2014. február 22., szombat

Elfogytak II.

Igazából mára sminkes posztot terveztem, de sajnos tegnap és ma is végig borult, esős idő volt, ami nem éppen ideális a fotózáshoz, így a sminkelést elhalasztottam jövő hétre, ma pedig sajnos be kell érnetek egy újabb adag üres flakon látványával és néhány rövid lényegre törő szóval.


Avon footworks hidratáló lábkrém áfonyával és fűszerekkel: Annak idején az illata miatt vettem meg, az ugyanis isteni! Ezen kívül viszont sajnos semmit nem szerettem benne. Nagyon-nagyon lassan szívódott be, zsíros tapintású maradt a bőröm utána és a hidratáló hatását is elég gyengének éreztem.
Újravenném? Nem. Imádom az illatát, de ez nekem mostanában már kevés.


Rexona Maximum Protection izzadásgátló krémdezodor: Erről a dezodorról már mindenki hallott, sőt, valószínűleg már mindenkinek a könyökén jön ki, mivel néhány héttel (hónappal?) ezelőtt kb. az összes magyar bloggerina megkapta tesztelésre és a csapból is ez a deó folyt. ;) Eredetileg egyébként én is akkor írtam volna róla, mikor a többiek, de szerencsétekre :P, a posta elkeverte a csomagomat, így én akkor kimaradtam a körből. 
Később viszont a forgalmazó küldött Nekem egy másik csomagot, amiben ez a deo és egy kis Rexonás törölköző lapult, de akkor nem akartam írni róla, hiszen éppencsak lecsengett a téma a blogvilágban. Most viszont, hogy elfogyott, néhány szóban azért én is megemlékeznék róla:
A REXONA MAXIMUM PROTECTION A VILÁG LEGHATÉKONYABB DEZODORA!
Így, végig nagy betűvel. Nem tudsz semmi olyat csinálni, nem tudsz annyira megizzadni, hogy ez a deó ne bírja. Akár lefekvés előtt használod, akár reggel, garantáltan nem kell tartanod a kellemetlen szagoktól, még egy durva edzés után sem! Brutálisan hatékony, bár ilyenkor azért erősen elgondolkozik az ember, hogy vajon milyen összetevőnek köszönhető mindez. Ennek a kék változatnak egyébként kellemes, tisztaságillata van és valóban nagyon krémes állaga.
Újravenném? Azt hiszen, nem. Egyrészt több, mint 1500 Ft-ba kerül, és ehhez képest elég gyorsan fogy, ráadásul mióta olvastam arról, hogy a mellrák kialakulásában talán szerepe van az alumíniumsót tartalmazó dezodoroknak (bár hangsúlyozom: az alumíniumsók rákkeltő hatására semmilyen hiteltérdemlő adat nincs!) is, azóta kicsit körültekintőbben választok dezodort, igyekszem alumínium-mentes deót használni, ez pedig sajnos nem az. (Simán lehet egyébként, hogy az egész csak egy buta pletyka, de valahogy nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy a két dolog összefügg.)


Aussie Miracle Moist sampon, balzsam, és 3 perces "csodabalzsam": Azért vettem meg ezt a kis mini szettet, hogy lássam, tényleg annyival jobbak-e az Aussie samponja a normál, drogériában kapható, "tucat samponokhoz és balzsamokhoz" képest. Jelentem: Nem jobbak! Az állaguk rendben van. Az illatuk sem rossz, aki csípi a durva rágógumiillatot, az szeretni fogja. DE!
1. A sampon a balzsam nélkül olyan gubancokat képes okozni egy-egy hajmosás során, amit aztán kínszenvedés kifésülni, hacsak nincs otthon Tanglee Teezer...
2. A balzsam jó, de semmi extra.
3. A 3 perces balzsam abszolút nem tesz csodát a hajjal, semmivel sem jobb, mint a sima balzsam.
Újravenném? NEM! Ezeknél sokkal jobb samponok és balzsamok sorakoznak a drogériák polcain, amik ráadásul negyed annyiba kerülnek, mint az Aussie termékek.


Max Factor Xperience szempillaspirál: Szerettem. Szép, dús, göndör, szálanként különálló pillasort varázsol, nem pereg és nem nehezíti el a pillákat. Az eredmény nem drámai, a pillasor nagyon természetes, úgyhogy aki nem szereti a pókláb pillákat, annak ideális választás lehet!
Újravenném? Egyszer biztosan újra megveszem, de szeretek kísérletezni, már ami a spirálokat illeti, úgyhogy most egy ideig mással próbálkozom. 


Bourjois Healthy Balance mattító púder: Elég nagy csalódás volt Nekem ez a púder, örülök, hogy elfogyott. Egyrészt azért, mert nekem a legvilágosabb árnyalat is sötét, másrészt a 10 órás mattító hatás enyhén szólva is túlzás, hiszen ennek a felét, 5 órát sem bírt ki rajtam. (ITT írtam róla!)
Újravenném? Sárgabarack illat ide vagy oda, nem. 


Manhattan japán filces szemhéjtus: Inkább szürkésbarna, mint fekete, ráadásul gyengén pigmentált, és nagyon-nagyon gyorsan kiszáradt a hegye, illetve az egész filc is. Tartósnak tartós, de ez az egyetlen jó tulajdonsága. (ITT írtam róla! A poszt egyébként nagyon régi, júniusi, de persze nem eddig bírta a filc, kb. 1 hónappal a teszt után beszáradt, csak eddig őrizgettem a....szárat? házat? filcet?...hogy kell ezt mondani?!) 
Újravenném? Nem, de nem is tudom, mert már nem gyártják. 


Blistex Tint & Shine ajakbalzsam: Mindig is zavart, hogy a számnak önmagában szinte egyáltalán nincs színe. Nem akartam folyton rúzsozni, de natúran sem akarom hagyni, ezért olyan ajakápolót kerestem, ami amellett, hogy ápolja a szám, meg is színezi kicsit az ajkakat. Ez az ajakbalzsam pont ilyen. Viszonylag jól hidratál (a Carmex-et azért nem veri), nem rossz az illata, sem az állaga és szép, természetes, pirosas hússzínű színt és enyhe fényt ad a szájnak. (ITT írtam róla!)     
Újravenném? Igen!

Most ennyi Csajok, jó pihenést Nektek, sziasztok! :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem ez az ajakbalzsam az abszolút kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, köszönöm! Az Aussie-ra majdnem beruháztam, de hála a Te hasznos véleményeidnek, így inkább kihagyom ezek után. :)
    Rexonás sztorim nekem is van! Július közepe előtt egy kicsivel felkerestek, a csomagot végül augusztus 20 után vettem át. Igencsak türelmet próbáló volt az az időszak....Nem hittem volna, hogy ilyen lassú a folyamat. :S

    VálaszTörlés
  3. A lábkrém nekem is megvan és szeretem. A Blistexet én is használom, az egyik kedvenc ajakápolóm. :)

    VálaszTörlés
  4. Az Aussie-n én is sokat gondolkodtam, de aztán valahogy megfeledkeztem róla...múltkor amikor elfogyott a balzsamom semmi más nem esett útba csak a lidl és mivel épp vizsgaidőszak volt nem is volt időm máshová menni .. a rózsaszin - fehér flakonos balzsamot vettem meg..picit olyan mü az illata, de le nem cserélném másra még soha egyetlen balzsamnál sem "segített" ennyire :) vicces h 7 eurot akartam adni az Aussie-ért miközben 1-ért sokkal jobbat találtam

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...