2012. december 3., hétfő

Karácsonyi smink

A többség gondolom már tud róla, hogy elindult Erzsi sminkversenyének döntője, ahol továbbjutók ezúttal a karácsonyi sminkjüket mutatják be. :)

Inspirációul számomra a karácsonyfánk illetve az adventi koszorúnk szolgált, ami mindig zöld-arany. (a fenyő ugye zöld, a gömbök, a boa és minden arany...az adventi koszorúnk ugyanígy.:) 

A mozgószemhéjra hideg tónusú aranyat, a mélyítővonalban mohazöldet vittem fel és az egészet egy kis zöldes arany csillámmal dobtam fel. (A csillámok a képeken valamiért nem igazán látszanak.) 
A rúzs és a pirosító most is meleg tónusú, természetes színű, nem túl feltűnő.

Én tehát valami ehhez hasonlót fogok viselni december 24-én este:

Jobb minőségért katt a képekre!








A használt termékek listája:

Missha Perfect Cover BB krém  21-es
Max Factor Creme Puff - 05 Translucent
Max Factor Flawless Perfection pirosító - Naturelle

NYX szemöldökpúder Taupe/Ash-ből a Taupe
essence colour arts szemhéjalapozó
L'Oreal Infallible szemhéjpúder - Sahara Treasure
Sleek Au Naturel paletta - mohazöld
essence pigment - 01
NYX egyrészes szemhéjpúder - Highlight
Maybelline Lasting Drama szemhéjtus - Intense Black
Catrice MiniMAX szempillaspirál

NYX Round rúzs - Goddess

Ha eddig még nem hallottatok volna a sminkversenyről, ITT megnézhetitek a többiek munkáit és az oldalsávban szavazhattok a kedvencetekre! Sőt, ha egy megjegyzésben is kinyilvánítjátok, hogy melyik smink tetszett a legjobban, még egy nyereményjátékon is részt vehettek, hiszen a szavazók között is kisorsolásra kerül egy-két dolog. :) 

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ez a sminked, és ebben a fordulóban rád szavaztam. Az előzőben csak azért nem, mert annyira nekem nem tetszett a kép, valahogy a fényviszonyok nem voltak az igaziak... Kicsit lelkiismeret-furdalásom is volt, mert nagyon szeretem a munkád, de nekem az nem volt a kedvencem. Itt viszont kérdés sem volt! Nagyon szép vagy, jól áll a smink :)

    VálaszTörlés
  2. csini, mondjuk rád is szavaztam :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a színösszeállítás, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és nagyon jól is áll!

    VálaszTörlés
  5. Mintha porcelánból lenne a sminked, olyan tökéletes és hibátlan, nagyon-nagyon tetszik!!! :) Ment a szavazat :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a smink és Te is, én is Rád szavaztam :)

    VálaszTörlés
  7. tényleg szép lett, csak azt bánom, hogy senki nem rukkolt elő valami vagányabbal... de azért tényleg csodálatos :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira jól áll :) ! Szép lett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...