2016. október 3., hétfő

Bejegyzés a szemetemről :)

Már megint sikerült addig halmoznom az üres flakonokat a szekrényben, hogy egy polc tele lett vele! Ez egy 30 nm-es lakásban elég nagy luxus :P, úgyhogy itt az ideje, hogy szépen mindről megemlékezzek pár szóban, aztán irány a kuka! Kezdjük! :)


Ismeritek a B.U. tusfürdőit? Ugye milyen jók? :) Én amióta megvettem az első B.U. tusimat, azóta minden illatból elhasználtam vagy két-három flakonnal. Nem tudnék választani, hogy melyik a kedvencem, mindegyiknek különleges, izgalmas, szuperfincsi az illata. (A citromos-vaníliásban változat inkább citromos, mint vaníliás, a pisztáciás-macaronos inkább pisztáciás, a joghurtos-papayás inkább papayás, mint joghurtos.) A textúrájukkal sincs baj, a csomagolásuk is guszta, és még csak nem is szárítanak.
Újravenném? Naná! Már meg is tettem! :)

A Fa Coconut Water tusiját is nagyon szerettem. Ez a tusi nem olyan töményen kókuszos, mint a legtöbb kókusz illatú tusi. Édes és határozottan kókuszos, mégis valahogy friss és könnyed. Jó a textúrája, nem szárít, jól habzik, jól mutat a polcon.
Újravenném? Igen! Határozottan szerettem!


Elhasználtam egy Elseve nutri-gloss crystal sampont és balzsamot is. A boltban a csajos csomagolás és a sampon csillámokkal teli, félig rózsaszín, félig áttetsző textúrája fogott meg, de mikor rájöttem, hogy ezek normál illetve vékonyszálú, fénytelen hajra lettek kitalálva, jöttek is velem haza azonnal! :) Szerencsére nem kellett csalódnom bennük. Ha nem is lett tükörfényes, selymes, könnyen kifésülhető és szép lett a hajam.
Újravenném? Igen!

A Dove száraz samponját nem szerettem. Lehet, hogy bennem van a hiba, mert még új és idegen nekem ez a száraz samponozás. Lehet, hogy nem a termékkel van a gond, elvégre nem maradt fehér a hajtöveimnél és tényleg eltüntette a zsíros csillogást, de valahogy parókaszerűvé tette a hajamat. (Túlságosan dúsnak, mozdulatlannak, fénytelennek tűnt a hajam vele.)
Újravenném? Nem. Kipróbálok egy másik márkát, hátha más beválik.

A Schwarzkopf essence Ultime balzsamspray-jét viszont nagyon szerettem! A pumpája lehetne jobb is, de kárpótol, hogy fincsi keleties, fűszeres illata van. Könnyebb volt kifésülni a hajamat hajmosás után és gyönyörűen fényes lett tőle a hajam! Az egyik kolléganőm meg is kérdezte, hogy mit csináltam a hajammal, mert különösen szép mostanában. Nos, Ő volt a "bűnös". :D
Újravenném? Határozottan igen! :)


Ezt a két Fa deo-t is szerettem, semmi kifogásom ellenük. Jó az illatuk, végzik a dolgukat, mi kell még?
Újravenném? Igen.

A kedvenc intim lemosómból is elhasználtam egy flakonnal. Mit is mondhatnék? Ennél a borotválkozást segítő Nivea intimo-nál még nem használtam jobbat.
Újravenném? Igen!

A Bourjois micellás vize az egyik kedvencem, ha drogériás micellás vizekről van szó! Hatékony, nem bántja a szememet, nem hagy zavaró érzetet maga után, nem szárít, és még csak nem is drága.
Újravenném? Igen!


A Bomb Cosmetics feketeribiszkés testradírja bevált, de valamiért nem lett kedvenc. A csomagolása cuki is lehetne, de inkább gagyi, az illata jó, de nem olyan, mint vártam, a textúrája fura, de nem mondhatom, hogy nem működik. Nem karistol, nem szárítja a bőrt. Szépen leszedi az elhalt hámsejteket, az olajai táplálják a bőrt, amitől sima, illatos és hidratált érzetű lesz, szóval szerethető kence ez, de számomra mégsem az igazi.
Újravenném? Ezt a fajtát nem, kipróbálok egy másik Bomb Cosmetics-es radírt. Tudtok ajánlani egy jót?

A Diadermine sminklemosókendője viszont hamar kedvenc lett, úgyhogy biztosan betárazok belőle a Glamour napokon! Nincs olyan tulajdonsága, amit ne szeretnék.
Újravenném? Igen!

Sajnos teljesen kiürült a kedvenc parfümöm, a DKNY limitált, sütemények inspirálta citromos, vaníliás, sütis kreációja is. Nagyon sajnálom, hogy már nem lehet kapni, mert IMÁDTAM ezt az illatot! Ő volt a személyiségem tökéletes kivetülése...
Újravenném? Ha még kapható lenne, rögtön 3 üveggel vennék belőle!

A Holika Holika peeling jam-jét szerettem, de nem fogom újravenni. Hatékony volt, kellemes, géles volt a textúrája, okés volt a csomagolása, de az illata valami szörnyű! Nem az igazi...
Újravenném? Nem. Kipróbálok egy másik koreai hámlasztót.

Egy másik koreai terméket is elhasználtam, mégpedig a Tonymoly barackos kézkrémjét. Kezdetben nagyon szerettem, de a végén már nem úgy működött, mint egykor. Isteni barackos illata volt, tömör, de jól kenhető állaga volt, gyorsan beszívódott, kellően hidratált, de az utolsó néhány alkalommal valamiért nem akart beszívódni, hanem kukacokban vált le a bőrömről...
Újravenném? Nem! Hiába a cuki csomagolás (baracknak szánták, de szerintem inkább olyan mellbimbós :P), ez a kézkrém nagyon drága (30 gramm 1700 Ft) és még csak nem is csodaszer!


Be kell még mutatnom a Holika Holika clearing petit BB krémjét? Ugye nem? :)
Újravenném? Naná! A kedvenc koreai BB krémem!

Az elf fixáló spray-jét is elhasználtam. Főleg a szemhéjfestékek nedves felviteléhez használtam, nem a sminkemet tartósítottam vele, nem igazán hiszek ugyanis ezekben a termékekben. Jó ha van egy ilyen itthon, mert a túlpúderezzetséget pl. szépen eltünteti, de én speciel egyiket sem tartom jobbnak a másiknál.
Újravenném? Nem.

A Missha under eye brightener-jét szerettem. Nagyon jó a fedése, tartós, könnyen eldolgozható, kellően sárgás és világos, jó az ára is.
Újravenném? Most nem fogom, de később igen!

A Catrice All matt plus alapozójáról hetek óta tervezek posztot írni, de valahogy mindig elcsábulok valami más iránt, és másról kezdek írni. Összességében kellemes meglepetés volt számomra, szerettem! Nem annyira szeretem azt a kifejezést, hogy ár-érték arányban jó, mert nekem ilyenkor mindig az az érzésem, hogy valami ahhoz képest, hogy milyen olcsó, nem is annyira rossz, de erre a termékre ez most kivételesen nagyon igaz, a szó jó értelmében. Ahhoz képest ugyanis, hogy mennyibe kerül, tök jól teljesít! Ha szeretnétek róla részletes tesztet, írjátok meg kommentben, és ígérem, hogy írok róla egy tesztet, amint lehet.
Újravenném? Most nem, túl sok alapozó van itthon, de később igen!


A Maybelline Lash Sensational szempillaspirál, az Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade és a NYX HD szemhéjalap mind-mind must-have termék számomra. Ezekből mindig van itthon egy, mert imádom és minden egyes nap használom is őket. A spirált utódját mondjuk biztosan megtalálnám ha nagyon muszáj lenne, de a szemöldökzselé és a NYX alap kategóriájában a legjobb szerintem. Számomra mindenképpen.
Újravenném? Persze! Már meg is tettem!  

A Long 4 Lashes szempillaszérumát is imádtam, hihetetlen, hogy milyen gyönyörű, dús és hosszú pillákat varázsol, ha az ember lánya rendszeresen használja! Drága, drága, de tudván, hogy mennyire hatékony és hogy milyen sokáig elég, szerintem megéri megvenni.
Újravenném? Igen! Határozottan!  

A Sleek Suede nevű pirosítóját is sikerült elfogyasztanom, ami kicsit ugyan elszomorít, de örömmel is tölt el. Mivel több, mint 35 különböző árnyalatú pirosítóm van, gondolhatjátok, hogy mennyire kell szeretni és gyakran használni egy pirosítót, hogy az elfogyjon! (Nagyon!:)
Annyira szép, semleges színe volt, hogy tulajdonképpen bármilyen szemfesték vagy rúzs mellett megállta a helyét. Ha gyorsan kellett döntenem, vagy nem akartam túl sokat azzal foglalkozni, hogy milyen pirosítót tegyek fel, érte nyúltam.
Újravenném? Ha nem lenne itthon 5 hasonló és 30 másik pirosító (ami nem hasonlít hozzá), akkor biztosan újarvenném már most. Így azonban nem fogom.

A labello ajakbalzsamjait már régen nem hidratálás céljából használom. Ezt a guava-s verziót sem azért vettem, hogy ezzel ápoljam a szám, hanem mert nagyon szép természetes fénye és szép színe volt, így a lekopott szájfény vagy rúzs helyett bármikor feldobhattam az ajkaimra, ha egy kis színre vágytam és nem volt nálam a reggel felkent ajakkence. Szerettem!
Újravenném? Azt hiszem igen.  

1 megjegyzés:

  1. A pirosító elfogyasztásához gratulálok, tényleg nem semmi teljesítmény! Jó volt olvasni ezt a bejegyzést, mindig öröm látni, hogy másoknál is mennyi minden fogy :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...