2012. október 28., vasárnap

Teszt: Max Factor Flawless Perfection pirosító

Nagyon örültem, mikor megláttam, hogy a bloggertalin kapott Max Factor-os csomagban van egy pirosító is, mert valahogy a drogériás pirosítók (Astor, Maybelline, Rimmel, L'Oréal) sosem fogtak meg igazán, pedig mostanában nagyon rá vagyok kattanva a pirosítókra. :)


Csomagolás: Kék műanyag alj, arany betűk, ecset. Utóbbival nem igazán foglalkoztam, megtapiztam, megnézegettem, egy-két mozdulattal kipróbáltam, de ahogy általában a pirosítókhoz mellékelt ecsetek, ez is használhatatlan.
Nem az a csajos, fiatalos, mókás darab, de nagyon jól záródik és a pirosító színe is egyértelműen látszik az átlátszó fedél miatt.

Szín: Az árnyalat neve Naturelle, ami egy szépséges barackos narancs. Szeretem. :)

Katt a képre, hogy megnézhesd közelebbről, jobb minőségben!
 
 Zsófi sminkjénél is ezt a pirosítót használtam.

Illat, állag: Illata egyáltalán nincs. Az állaga ujjbeggyel érintve száraz, olyasmi, mint az elf Studio pirosítója.
Ennek ellenére nem nehéz vele dolgozni, jól felveszi a púderecset, alig porol, könnyűen eldolgozható, építhető és megfelelően pigmentált: nem kell vele óvatoskodni, nem lesz bohócos egyetlen mozdulat után. :) Pont jó. 

Finish: A pan-ben és arcon is matt hatású, sehol semmi csillám vagy erős metál fény.


Tartósság: Ahogy a felületén is látszik, már elég sokszor használtam és mindig jól szerepelt. Nem tűnt el, tartotta magát a nap végén is. (kb. 10 órán keresztül)

Ár, mennyiség: Sajnos az árát nem tudom, de a mennyisége 5,5g.

Összességében:
Bár van ennél olcsóbb, hasonlóan jó pirosító is a piacon (aminek még a csomagolása is szebb :P), ha akciós lesz valamikor, biztosan rástartolok a MF pultra és megnézem a többi árnyalatot, mert elégedett vagyok vele, szívesen beszereznék még egy-két színt.
Örülök, hogy találtam olyan drogériás pirosítót, ami végre tetszik. :)


Ti szoktátok látni ezt a pirosítót a MF pultokon? Én valahogy mindig átsiklottam felette....
 

2 megjegyzés:

  1. Olyan szép az a smink, amit készítettél, lehet majd én is kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok Lányok, és főleg kedves Katie!

    Inspirálódtam általatok, és (igen megint egy új) blogot hoztam nektek. Remélem szeretni fogjátok! :)

    http://barkingbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...