2014. augusztus 18., hétfő

Love or Hate?

Ma egy újabb "Love or Hate?" poszttal jelentkezem, ahogy azt már a címből sejteni lehet. :P
Vágjunk is bele! :)




Lioele Triple the Solution BB krém


A BB krémek megjelenésekor sok poszt látott napvilágot erről a BB krémről, de én valahogy akkor nem éreztem késztetést, hogy megvegyem (főleg a kissé borsos ára miatt). Nemrég azonban megrendeltem, most pedig elérkezettnek látom az időt, hogy beszámoljak róla.


Csomagolás: Személy szerint nekem ez a csomagolás tetszik is, meg nem is. Tetszik, hogy pumpás a kiszerelése (ez a lehető legpraktikusabb megoldás BB krémek, alapozók esetén), de ez a gyémánt mintás fehér-pink design annyira nem jön be. Csúnyának nem csúnya, a Missha Perfect Cover tubusánál sokkal szebb, de a Holika Holika Clearing Petit-jénél nem.
50 ml-es egyébként, úgyhogy elég kiadós mennyiség és 30-as fényvédő van benne, ami elég jó!

 
Illat, állag: Az állaga elég tömör, de ennek ellenére egészen könnyen eldolgozható. Kicsit talán csíkoz, de nem vészes. Az illata nem rossz, sőt, kifejezetten kellemes (parfümös), csak a felvitel közben érezhető. A színe világos, inkább sárgás, mint pinkes. (YES!:)


Fedés, finish: Közepes fedése van, de azon belül inkább az erős felé tendál, viszont nem maszkszerű! A finishe félmatt (felvitel után kicsit csillog, úgyhogy már csak ezért is érdemes púderezni!). Maradva az előbbi két példánál: A Missha PC-nél erősebben fed, de a Holika Holika zsíros bőrre való BB-jénél valamivel gyengébben.

 Fent: BB nélkül, kicsit leégve - Lent: BB krémmel, púder nélkül

Oil-controll, tartósság: A kifényesedést egészen jól gátolta a tavaszi hónapokban és szerintem ősszel sem lesz vele baj, de így nyáron sajnos akármit csináltam, néhány óra múlva az orrom mindig kifényesedett. (Ez nem a BB hibája, de érzékeltetni akartam, hogy oil-controll szempontból nem kiemelkedő.)

Jó hír, hogy nem kopik csúnyán, nem ül bele a pórusokba, nem gyűlik össze az orrnál, nem kopik foltosan, sőt egészen szépen tartja magát!

Összességében: Jó kis BB krém ez! Nem estem tőle hanyatt, de nagy az esély rá, hogy újra fogom vásárolni, mert a színével, az állagával, az illatával, a fedésével és a tartósságával is meg vagyok elégedve. (A kifényesedést eddig semmi nem tudta meggátolni igazán, úgyhogy emiatt nem húzom le a Triple the Solution-t sem.) Szeretem! :)



aden szemceruza - azure 


Nem titok, hogy ezt a szemceruzát tesztelésre kaptam (még Karácsonyra - Nem most volt! :S) az aden cosmetics-től. Bár a színt nem én választottam ki, szerencsém volt, az ilyen kék színű szemcerkákat ugyanis nagyon szeretem! :) Na lássuk mit tud!

 Nem rágtam meg a ceruza szárát...nem tudom mi lett vele! :S


A ceruza külsőleg rendben van. Jól hegyezhető, a vége olyan színű, mint maga a ceruza, a kupak jól zár. A design nem kimondottan szép, de amúgy nincs baj vele.


Ennek az árnyalatnak a neve azure - vagyis azúrkék. Nagyon szép, kicsit sem lilás, kicsit sem zöldes, tényleg kék!


Illata nincs, csak a hagyományos, rajzórákról ismerős ceruza illatot lehet érezni, azt is csak nagyon közelről.

 Ebben a sminkben is ezt a ceruzát használtam.


Az állaga nem géles, de megfelelően krémes. Könnyű elsatírozni, nem sértette a szemem körüli bőrt, nem szárad meg túl hamar (hogy aztán ne lehessen korrigálni) és önmagában is kellően intenzív.

Ha csak a felső szempillasoron használtam volna ezt a cerkát, azt mondanám, hogy a tartóssága is remek, szeretem, LOVE. Én viszont az ilyen színű ceruzákat az alsó szempillasoron szoktam használni, (főleg nyáron, a tengerparti, vízparti sminkeknél), úgyhogy az esetek többségében a vízvonalamra, és az alsó pillákhoz vittem fel....mint utóbb kiderült, ez nem volt túl nyerő ötlet.   

Bár ez a szemcerka elvileg vízálló, ez....hogy is mondjam.....nem igaz. Sőt, valójában nagyon-nagyon könnyen elkenődik! Minden alkalommal, mikor az alsó szempillák tövében használtam - akkor is, ha egyáltalán nem értem hozzá (nem dörzsöltem meg vagy ilyesmi) és/vagy fixáltam szemhéjpúderrel - "gyönyörű", nagy, kék karikákat varázsolt a szemeim alá! Tökéletes panda szemeket kaptam, csak nem feketében, hanem kékben! Mit ne mondjak, nem voltam túl szép látvány!

Összességében: Önmagában, a felső szempillasoron használva nem rossz ez a ceruza! Mikor a felső szempillasoron használtam, nem volt vele gond, de ezzel együtt sem érzem azt, hogy kihagyhatatlan vétel lenne. Ennél szerintem vannak sokkal jobb szemceruzák is a drogériák polcain...Hate. 



Mára ennyi Csajok, legyetek jók, sziasztok! :)

2 megjegyzés:

  1. Jajj, de kár a szemceruzáért, pedig gyönyörű színe van. Nagyon jó lett ez a smink :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a szemceruzát sajnálom, pedig annyira csodás a színe, rajtad is olyan szép. Tényleg kár érte :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...