2014. augusztus 29., péntek

30 TAG

Egyik nap nagyokat nevettem egy tag-en, amit a kezelése.hu-n találtam! A neve 30 TAG és az a lényege, hogy lehetőleg csak egyszavas válaszokat adjunk a feltett kérdésekre.
A kezelése.hu-s csajok nagyon jó fejek (élőben is és virtuálisan is :), nagyon jót tett a hangulatomnak, hogy az Ő posztjukkal indítottam a napot, úgyhogy rögtön el is döntöttem, hogy én is válaszolgatok a kérdésekre! :)

Tegyétek meg Ti is!


1. Hol van a mobilod? A táskámban.
2. Milyen a pasid? Imádnivaló! :)
3. Milyen a hajad? Vékonyszálú...
4. Anyukád? Van. 
5. Apukád? Figyelmes.
6. Kedvenc tárgyad? Takaró.
7. Mit álmodtál múlt éjjel? Virágcsokrokat készítettem.
8. Kedvenc italod? Lipton Ice Tea - Green Tea
9. Álomkocsid? Vízzel működő...:P
10. A szoba, ahol épp most ülsz? Világos. 
11. Az Exed? Palira vett. 
12. A félelmed? A halál.  
13. Mi szeretnél lenni 10 év múlva? Férjezett anya
14. Kivel lógtál múlt éjjel? Aludtam. :P
15. Mi nem vagy? Hazug.
16. Az utolsó dolog amit csináltál? Ittam.   
17. Mi van rajtad? Ruha.  
18. Kedvenc könyved? (Virginia C. Andrews) - Éji zene
19. Mit ettél utoljára? Kekszet.
20. Az életed? Sínen van.
21. Hangulatod? Nyugodt. 
22. A barátaid? Nagyszerűek! :)
23. Min gondolkozol épp most? A 20-as kérdésen. :P
24. A kocsid? Tágas.
25. Mit csinálsz éppen? Blogolok. 
26. Milyen volt a nyarad? Melós. 
27. Mi megy épp a Tvben? Nem tudom. 
28. Mikor nevettél utoljára? Tegnap.  
29. Mikor sírtál utoljára? Vasárnap. 
30. Suli? Vége!


Most ennyi Csajok, üdv, Kata

2 megjegyzés:

  1. Ez aranyos. :) Lehet, hogy kitöltöm majd. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök h sínen vagy és nem úgy mint József Attila Szárszónál ;)
    Ronda, csúnya *palánkonátbaszós* exeket meg tessék nyugodtan egyszavasban is kiosztani!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...