2017. szeptember 27., szerda

Füstös menyasszonyi smink

Augusztusban és szeptemberben több esküvőn is részt vettem, hol vendégként, hol sminkesként, hol sminkesként ÉS vendégként.

Nem titok, a mai poszt főszereplőjével - becenevén Nanival -, több éve ismerjük egymást. Ők is ott voltak a Mi esküvőnkön, Mi is jelen voltunk az övékén, sőt, abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy elkészíthettem Nani sminkjét, nemcsak az eljegyzésük napján, de az esküvőjük napján is.

Mindenféle részrehajlás és elfogultság nélkül mondhatom, hogy Nani smink nélkül is gyönyörű - de sminkben sem csúnya :D -, ráadásul pontosan tudta, hogy mit akar, szóval nem volt nehéz dolgom vele. :)

A kérése csupán annyi volt, hogy natúr színeket használjak, de a szeme mindenképpen füstös legyen.
Ennek megfelelően a szemhéjára egy fényes bézs szín, többféle matt barna, illetve jó sok fekete szemhéjpúder került, mindezt pedig nude színű rúzzsal, natúr színű pirosítóval és jó sok highlighterrel egészítettem ki. (A 3D pillák, illetve a formára szedett szemöldök adott volt.)

Íme:


A képen a theBalm Mary-Lou Manizer highlightere látható, de csak a fotó kedvéért adtam a kezébe, igazából az arcán nem ezt a highlightert használtam. :P







A fotókat Magyar Kamilla készítette (https://www.facebook.com/magyarkamiphoto/), akinek ezúton is köszönöm!

Nektek hogy tetszik a smink? :)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű menyasszony csodálatos sminkkel:)

    VálaszTörlés
  2. A smink igen, de az a tetoválás kár, hogy ott van annyira nem illik egy menyasszonyi ruhához.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...