2012. október 21., vasárnap

A kedvenc ékszereim

Ezt a posztot már hónapok óta tervezem, de valahogy mindig volt egy jobb ötletem, mindig halogattam a dolgot. Ma végre sort kerítettem a fényképezésre. :)

Ezeket az ékszereket viselem a leggyakrabban, ezeket szeretem a legjobban. Magam is meglepődtem, hogy egy csomó kék színű bizsum van (sürgősen be kell szereznem pár színesebb darabot) és hogy az arany ékszereim nem kerültek be a kedvencek közé...

Ez egy viszonylag új fülbevaló. Andi barátnőmtől kaptam szülinapomra. Görögországból hozta nekem, de van hasonló az eBay-en is.

Ezt a nyakláncot még az Avonból rendeltem. Akármikor, akárhová felteszem, mindig megdicséri valaki.
Van hozzá egy ugyanilyen gyűrűm is.

Egy újabb Andi-féle ajándék. Ezúttal egy karperec, szintén külföldről. 2 S betű alak van összefűzve, fém vázon apró sötétkék gyöngyökből. 

Ezt a karperecet a Busójáráson vettem Mohácson, de találtam már az eBay-en ugyanilyet, csak más színben. 

A helyi bizsuboltban vettem ezeket a karpereceket, 3-asával voltak összecsomagolva, volt még kék, piros, fekete...nagyon mutatós, a fényben csak úgy csillog.

A Takko-ban vettem ezt a fülbevalót, mert nagyon megtetszett a mintája és a formája. Szeretem. 

Fonott mintájú ezüst nyaklánc és karkötő. Ő is nagyon szépen csillog a fényben, elegáns, mégis mutatós. :)

Egy újabb ezüst szett. Ez tulipánmintás. Nagyon szeretem. Nem ragyog úgy, mint a fonott, de sokan megdicsérték, ha ezt viseltem.

Így "kiterítve" nem olyan látványos, de fülben nagyon elegáns ez a fülbevaló. Elég hosszú, hétköznap nem viselem, de tökéletes színházba, fogadásokra, vacsorákra, esküvőkre és mindenhová, ahová ki kell öltözni.

Most ennyi csajok, szép napot, sziasztok! :)

12 megjegyzés:

  1. uh a karkoto!!!!!*_* ( az Andi fèle!)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek de az első füli mindent visz!
    Én is épp tegnap posztoltam az e heti kedvenc ékszereimet,
    nézz be a időd engedi!:)

    VálaszTörlés
  3. A második nyaklánc nagyon aranyos és a karkötők is mind nagyon szépek. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. A kék karkötőhöz, aminél írtad hogy láttad ebayen is, tudnál linket adni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Itt van például ez: http://www.ebay.com/itm/100-New-Credible-Tibet-Silver-Swarovski-clear-Crystal-bead-cuff-bracelet-PA1426-/221140556807?pt=Fashion_Jewelry&hash=item337d011c07

      Törlés
  5. Az 1. fülibilibi valami meseszép! *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik az első fülbevaló, nagyon tetszenek a lógós darabok, de mivel én ritkán hordok olyat, magamon nehezen fogadom el. :)
    Fonott karkötőm ugyan olyan van nekem is, ill. van egy láncom, de abban az egyik szál fekete, a másik szürke, és a harmadik ezüst. :)

    VálaszTörlés
  7. A virágos nyaklánc gyönyörű, de a többi is nagyon tetszik :)
    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Az 1.2.4. és a 6. nagyon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy tetszenek az ajándékaim másnak is, de pláne, h Te ennyire szereted őket!! :) Mondjuk ez volt a cél! És még jó, hogy ismerlek... :P <3

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörűek, nem tudom miért bár a blogodról 'ismerlek' csak de mind annyira te vagy, ha látom az ékszereket és valakihez kötnöm kellett volna te lettél volna az a blogger. Az első fülbevaló igazán tetszetős!

    VálaszTörlés
  11. Bármelyiket tudnám viselni, nagyon szépek és ízlésesek. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...