2013. július 6., szombat

Termékek, amiket elhasználtam..

Eljött az ideje egy újabb "elfogytak" jellegű posztnak, mert lassan elönt a rengeteg kiürült flakon...


Íme rövid véleményem a fentiekről:


Wella Pro Series sampon festett hajra: Bevált. Szerettem az illatát, az állagát, balzsam nélkül is kifésülhető volt a hajam, jól habzott, tényleg nincs benne hiba, ár-érték arányban is szuper, és talán újra is vásároltam volna, ha nem találok rá a Garnier Ultra Doux samponokra. 4/5  

Aveo bodza és gránátalma tusfürdő: Az illata szuper (édes és gyümölcsös), nem szárította a bőrömet, viszonylag jól habzik és az ára is kedvező (295 Ft a Müllerben), de az állaga nem az igazi. Valahogy túlságosan hígnak találtam, emiatt pedig sokkal többet használtam belőle, mint mondjuk az Aveo cseresznyés tusijából (ami egyébként nagy kedvenc). Nem fogom újravásárolni, de nem fogom lepontozni sem. 4/5

Balea krémtusfürdő guava kivonattal: Na, ezt a cuccot imádtam! :) Szép a csomagolása, isteni az illata (még a Jopek is megjegyezte, hogy mennyire jó!), isteni krémes állaga van és a bőrömet sem szárította. Nagyon megszerettem, mostantól rendszeres vásárlója leszek a Balea tusiknak! 5/5


Garnier Pure intenzív arctisztító gél: Egy dologban egészen biztos vagyok: ez egy nagyon-nagyon hatékony arctisztító! Maradéktalanul eltávolítja a sminket, tökéletesen megtisztítja a bőrt és bár a mitesszereket teljesen nem tünteti el, rendszeres használat mellett jelentős javulást tapasztaltam e téren! (Egyre kevesebb mitesszert találtam az orromon.)
Használata után a bőröm tökéletesen matt, nem olajos tapintású, viszont eléggé húzódik, úgyhogy tonizálás után azonnal be kell kennem hidratálóval, mert érzem, hogy nagyon száraz.
Összességében tényleg remekül elvégzi a dolgát, de egyelőre nem vásároltam újra, egyrészt mert eléggé szárít, másrészt mert az illata nekem túl erőteljes (mentolra emlékeztető, de annál valahogy szúrósabb). 4/5

Garnier pórusösszehúzó tonik: A tonik esetében is vitathatatlan, hogy a feladatát remekül ellátja. Szépen összehúzza a pórusokat, eltüntetni a felesleges faggyút, lemattítja a bőrt, de határozottan szárít, mindenképpen krémezni kell utána! 4/5 

Garnier kímélő sminklemosó rózsa kivonattal száraz és érzékeny bőrre: Elbánik a vízálló sminkkel, valóban kíméletes, krémes állaga van, az illata sem rossz, nem okoz irritációt, nem hagy olajos érzetet, nem csíp, ha szembe kerül, sőt, úgy érzem némiképp hidratál is, de ahhoz, hogy tökéletesen tiszta legyen a bőröm és a szemem, elég sokat kell használni belőle egyszerre. (Általában 3 jól átitatott vattakorongot használok el egy alkalommal, és még így is előfordul, hogy reggel, amikor arcot mosok és megdörzsölöm a szempillám, még fekete lesz a szemem alatt a bőr.) A hatékonyságával tehát nem vagyok 100%-ig megelégedve, ezért lehet, hogy legközelebb valami mással próbálkozom. 3,5/5 


Dove invisible dry stiftes dezodor: Nem fogom újravásárolni. Az illata nem lenne rossz (bár nem kifejezetten kellemes), de az állaga (bár először jónak tűnik, krémes, könnyen terül, száraz érzetű) hosszú órák alatt apró darabokban összegyűlik a hónalj redőiben. Ezzel nem lenne baj, ha olyan krémes golyókba állna össze, amit eltud kenni az ember,  de ez a deo valahogy kiszárad és a zuhanyozásnál olyan érzésem van, mintha egy marék homokot próbálnék kimosni a hónaljamból...nagyon furcsa, ráadásul nem is igazán hatékony, a Rexona deoit sokkal jobbnak találtam. 2,5/5
  
Clean&Clear Exfoliating daily wash, olajmentes bőrradír: (Láttatok már ennél viharvertebb tubust? Nem hiszem...:P)
Ez a radír eredetileg a Jopeké volt, ő vette még régebben és sokáig csak ő használta, de aztán egyszer csak az én bőrradírom elfogyott és úgy döntöttem, hogy amíg nem veszek újat, kipróbálom ezt.
Leesett az állam tőle! Először az tűnt fel, hogy ennek a radírnak durva pasi illata van! (Nem az a visszafogott, kellemes férfi illat, hanem az az erős, borotválkozós, férfi parfüm illat.) Azonnal megszeretettem, annyira egyedi, annyira szokatlan volt, hogy egy radírnak van ilyen illata! A Garnier Pure szúrós szaga után egyszerűen imádtam! Az állaga is nagyon tetszett: nem durvák a szemcsék, de azért érzed, hogy radírozol.
Az igazi nagy meglepetés azonban azután ért, hogy lemostam az arcom és áttöröltem a törölközővel. Olyan puha, sima és tiszta lett a bőröm, amilyen még soha nem volt előtte! Egyetlen alkalom után! Úgy éreztem, mintha kicserélték volna...Gyönyörűen ledörzsölte az elhalt hámsejteket, ugyanolyan szépen kitisztította a pórusaimat és lemattította az arcomat, mint a Garnier Pure arctisztítója, de a Garnier-rel ellentétben ez nem szárította annyira a bőrömet! (Nem kiabált azonnal hidratáló krémért.) Az arcom utána természetellenesen pihe-puha és sima lett. Mondanom sem kell, azóta már csak ezt a radírt vagyok hajlandó használni...IMÁDOM, már újra is vásároltam! 5/5 


L'Occitane cseresznyevirágos tusfürdő: A csomagolás aranyos, az állaga kellemes, az illata jellegzetes, erőteljesen virágos (abszolút semmi köze a cseresznyéhez, ha esetleg valaki erre számítana). Ez az illatot egyébként a fürdőben is sokáig érezni és a bőrön is elég intenzív. Tulajdonképpen bevált, de nem fogom megvásárolni teljes méretben, mert 1. nekem kicsit sok ez a virágos illatfelhő, 2. semmi extrát nem nyújt, a wow hatás elmaradt. 3.5/5


L'Occitane sampon száraz és sérült hajra 5 féle olajjal: Először nem szerettem ez a sampont, de a flakon végére egészen jóban lettünk. :) A tusfürdőhöz hasonlóan ennek a samponnak is erőteljes illata van, de hajszárítás után nem nagyon lehetett érezni. Elég jól habzik, kellemes vele hajat mosni, de öblítés után, a balzsam nélküli vizes hajam nagyon száraz tapintású volt mindig tőle, durvának és száraznak tűnt.
Szerencsére szárítás után ez az érzés megszűnt, a hajam balzsam nélkül is selymes és könnyen fésülhető lett. Itt is elmaradt a wow-hatás, de igazából bevált. 4/5



Max Factor Eye Brightening szempillaspirál: A teszt óta nem változott a véleményem. :) Szerettem, nagyon szép pillákat csinált, újra fogom vásárolni! 5/5

Maybelline Affinitone púder: Nem fogom újravásárolni. Az állaga nem volt rossz, de nem tetszik a csomagolása és a mattító hatása is elég gyengének bizonyult esetemben. Dél körül már csúnyán csillogott az orrom mindig...(Mostanában egyébként a Rimmel Stay Matte sem a igazi, de még mindig jobban teljesít, mint ez a púder.) 2,5/5 


Skinfood Watery Berry wrap mask: Nem fogom teljes méretben megvásárolni. Az állaga/illata nem rossz, de abszolút semmilyen hatást/változást nem tapasztaltam egy-két alkalom után. Éjszakai maszként, több mint 8 órát hagytam hatni, de nem lett puhább, simább, szebb a bőröm reggelre...tény, hogy ez a pár alkalom nem igazán elég, hogy kiismerjünk egy terméket vagy kitapasztaljuk mit tud hosszú távon, de arra igen, hogy tudjam, nem is akarok vele kísérletezni. Nem győzött meg rövid távon. 

Nivea Smooth Sensation krémes testápoló: Eszméletlenül jó állaga van! Azonnal beszívódott, nem hagyott ragacsos vagy olajos érzetet, a hidratáló hatásával is meg voltam elégedve, de nem tetszik az illata. Nem büdös, nem zavaró, Niveás. Én az utóbbi miatt nem fogom megvenni teljes méretben, de nagyon jó kis testápoló egyébként! 4/5

4 megjegyzés:

  1. Nekem óriási kedvencem ez a Max Factor spirál!

    VálaszTörlés
  2. a clean&clear bőrradírt amint megvettem, odadugtam a férjem orra alá: ugye, szerinted is pasi-illat? Rábólintott, de ő sosem használ ilyesmit, úgyhogy én elhasználtam. És nagyon megszerettem:)

    VálaszTörlés
  3. Csak a guava tusit ismerem, de imádom, elég jó a tusi is és az illata is :]

    VálaszTörlés
  4. Én most használom ugyanezt a Baleás tusit és én is oda vagyok érte :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...