2013. március 31., vasárnap

Szempilla projekt - Eredmények az 5. hét után

Már 5 hete, hogy minden este bekenem a szempilláimat ricinusolajjal, így eljött egy újabb fotósorozat ideje. Úgy döntöttem, ezúttal nem fűzök kommentárt a képekhez, döntsétek el Ti, hogy mi változott a kúra alatt ezidáig:

A bal oldalon a 02.24-ei állapotot láthatjátok, a középső képek 03.10-én készültek, a jobb oldalon pedig a mai állapot látható.(Nagyobb méretért, jobb minőségért katt a képekre!)

Jobb szem spirál nélkül: 


Bal szem spirál nélkül:


Jobb szem spirállal: 


Bal szem spirállal: 

Nos, mit gondoltok? Dúsabb? Hosszabb? Mi a véleményetek?

12 megjegyzés:

  1. Én a csukott szemes képeknél látom leginkább a változást, egyértelműen hosszabbak lettek a pilláid :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem semmi vátozás

    VálaszTörlés
  3. Én továbbra is a kezdeti állapotot látom a leghosszabbnak , legsűrűbbnek... (
    majd a mostani 3. oszlop, és a köztes 2. oszlop a legkevésbé..)
    érdekes... :S :)

    VálaszTörlés
  4. Én se nagyon látok változást. Lehet rosszul csinálod, vagy keveset viszel fel. Letörlöd valahogy. Vagy még nem telt el elég idő, és ennyi a gond. :/ Nem tudom.

    VálaszTörlés
  5. Áttanulmányoztam a képeket, de én sem látok változást :(
    És a saját pilláimon sem sajnos..pedig hónapok óta ricinusozok..:(

    VálaszTörlés
  6. a spirál nélküli képeken nekem úgy tűnik, mintha a kezdeti állapotban több szempillád lett volna, a spirálos képeken meg egyformák :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a ricinus használata előtt sokkal hosszabbak és dúsabbak voltak a pilláid, most mintha vékonyabbak és rövidebbek is lennének :-(

    VálaszTörlés
  8. Sajna csatlakoznom kell, nekem is kevesebbnek tűnnek a szempilláid:(

    VálaszTörlés
  9. Nekem is úgy tűnik mintha inkább ártott volna neki a kúra. :-/

    VálaszTörlés
  10. Szerintem több nem lett. Kevesebbnek max meg azért tűnhet mert épp lehet a kihullott pár pilla és még nem nőtt új.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...