2012. október 7., vasárnap

III. Bloggerina találkozó a Primőr Kft. szervezésében

Valószínűleg még jó pár bejegyzést olvashattok a héten a tegnapi bloggerina találkozóról. Nem akarlak untatni, de úgy érzem, egyszerűen muszáj írnom Nekem is róla. :)

Ahogy eddig mindig, a Primőr Kft. csapata most is nagyon kitett magáért. Tökéletesen megszervezett nap volt, most is kedvesen és barátságosan fogadtak Minket, teljesen el voltunk kényeztetve.Infók, tájékoztatók, sminkelés, divatbemutató, isteni falatok…minden, amit csak el tudtok képzelni.

 Ez a felirat várt Minket a bejárati ajtón. 

Megcsodálhattuk a jelenleg futó illetve a közeljövőben bemutatásra kerülő kollekciók termékeit, kaptunk egy csomó hasznos infót a Max Factor, az essence, a Catrice és az Olay terveiről, múltjáról, jelenéről...

Először Adri beszélt Nekünk a Max Factor újdonságairól, pl. arról, hogy Gwyneth Paltrow lett a Max Factor új reklámarca, és a vadiúj 3 az 1-ben alapozóról is volt szó, amire a cég pénzvisszafizetési garanciát vállal!! (Ha nem vagy elégedett, és visszaküldöd a Max Factor-nak a terméket a blokkal együtt, akkor visszakapod a pénzt. - Ha a termékből 10 ml-nél kevesebb hiányzik!) Ami a drogériás márkák között egyedülálló!!


Eközben Szűcs Adri, a Max Factor magyarországi vezető sminkese kisminkelte a Makány Márta által, a Max Factor számára tervezett ruhákban felvonuló modelleket, bemutatva a Max Factor jelenlegi sminktrendjeit.
Tudtátok? A Makány Márta – Max Factor együttműködés részeként, aki most vásárol egy akármilyen Max Factor spirált bármelyik drogériában vagy hipermarketben, az kedvezményes áron veheti meg a Makány Márta által megálmodott Max Factor ruhakollekció egy darabját.
  
Természetesen volt minden,ami szem-szájnak ingere, de a legcsábítóbbak azok a „kis” marcipános csodasütik voltak, amik direkt erre az alkalomra készültek. :)

Később Péter is beszélt Nekünk egy kicsit az Olay márkáról (ami korábban Oil of Olaz-ként már futott Nálunk) és Réka, aki a Catrice és az essence márkáért felel, szintén ellátott Minket némi infóval, a kollekcióváltás menetértől, a szortiment frissítésről, a drogériák árukészlettel való feltöltéséről, megszagolgattuk az új essence parfümöket, szóval nem unatkoztunk. :)

A lányok és Péter is nagyon-nagyon segítőkészek voltak, vidám hangulat volt.
Csoportkép is készült (hamarosan biztosan meg is kapjuk e-mailben, úgyhogy majd kirakom Face-re), illetve ahogy azt sejteni lehetett, most sem tértünk haza üres kézzel. :)
 
Meg kell hogy mondjam, engem nagy örömmel tölt el, hogy a Primőr Kft. ennyire odafigyel ránk, bloggerinákra. Nem az ajándékok és a tesztelnivalók miatt, félreértés ne essék! Persze ennek is örülünk, (én például képes vagyok órákig csak nézegetni a kapott cuccokat, mielőtt nekiállnék a tesztelésnek), ez remek érzés, de nem ez a legfontosabb.
Én inkább annak örülök, hogy mi, amatőr sminkesek, hétköznapi sminkszerető lányok, bloggerinák ilyen kiemelt figyelmet kapunk egy ilyen kis országban, egy ilyen nagy cégtől, mint a P&G.

Örülök annak, hogy elmondhatjuk a tapasztalatainkat, hogy meghallgatnak minket, és adnak a véleményünkre, sőt igyekeznek a javaslatainkat valóra váltani. (Lásd. Majdnem minden Max Factor terméken van már átlásztó, műanyag csomagolás, hogy tudjuk, teljesen bontatlan terméket vásároltunk, nem nyúlkált bele senki.) 

Realista vagyok, ráadásul közgazdász, tudom, hogy ez üzlet, de akkor is! Hány ilyen cég van még, aki ennyire közvetlen a vásárlóival, aki ilyen jó viszonyban áll a fogyasztókkal és aki ilyen szinten bevonja a vevőket a tesztelésbe, mint a Max Factor? Nem sok!

Bármennyire tetszik is azonban a cég hozzáállása a vevőihez, a cég termékeiről alkotott véleményemet ez nem fogja befolyásolni. A tesztek 100%-ig igazak és őszinték lesznek, ha valami esetleg nem fog tetszeni, azt ugyanúgy megmondom majd, mint eddig. Ebből nem engedek, bár nem is kértek ilyesmire. 

Amit sajnálok, hogy valamiért most nem jutott elég idő a beszélgetésre a bloggerinákkal. Pörögtek az események, sokan nem is tudtak maradni a programok végéig és a végén is megindult a többség, szóval egy kis hiányérzetem volt a nap végére. Hiányzott a közösségformáló nagy dumálás.
Ezért javaslom, hogy egyszer, majd ha lesz kedvetek, szervezhetnénk egy olyan „független” találkozót, amikor csak magunk vagyunk. 

Mindent összevetve szuper nap volt, ez mindig nagy élmény, örülök, hogy részt vehettem ezen az eseményen. Köszönöm még egyszer!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a csomagolásnak, mert én "allergiás" vagyok a gondolatra, hogy belemászott valaki abba a termékbe, amit én megveszek esetleg.

    Nem tudod véletlen, hogy pl szempillaspirálokon van védőfólia már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a spirálokon nincs sajnos.

      Törlés
    2. Hát ezt sajnálom.. :( Jó lenne, mert ha sokszor nyitogatják, hamarabb beszárad. :(

      Törlés
  2. Kíváncsi vagyok a tesztekre.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépen lassan majd jönnek, de legalább egy-két hétig mindennek akarok időt adni. :)

      Törlés
  3. ez a csomagolás dolog tetszik :)
    esetleg ti nem tudnátok felvetni ezt az essence nek is hogy csinálják így?
    szeretnék már nagyon régóta rúzsokat venni tőlük, kb 5-6db ot. de a városban lévő egyik rossmannban sincs egyetlen rúzsból sem ép darab, és én ilyen szét trancsírozott állapotban , azt ami évek óta ott áll nem szeretném megvenni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne a Rossmann-ba menj essence-ért, mert a Rossmann és a Primőr nincsenek közvetlen kapcsolatban, ezért őket nem is tudják számon kérni a termékek rossz állapota miatt! A Müller és a dm viszont együttműködik a céggel, ott biztosan találsz jó állapotban lévő rúzsokat!

      Törlés
    2. huh..hát igen , gondolom ígyvan máshol, nálunk sajnos nem :(
      dm ben az a gond hogy ott nem dupla állvány van, és ott nem nagy a választék..
      müller meg nálunk egy vicc..régen kifutott essence termékek, drágábban mint az eredeti áruk az "akciós" kosárban..
      a rendes pultok pedig bár ottvannak, de teljesen üresek általában, pár dolgot kivéve..

      Törlés
  4. Én örömmel olvasom majd végig az összes bloggerina találkozós bejegyzést.:)

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Várom a teszteket, már kíváncsi vagyok :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Szupi cuccok, várom én is a teszteket, ne kímélj minket! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Páran ottmaradtunk még dumálni, kár hogy nem maradtál te is... De jó ötletnek találnám, egy ilyen összejövetel megszervezését.

    VálaszTörlés
  8. Én tuti miattatok mentem volna el, annyira kíváncsi vagyok milyen lehet élőben ennyi blogger lánnyal találkozni- egy közös téma már lenne. Én is szívesen olvasom a véleményeteket! A csomagolásnak kifejezetten örülök, múlt héten vettem Rimmel spirált és már náluk is le volt fóliázva; ez azt hiszem egy nagy előre lépés. :)

    VálaszTörlés
  9. Ahh, szuper termékek! Én nem bírnám megállni, hogy ne próbáljam ki azonnal mindet!! :))

    VálaszTörlés
  10. Úgy elrohantál....feliratoznék a csak úgy bloggertalira...

    VálaszTörlés
  11. Hol lehet a blogerina talira feliratkozni?
    http://szepseg-vilag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...