2017. szeptember 29., péntek

Parfümök, amik nem jöttek be - Lancome O De Lancome

A Lancome O De Lancome külsőleg egy az egyben olyan, mint a Lancome O De L'Orangerie, de az illatuk köszönőviszonyban sincs egymással. A L'Orangerie-t szerettem, az O De Lancome-ról viszont sok jót nem tudok mondani.




A L'Orangerie-hez hasonlóan ez az illat is EDT, ez is a citrusos (illetve a ciprus-friss) illatkategóriába tartozik, de míg a L'Orangerie 2011-ben jelent meg, addig ez 1969-ben! Igen, 48 éve!

Illatjegyek:
Fej: bergamott, citrom, mandarin, lonc
Szív: rozmaring, koriander, jázmin, bazsalikom
Alap: szantálfa, tölgymoha, vetiver

Egy korabeli plakát


Így nézett ki annó a parfüm üvege.


Ebből a parfümből egyébként azért mertem rendelni egy mintát, mert az illatjegyei alapján egy friss, citrusos, nem túl édes, nyári darabnak tűnt. Előre szólok, nem az!

Mikor először megszagoltam, azonnal tudtam, hogy ezzel az illattal bizony alaposan mellétrafáltam...
Még magamra sem "fújtam", csak a mintát bontogattam, mégis rögtön világossá vált, hogy ez az illat borzasztóan tömény, nagyon-nagyon férfias és rémesen ódivatú. Azok a gagyi kölnik jutottak róla az eszembe, amikkel kislányként húsvétkor szoktak meglocsolni a fiúk...

Megszagoltattam a kolléganőimmel is, együtt szörnyülködtünk, amikor is egyiküknek beugrott, hogy mire is hasonlít ez a parfüm. Mikor kimondta, nagy ujjongva állapítottuk meg, hogy teljesen igaza van!

Ez az illat pontosan olyan, mint a papáink által használt, ezer éve trendi borotválkozás utáni arcszesz, aminek Denim volt a márkája és a dobozán egy félig kigombolt farmer inges pasi volt látható az állától kb. a mellkasa közepéig. Erre gondolok:



Az a tény egyébként, hogy máig kapható ez a parfüm, arra utal, hogy népszerű darab, amit nem igazán értek. Oké, 1969-ben lehet, hogy ez egy menő parfüm volt, de így 2017-ben...

Persze nem tudom, hogy más bőrén hogy viselkedik, de az biztos, hogy rajtam egyenesen botrányos.
Citrusos, ez igaz, de közben annyira maszkulin, annyira karcos, annyira markáns, annyira zöld, annyira nyers és annyira erőteljes, hogy arra nincsenek szavak!

Semmi bájos, semmi nőies nincs benne. Picit sem édes, picit sem virágos, picit sem lágy, még csak nem is friss, inkább fás. Nekem nagyon nem jött be, sőt a cicámnak sem! Miután megérezte, egész este nem volt hajlandó hozzám bújni, sőt nagy ívben elkerült...:(

Ha parfümériában jártok mindenképpen szagoljátok meg és írjátok meg, hogy Ti milyennek találtátok, de készüljetek fel rá, hogy ez nem tipikus női illat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...