2015. január 13., kedd

Love or Hate? (Catrice, Nivea, PHYT'S)


Ismeritek már ezt a típusú posztot, úgyhogy nem  magyarázok! :) Kezdjük!



 1. Catrice All Matte Plus mattító púder

Szerettem ezt a púdert, biztosan le fogok rá csapni még párszor! Jó a textúrája, nincs zavaró illata és szépen belesimul a bőrbe. Elégedett vagyok a fedésével és a mattító hatásával is!


Az ára miatt nem vártam kiemelkedő mattító képességet, de szerencsére pozitívan csalódtam! Meglepően sokáig szép matt maradt a bőröm ezzel a púderrel! A csomagolás nem kifejezetten szép, de nem is csúnya, a feladatát pedig ellátja, úgyhogy vegyétek, vigyétek, ez egy tök jó púder! Love! :) 

2. Nivea zuhanyozás közbeni testápoló tej- kakaó és tej


Korábban a sötétkék flakonos változatot használtam ebből a testápolóból, de egy kicsit kevésnek éreztem a hidratáló hatását, ezért miután az kiürült, a kakaóvajjal gazdagított verziót vettem meg...hát, a kék tubusosat jobban szerettem!

A kék színű testápolónak hagyományos Nivea illata volt, ennek azonban elég intenzív, kakaós, krémes illata van. Izginek tűnt a boltban, tetszett az elején, de aztán nagyon hamar csömöröm lett ettől az illattól...nekem túlzottan tömény.

A két változat állaga ugyanolyan, mint a fehéré. Ez is elég híg, szinte magától terül, ezért továbbra is nehezen lövöm be a megfelelő mennyiséget. 


És ami a lényeg: a kék változat esetén csak nagyon picit vagy egyáltalán nem volt tapadós a bőröm törölközés után, ennél a változatnál azonban hiába az alapos öblítés és törölközés, mindig tapadós maradt a bőröm (főleg a vádlim)! Ragadósabb, mintha a normál, kakaós Garnier testápolómat használtam volna. :O /Talán nem elég száraz a bőröm ehhez a krémhez! :P/
Számomra Ő csalódás volt, nem veszem újra!

3. PHYT'S habzó arctisztító zselé minden bőrtípusra


Ez egy elég folyékony, enyhén sárgás színű, de alapvetően átlátszó gél. Kis adag is elég belőle egyszerre, jól habzik, kellemes vele az arclemosás! Az illata számomra nem túl kellemes, erősen gyógynövényes és kámforos, de megszokható. Bár csak mintám volt belőle, hamar meggyőzött, mert a sminket - még a spirált is! - TÖKÉLETESEN eltávolította minden alkalommal! Nem csípte a szemem, nem szárította a bőröm (vagy csak egy nagyon picit), igazából ez a PHYT'S termék tetszett a legjobban az összes általam próbált közül!

Az ára miatt (100 gramm 4800 Ft) nem biztos, hogy állandó szereplője lesz az arcápolási rutinomnak, de lehet, hogy egyszer-egyszer beruházok rá. Love.



 

1 megjegyzés:

  1. Én a Nivea testápolókkal pont fordítva voltam. A kék nem jött be, nem hidratált eléggé viszont ragacsosnak éreztem, ez viszont kellően hidratált nyáron és kora ősszel és nem volt ragacsos a bőröm tőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...