2016. október 28., péntek

Teszt: Ziaja narancsos tusfürdő-bőrradír

Ha van olyan szépségápolási termék, amiből még nem találtam olyat, amit minden szempontból imádok, akkor az a testradír. Sosem vettem kétszer ugyanolyat, sőt ugyanolyan márkájút sem, mert egyiknek sem sikerült teljesen meggyőznie. Voltak olyan darabok, amiket szerettem, de rajongani egyikért sem tudtam.

(Amíg lehet, addig halogatom a magasabb árú testradírok (pl. TBS) megvételét, mert eléggé fájdalmas lenne kiadni 5000 Ft-ot egy 200 ml-es testradírra (amiből elég sok fogy egyszerre),
de lehet, hogy egyszer beruházok egyre.)

Legutóbb a Ziaja narancsos tusfürdő-bőrradírjáre csaptam le, lássuk, hogy Ő meggyőzött-e! 


Csomagolás: Műanyag, de strapabíró tégelyben érkezik a tusfürdő-bőrradír. A teteje jól záródik, nem foglal túl nagy alapterületet az amúgy is kicsi fürdőnkben, mutatós…teljesen rendben van.


Illat, állag, használat: Az illata szerintem inkább mű narancs, semmi köze a friss gyümölcséhez. Narancsszörpre hajaz, kb. olyan, mint a Jaffa. (Annyira 90-es évek ez a szó, nem? JAFFA.:D)

Az állagát tekintve elég folyékony (nem véletlenül tusfürdő-bőrradír a neve), könnyű kinyerni a tégelyből, könnyű eloszlatni és szerencsére nagyon könnyen leöblíthető.

Apró szemcséket tartalmaz, amik kezdetben, folyamatos vizezés mellett nem, de később - masszírozás hatására - kicsit karistolják a bőrömet. Nem azt mondom, hogy fáj, de azért érezhetően dolgoznak a szemcsék!


Hatás: Nagyon hatékonyan radíroz, ráadásul nem hagy sem ragacsos, sem olajos, sem tapadós érzetet maga után. Hidratálni önmagában nem hidratál, viszont nem is szárít, nem érzem szükségét, hogy azonnal bekenjem magam utána.

Ár/beszerezhetőség: Úgy látom, hogy a drogériák polcairól eltűnt ez a radír, én legalábbis akárhány dm-be, Rossmann-ba, Müllerbe bementem, sehol nem találtam, ezért végül a Notino-ról rendeltem meg. Jelenleg 1440 Ft (200 ml).  

Összességében: Kétségkívül a legjobb testradír, amit valaha használtam, de még mindig nem az igazi.
Ár-érték arányban verhetetlen, úgyhogy nagy esély van rá, hogy a jövőben együtt töltünk majd még egy kis időt valamikor, de most nem azonnal nem fogom újravenni. 


Ti milyen testradírt használtok? Kérlek ajánljatok Nekem valamit! :)   

2 megjegyzés:

  1. Én imádom a LUSH testradírját, bár árban nem a legolcsóbb, de nézz szét notinon, mert ott is vannak jók. :) Bár attól függ, mennyire intenzív hatást szeretnél elérni.

    VálaszTörlés
  2. Garnier Oil Beauty, vagy Soliteint bőrsimító bőrradír a Rossmannból :) Ezutóbbi nagyon hatékony mondjuk, úgyhogy lehet, hogy nem szeretnéd annyira :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...