2012. október 17., szerda

Több mint 250 000 oldalmegjelenítés!!


Ma bekapcsoltam a gépet, beléptem a blogra, rápillantottam a statisztikára és nagy-nagy öröm ért!
Az oldalletöltések száma ugyanis átlépte a 250 000-ret! :D



Mivel ez elég kerek szám, utána néztem egy kicsit a statisztikáknak:
- a blog fennállása óta több mint 250 000 oldalmegjelenítés történt
- összesen 270 poszt került fel a blogra
- a különböző bejegyzésekhez 2386 alkalommal szóltatok hozzá
- jelenleg 660 követője van a blognak
 - a legtöbb oldalmegjelenítés (17000 körüli) 2010. júniusában és 2012. februárjában volt
- a legnépszerűbb bejegyzések a 2 év alatt ezek voltak:

Egy szó mint száz, nagyon köszönöm Nektek, hogy itt vagytok, hogy olvastok, hogy támogattok, hogy segítetek, ha épp úgy alakul.
Remélem Nektek is legalább annyi örömet okoz az hogy olvastok, mint Nekem az, hogy írhatok. :)

Most ennyi csajok, legyetek jók, sziasztok! :)

5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...