2015. január 21., szerda

Teszt: TBS mandulás testvaj

Nem reprezentatív felmérések alapján az egyik legnépszerűbb TBS testvaj a mandulás testvaj. Rengetegen nyilatkoztak pozitívan róla, ezt a verziót mindenki imádta, úton-útfélen belebotlik az ember egy-egy ajnározó videóba vagy posztba...


Nos, imádom a mandulát, imádom a marcipánt...nem kellett sokáig győzködni, hogy Nekem is ki kell próbálnom ezt a testvajat! ;) Mostanra több hetes/hónapos közös múltunk van, itt a teszt ideje! Let's go! :)   

Csomagolás: Ahhh, a csomagolás ezúttal is rettentően guszta! *.*
Szívmelengető látvány ez a tejeskávé színű tégely a tetején azzal a maréknyi mandulával...hívogató, simogató...úgy tökéletes, ahogy van! (Bár a szokottnál több a felirat a tetején.)


Illat: A tégelyben...TÖKÉLETES. Édes, krémes, tömény, erőteljesen marcipános. Egy álom, egy csoda, olyan finom, hogy arra nincsenek szavak! Egy gond van vele: az én bőrömön sajnos egyáltalán nem olyan az illata, mint a tégelyben.:(

Rajtam nagyon sokat szelídül, közel sem olyan testes, édes és intenzív, mint a tégelyben, ráadásul a marcipán illat is átalakul egy kellemes, visszafogott, de kissé átlagos, krémes illattá.
Jó-jó, alapvetően mandulás marad, tényleg nem rossz, de nem annyira jó, mint a tégelyben.

Szín, állag: Ez egy világos, krémszínű testvaj. Nagyon krémes az állaga, egyáltalán nem darabos vagy tömör, az ember ujja szinte elsüllyed benne! Ez a legpuhább, legkönnyebben kenhető TBS testvaj, amit valaha próbáltam, de ez a legnehezebben beszívódó is egyben sajnos...
Krémezés után még nagyon sokáig krémezett tapintása van a bőrömnek. Nem ragad, de tapad hozzá a pizsama, a takaró, a szöszök, a hozzáérő más tesztrészek, szóval jó sokáig határozottan lehet érezni, hogy ott van...


Hatás: A hidratáló hatása jó, ebbe nem tudok belekötni, meg vagyok vele elégedve. (Normál/Száraz bőrre készült egyébként.) 

Összességében: Vegyes érzéseim vannak ezzel a testvajjal kapcsolatban. A csomagolás szép, a hatása jó, de sem az illata, sem az állaga nem az igazi. Ez a legzsírosabb, leglassabban beszívódó TBS testvaj azok közül, amiket próbáltam és őszintén szólva elég kellemetlen és bosszantó, hogy kb. órákig tapadok mindenhez, ráadásul az illata is csak a tégelyben tetszett igazán.
Elhasználom, hiszen annyira azért nem rossz, hogy kidobjam, vagy elajándékozzam, de nem fogom újravenni ezt a változatot.

UI: Jelenleg ez a testvaj (is) akciós a TBS honlapján, szóval ha szeretnéd kipróbálni, most 30%-kal olcsóbban juthatsz hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Hasonló véleményen vagyunk :) Amikor megszagoltam a boltban azt hittem, hogy dobok egy hátast. Gondoltam, hogy milyen jó lesz ilyen illattal vadítani a világot. Sajnos amikor felkenem, úgy van nálam is ahogy írtad, elvész az illata. Kicsit csalódtam benne, mert ez az első testvajam :/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...