2016. október 10., hétfő

Kedvenceim mostanában

Nagyon ritkán írok kedvences posztokat, így azok a termékek, amik ezekbe a posztokba végül bekerülnek, tényleg olyanok, amiket nagyon rövid idő alatt megszerettem és hosszú hetek/hónapok alatt sem okoztak csalódást.

Ők pont ilyenek:


Lássuk miért! :)


Bár nem hibátlan, hosszú idők óta a Schwarzkopf got2b playful styling primer az egyetlen hajformázó, amivel mostanában találkoztam és nem ráz ki tőle a hideg! Praktikus a csomagolása, isteni, naptejre emlékeztető (kókuszos-mandulás-tejes?) illata van, a hajam pedig szuperdús lesz tőle! Ilyesmit nem ígér a termék, de azon túl, hogy sokkal könnyebb beszárítani és formázni a hajamat, valahogy tömege lesz, nem lapul úgy le a fejemre, mégsem keményíti meg vagy tapasztja össze a hajamat. Az állaga felvitelkor elég masszív és kissé ragadós (szárítás után azonban kicsit sem ragad tőle a hajam), nem olyan könnyed, mint a csomagolásában és működésében hasonló L'Oréal hővédőmé, de ezt csak mint "érdekesség" jegyzem meg, ezzel együtt is nagyon szeretem ezt a kencét!


Hamar megszerettem a NYX butter rúzsait is, mert nagyon-nagyon szépen pigmentáltak, nem teljesen mattak, inkább csak olyan természetes fényük van - ami nekem fontos, mert nem szeretem a természetellenesen matt rúzsokat -, nagyon kellemes, krémes, de nem túúúl krémes az állaguk, nincs zavaró illatuk vagy ízük, egyenletesen fednek és a hasonló árú rúzsaimhoz képest sokkal tartósabbak!
A sötétebb színeket persze nehezebb tökéletesen felvinni és a kopásuk sem olyan egyenletes, mint a közepesen sötét árnyalatoké, de ezzel együtt is imádnivalóak ezek az ajakkencék! :)


Hónapok óta nyúzom a képen látható (original) Beauty Blender-t is, amit egyszerűen i-m-á-d-o-k! Nem olcsó, de minden pénzt megér! Legyen az BB krém vagy alapozó, a Beauty Blenderrel gyönyörűen el tudom oszlatni, gyönyörűen bele tudom dolgozni a bőrömbe, az eredmény eszméletlenül szép! Nem bánok egyetlen forintot sem, amit ki kellett adnom érte!! Must-have darab!!


Ha nem is a L'Oréal Color Riche ajakrúzsai a legnagyobb kedvenceim, az Eva's Nude nevű árnyalat mindenképpen az egyik kedvenc drogériás, nude rúzsom. Az esküvőmön is ezt a rúzst viseltem (ITT tudjátok megnézni élesben), mert nem túl fehér, nem túl barna, nem rózsaszínes és nem is túl narancsos. Pont jó! :) Nincs bajom a csomagolásával, nincs bajom az illatával, jól fed, kellemes az állaga, szép a finishe és kellően tartós. A teljes árát sokallom, de pl. Glamour-os vagy Joy-os kuponnal mindenképpen érdemes lecsapni rá.


Az utóbbi hónapok legnagyobb felfedezése számomra a Miyo Beauty Skin alapozója, ami már az első használatkor lenyűgözött a gyönyörű fedésével és finish-ével, és ami azóta is, minden egyes nap bebizonyítja, hogy érdemes Őt választani reggelente, mert nagyon-nagyon tartós, nem szárítja a bőrt és elég jól szabályozza a faggyútermelést is, mindezt kevesebb, mint 1000 Ft-ért! Hihetetlennek tűnik, tudom, de igaz! Imádom ezt az alapozót!! Kombinált/zsíros bőrű sorstársaim mindenképpen adjanak neki egy esélyt!!


A kép jobb felső sarkában látható elf highlighter (blush gems színben) sem véletlenül került a kedvencek közé. Egyrészt mert gyönyörű a színe (nem fehér, nem rózsaszín, de nem is egyértelműen arany vagy barack, hanem egyfajta világos, mégis meleg árnyalatú bézs), másrészt mert nem túlságosan pigmentált, ami egy highlighter-nél szerintem inkább előny, mint hátrány. Egy rétegben csak szép, visszafogott, több rétegben viszont csodás, látványos fényt ad az arcnak. Égetett púder lévén féltem, hogy idővel meg fog keményedni, de eddig nem volt gondom vele, könnyű felvinni, a csomagolása is megfelel a célnak - bár tény, hogy nem kifejezetten szép. Egyértelműen nem a legtartósabb highlighter, amit valaha használtam, de budget-kategóriában határozottan Ő az egyik kedvencem! :)


Végül, de nem utolsósorban nagyon megszerettem a Max Factor Lasting Performance alapozóját is, mert nagyon szép a fedése, mégsem maszkos a végeredmény, és a többi drogériás alapozómhoz képest (L'Oréal, Catrice, Bourjois, Maybelline) sokkal tartósabb! Ő is állandó szereplője lesz a készletemnek. :)


Ti miket próbáltatok ki a fentiek közül? Ti is szeretitek őket?


UI: Szinte mindenről tervezek részletes tesztet írni, csak győzzétek kivárni! :)

3 megjegyzés:

  1. A NYX rúzsokról kaphatunk egy részletesebb tesztet? :)
    Én most a Real Techniques szivacsot használom és nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megvettem a Real Techinques szivacsát...azt is imádom! :)

      Törlés
    2. És igen, a NYX rúzsokról még a héten írok egy posztot! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...