2014. augusztus 10., vasárnap

A valaha volt legdurvább műkörmöm...

A héten tanácstalanul, pontos elképzelés vagy kérés nélkül ültem be a műkörmös székébe. Egy volt biztos: megint valami csillámosat szeretnék. :)

Tetszett egy világoskék, egy sötétkék (imádom a kékkel díszített körmöket!*-*), egy sötét lila és egy világos rózsaszín csillám is, de végül egy barackos-narancsos-citromsárgás csillám mellett döntöttünk, mert ilyen színű körmöm még sosem volt.

Ez a szín önmagában egyébként egyáltalán nem durva, a végeredmény azonban igazán ütős lett köszönhetően a fekete kontúros, fehér virágoknak és szirmoknak, amiket Zsuzsi szabad kézzel festett fel a csillámos-átmenetes alapra.

Tudjátok, hogy én mind a sminkjeimben, mind a körmeimet illetően visszafogott vagyok, általában a kifinomult dolgokat szeretem, ritkán vadulok, így először kicsit soknak, magamhoz képest túlságosan vadnak találtam a körmeimet, de azt kell, hogy mondjam, ahogy telnek a napok, egyre jobban tetszik az egész! :D

 A reklám helye...:P

 Látjátok a nagy ujjamon, hogy mennyire izgalmas ez a csillám? Citromsárga, zöld, narancs és barack egyszerre!


 Ti mit szóltok hozzá?      

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon gyönyörű és még bőven nem feltűnő :)

    VálaszTörlés
  2. Én egy 20 cm-es hegyes arany, hello kittys, playboyos valamit vártam ha már "durva" :D de ez nagyon csini :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...