2012. október 11., csütörtök

Primőr TAG

Többeknél is láttam, hogy felhasználva a Primőr csapat kis bemutatkozó cetlijeit, körkérdést indítottak. :) Nagyon jó kis kérdések ezek, gyors, egyszerű, érdekes. :) Íme, az én válaszaim:

Én még soha ... nem gyújtottam rá. 

Azt szeretem a blogolásban ...hogy másoknak segíthetek a posztjaimmal.

Jól érzem magam, amikor ...találok egy elhanyagolt rúzst vagy szemhéjpúdert a fiókban és rájövök, hogy milyen szerethető darab.

Első sminkcuccomat ...az Avon-ból rendeltem, egy rúzs volt az.

A legviccesebb eset, ami velem drogériában történt ...nem is olyan rég kb. 15 rúzzsal sétáltam oda a dm-ben a kasszához és az eladó olyan képet vágott, mintha elmeháborodott lennék. :)
(Pedig csak 300 Ft volt darabja.:)

Ha három főt vendégül láthatnék egy vacsorára ...nem hírességeket hívnék, hanem a 2 legjobb barátnőmet és a világ legnagyszerűbb férfiját, a páromat. :)

Ha valaki rólam készítene egy filmet, az én szerepemet ... Drew Barrymore vagy Reese Witherspoon játszaná, attól függően, hogy az életem mely részét mutatná be a film. 


A blog a nevét arról kapta ...marha egyszerű, sőt így visszagondolva kissé fantáziátlan is: Katie azaz a nevem angol fordításban és Beauty, ami a blog témájára utal.  

A vörös rúzs ... natúr szemsminkkel mutat a legjobban.

A divattal az a legnagyobb baj ....hogy minden évben le kell cserélned a ruhatárad, mert a tavalyi trend biztosan nem egyezik az ideivel. 

Ami nélkül nem megyek el sehová ... rúzs, rúzs, rúzs. Legalább 3 van a táskámban mindig.

Számomra a stílus ...a személyiségünk kivetülése a divat eszközeivel.


Ha tetszett a Tag, töltsétek ki Ti is, függetlenül attól, hogy voltatok-e a találkozón vagy nem. :)
Most ennyi csajok, jók legyetek, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...