2014. február 1., szombat

3 éves lettem...

...legalábbis bloggerinaként. :P Az első poszt ugyanis 2011. február 1-jén került napvilágra, vagyis pontosan 3 éve írogatok itt Nektek. :)


 A kép forrása: http://enchantedmommy.com/awesome-3rd-birthday-cake/


Ez alatt az idő alatt,
475 bejegyzést tettem közzé (ezzel együtt), 
829 követőt "szereztem" a bloggeren,
437 követő olvas Bloglovin'-on keresztül és
931-en követtek a FB-on.
662551 oldalletöltés történt a 3 év alatt és összesen
4403 megjegyzést írtunk közösen a posztok alá. :)





A legnépszerűbb bejegyzések listája is egészen sokat változott 1 év alatt: a rejtett szem sminkeléséről írt poszt, a tusvonalas oktató poszt, illetve a bb krémes és a szemöldökös posztok még mindig népszerűek, de az anyajegy eltávolításról írt posztom és a "kinek-milyen frizura áll jól" bejegyzés is bekerült a TOP10-be. :)


Tudom, hogy most valami megható szöveggel kellene előállnom, amiben elmondom, hogy milyen sokat jelent Nekem az, hogy itt vagytok, és hogy mennyire boldoggá tesz, hogy kommenteltek, és milyen jól esik, ha biztattok, stb. stb., ami tulajdonképpen igaz is, de tudjátok hogy az én mottóm "a kevesebb több", így most legyen csak annyi, hogy: KÖSZÖNÖM NEKTEK!
 
Köszönök minden kedves hozzászólást, mindenféle támogatást, minden egyes dicsérő szót, ezek gyakran rendbe tették az önbecsülésemet, gyakran felvidítottak és ösztönöztek! Remélem a jövőben is velem tartotok, további szép napot és puszi mindenkinek! :)

28 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot és még sok ilyet! :)))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!! Remélem még sokáig olvashatunk, szeretek Hozzád betérni. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Bolog BlogSzülinapot kívánok és további sok sikert a jövőben! :)) Te vagy az egyik bloggerina, akinek száz százalékosan megbízom a tesztjeiben, a sminkjeidtől pedig mindig eláll a lélegzetem, úgyhogy én köszönöm neked, mindig öröm olvasni a bejegyzéseid ^-^

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! :) Remélem még jó sok bejegyzést láthatunk tőled a továbbiakban is, nagyon szeretem az oldalad, a stílusod, a személyiséged, egyszóval mindent :) Az ölelés pedig hozzám megérkezett, köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  5. Neked sok olvasót,még több inspirációt, magunknak meg sok bejegyzést kívánok Tőled! Boldog szülinapot!!

    VálaszTörlés
  6. Ez aztán nem semmi! Nem is gondoltam volna hogy már 3 éve... Gratulálok! Örömmel olvasom mindig a posztjaid, bármi, azaz BÁRMI is legyen az. :) Köszönöm a blogot, köszönöm hogy így tölthetem el az időmet, és boldog blogszülinapot Neked!

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok az eddigi sikerekhez! :)

    VálaszTörlés
  9. Most már 830! :) (Bár eddig is olvastalak. :) ) Gratulálok, remélem sokáig olvashatunk még, mert nagyon megkedveltelek! :) Nálam mindent visz a múltkori vicces fejes poszt! :D

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok! Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok! Nekem Te vagy a blogvilág egyik pillére, akire remélhetőleg mindig lehet majd számítani! Majdnem két éve olvaslak, és még sosem kellett csalódnom a tehetségedben. Csak így tovább! :-)

    VálaszTörlés
  12. Hepi börszdéj! :DDDDDDDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  13. Színekben, és új sminkcuccokban gazdag, boldog blogszületésnapot! :]

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok, boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok és boldog szülinapot! :-)

    VálaszTörlés
  16. Boldog blogszülinapot! És csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  17. Boldog szülinapot a blogodnak! :-D
    Én nagyon-nagyon szeretem és remélem még sokáig olvashatjuk!

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok! :)))) Még sok szép sminket kívánok tőled az elkövetkezendő évekre!

    VálaszTörlés
  19. Nálam nagyon gyorsan kinőtted magad a kedvenc bloggerek közé, és sajnálom, hogy nemrég találtalak meg (mintha olyan rég olvasnék blogokat, hah...), de nagyon örülök neki és gratulálok ^^

    VálaszTörlés
  20. .gratulalok, tovabbi sok oromet a blogolasban :)

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok a 3 évhez és a hasznos, színvonalas bejegyzéseidhez. Még sok-sok ilyet szeretnék olvasni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...