan 1699,- körül láttam az árát, ennyit részemről maximálisan megér.

A manikűrömet az Essence Nail Art Special Effect Topper Circus confetti (02) árnyalatával bolondítottam meg egy kicsit. Általában, ha felkenek egy színt, mindig használok csillámos díszítést legalább egy körmön, ez többnyire a gyűrűsujjam, de van, amikor a hüvelykujjamra is teszek. Ezt csináltam egész nyáron, úgyhogy mostanra kicsit unalmas lett. Az ötletet egy Essence szórólapon láttam, már alig vártam, hogy kipróbáljam, és pont jókor jött a tesztelés. 


Egy rétegben kentem fel az alapszínt, megvártam, hogy teljesen megszáradjon, majd jött a csillámfedés, ami már egy kicsivel nehezebb volt, hogy tényleg csak ott és annyi csillám legyen, amennyit én szeretnék. Mindezek tetejére került a fedőlakk (Essence Studio Nails Better Tham Gel Nails Top Sealer). Eleinte kicsit csalódott voltam, mert túlságosan magas volt a csillámréteg, kicsit zavart, hogy nem egységes a körmeim felülete, de reggelre már teljesen lelapult, anélkül, hogy bármilyen sérülés érte volna – gondolom kellett neki pár óra, hogy kiszáradjon rendesen.

Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok, mind a Max Factor lakk minőségét, mind a csillámos ötletet illetően, biztosan fel fogom használni a későbbiekben is. 

Hamarosan jön még pár teszt és néhány ötlet, amiket nagyon szeretnék megvalósítani! :)

4 megjegyzés:

  1. úhh de jó ötlet ez a "sarokdísz" !!!

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz, esetleg az ecsetéről nem tudnál feltenni képet? Az utóbbi időben nekem ez mindig dönt, hogy megveszem-e a lakkot vagy sem. Sokkal jobban szeretem a széles ecseteket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. találtam egy képet, amin teljesen jól látszik az ecset, ha mégsem, szólj, és csinálok "igazi" képet:
      http://www.google.hu/imgres?start=147&hl=hu&client=firefox-a&hs=jVr&sa=X&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1280&bih=640&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=2D1B3PrvnZX_mM:&imgrefurl=http://yourmakeup.eu/en/max-factor-makeup/876-max-factor-glossfinity-koromlakk-.html&docid=9lrib5sBj9AB5M&imgurl=http://yourmakeup.eu/876-3030-thickbox/max-factor-glossfinity-koromlakk-.jpg&w=600&h=600&ei=Y_2QUMHRO4XotQb4_4CQBA&zoom=1&iact=hc&vpx=1014&vpy=230&dur=1276&hovh=225&hovw=225&tx=120&ty=109&sig=103533378086077212797&page=7&tbnh=151&tbnw=151&ndsp=23&ved=1t:429,i:211

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...