2012. november 20., kedd

A távol ülő szemek step-by-step sminkje

A hétvégén szerencsére elég sok idő jutott a blogra, így sikerült összedobni a távol ülő szemek step-by-step sminkjét is. :) 

A modellem Bettina, aki tulajdonképpen szakmabeli, mivel egy a lakásomhoz közeli drogériában dolgozik. :)
Határozottan távul ül, rikítóan kék, kicsi szemei vannak, amit az úgynevezett hógömb formájú szemfestési technikával fogok korrigálni.

Smink nélkül  

A sminkelésnél egyetlen dologra kell figyelni: a belső szemzugba (is) közepesen sötét/sötét szín kerüljön, amit nyugodtan satírozhatunk az orr irányába.

1. lépés: Szemhéjalapozás után, éjkék szemhéjpúdert vittem fel a mozgószemhéjra, a belső és a külső szemzugba egyaránt. (A szemöldökformázás ez esetben kimaradt, mert Bettinának tetovált szemöldöke van.)





2. lépés: A mozgószemhéj közepére egy világos, fűzöld, csillogó szemhéjpúdert vittem fel.



3. lépés: A széleket jó alaposan eldolgoztam mélyítővonalban a kékkel, és felvittem egy matt bőrszínű szemhéjpúdert a szemöldök alá.



Jó sok szemhéjpúder landolt a szeme alatt...

4. Vékony tusvonalat húztam alul és felül, az alsó pillasor külső szélét is kiemeltem kékkel és spiráloztam is.
( Mivel nagyon belemerültem a munkába, a 4. lépést elfelejtettem külön lefényképezni. :S)

Miután a szemmel végeztem, leszedtük a lehullott szemhéjpúdert a szem alól, aztán jöhetett az alapozó, a púder, majd a pirosító és a szájfény-rúzs kombó.


Íme a végeredmény: 





Úgy lett volna tökéletes a poszt, ha egy ugyanolyan "utána" képet készítünk, mint a smink nélküli kép, de sajnos azok a képek, amiken Bettina felnéz, pont nem sikerültek. :S

A használt termékek listája:
Malu Vilz alapozó - Bettináé! 
Rimmel Stay Matte púder - 003
NYX pirosító - Mauve

Urban Decay Primer Potion
L'Oreal Infallible szemhéjpúder - All Night Blue és Pemanent Khaki
NYX egyrészes szemhéjpúder - Highlight
Maybelline Lasting Drama szemhéjtus
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

NYX Round rúzs - Heather
essence sun club szájfény - Terracotta (csak a csillogás kedvéért)

Szerintem ez a legegyszerűbb formája a távol ülő szemek sminkelésének, remélem Nektek is tetszik, mi mindketten elégedettek voltunk vele. :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a végeredmény, csak azt hiányolom,hogy míg smink nélkül készítettél teljesen szemből fotót a modelledről, a kész sminkkel nem, így szerintem pont azt nem lehet igazán látni ami a lényeg lenne,hogy a távol ülő szemeket optikailag közelebb hozta egymáshoz a smink.

    VálaszTörlés
  2. Szép lett ... de nagyon hiányolom a felnézős fotót. Így pont a korrekció nem látszik, hogy mennyit segített. :((( De amúgy tényleg nagyon szép.
    Esetleg kivágni se lehet azokból a fotókból a szemét? csak kérdezem ... reménykedek :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, ezt írtam is a posztban. :( Sajnos azóta a memóriakártya formázta magát, és azok a fotók csak a kártyán voltak meg, a gépről kitöröltem, mert vagy homályosak voltak, vagy Bettina pont pislogott, vagy túl sok volt a fény....a technika viszont jól látszik és ez volt a fő cél.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a smink és maga a lány is szép! :) és ez a rúzs szájfény kombináció is nagyon tetszik:).

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép sminket készítettél, gyönyörűek a színek és a lány is :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű, nagyon tetszenek a színek és az eldolgozás :) teljesen oda vagyok érte.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...